Rosa skriver:
Vi havde også temmelig udtalte tigerspring herhjemme, og det hjalp enormt at læse om springene fordi man så fik lidt ro for den konstante dårlige samvittighed over at have et barn der var så utilfreds så længe ad gangen.
Jeg aner ikke hvordan vi klarede den, for det var simpelthen så hårdt
Men det hjalp at gå ture, at tage sig tid til at sidde på computeren og så at snakke med andre om hvor hårdt det var, f.eks. i mødregruppen. Og pludselig en dag er ens barn så stort at der er måneder mellem hvert spring, og så går det lidt lettere 

Det hjalp også rigtig meget at læse om det! Fik et helt andet syn på det! Og så er det bare "typisk" at springet ser ud til at være ovre
Men der er jo mange flere spring, og nu kan jeg læse om dem FØR de kommer 
Men Lukas var præcis 19 uger efter terminen igår, og der sov han fra 21.00 - 5.00
Og igen fra 7-8.30. Og 3 timer og 45 min. til formiddag, 2 timer til eftermiddag og så i seng kl. 19.50. Og imellem alle lurene var det en storsmilende dreng! SÅ skønt!
Han vågnede så kl 3.00 i nat, men han er jo også kun en baby! Lige nu ligger han i barnevognen og sover!
Så nu er det bare appetiten der skal arbejdes op igen. Synes nemlig han har tabt sig mens det har stået på
Men han er heldigvis en stor dreng, så han kan tåle det!
Anmeld