NØØØJJJJ jeg er træt!
Lukas er igang med det 19. uge tigerspring! Han har i flere uger været omklamrende, og ikke villet sidde hos "fremmede" dvs. alle andre end mor og far! Det er sådan set overkommeligt nok, vi sørger for han får den omsorg, og skærmer ham for alt for mange mennesker.
MEN alt det andet!!! Han spiser sparmsommeligt, det gør at han tager kortere lure. Og bruger MANGE flasker. Så synes jeg renser flasker konstant. Han vil ligge meget lidt for sig selv, så skal gøre det mens han sover, hvor der også er vasketøj, oprydning, madlavning og jeg ved ikke hvad.
Han vågner 2 gange i timen om natten og vil have sut, kram og diverse. Det er så udmattende.
Især når man ikke kan tage en lur om eftermiddagen. Jeg føler jeg konstant er i en osteklokke.
Vi troede det var overstået for nogle dage sidne, men nøj han tog revance...
Får ikke spist, da jeg så meget har brug for MIN tid, så sidder på fjæsen og her når jeg har 10 minutters tid. For det har jeg brug for.
Nu har jeg så slet ikke lyst til mad, andet end til aften, hvor jeg er simpelthen så sulten! Men det er jo ikke holdbart, og siger til mig selv at nu skal jeg sætte mig ned og spise nogeet, men er ved at brække mig når jeg tænker på mad 
Jeg ved godt det kun er en periode, men nøj nu må det snart være slut! Jeg er konstant sur, hvilket jo går ud over min kære mand. Især om natten får jeg vrisset rigtig meget af ham! Og fortryder det hver gang, men får aldrig sagt undskyld, for han kan jo heller ikke gøre for det
Han er væk 10 timer hver dag, så står med rigtig mange ting selv. Det plejer at være helt fint. Men uden søvn og mad, er det sgu svært 
Ville egentlig bare ud med det, i håb om at det hjælper lidt på psyken! Er så bange for at havne nede i "kælderen" igen.
Så tak fordi du læste med!
hende der ønsker tigerspringet langt-langt væk!