Anbefal din bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Peanut

PT skriver:

Jeg har Nordea og er ganske tilfreds( har haft dem i 8 år, tror jeg). Jeg synes, de yder en høj service, og min bakrådgiver blinkede ikke engang, da jeg skulle ned og låne til indskud mm i sidste måned. Han sagde i stedet, at jeg har en fin økonomi, og hvis jeg havde brug for mere, så kom jeg bare ind og forhøjede lånet uden problemer. Deres rente er måske i den høje ende, men da det er forbrugslån er det vel såda, det er, tænker jeg, og jeg ved også, at de ikke kommer til at krakelere som andre banker i og med de er så store. Har også haft Spar nord for nogle år siden, men dem ville jeg holde mig langt væk fra. Jeg kunne ikke komme derfra hurtigt nok.

Hvad var der galt i Spar Nord, siden du ikke kunne komme hurtigt nok væk..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Peanut skriver:

Hvad var der galt i Spar Nord, siden du ikke kunne komme hurtigt nok væk..?

De havde en elendig kundeservice, og selvom jeg tjente ok og havde en god økonomi ville de ikke høre tale om at låne mig penge til et indskud. Min bankrådgiver sagde også ligeud, at de gjorde mig en tjeneste at have mig som kunde!!! Jeg skiftede derefter til Nordea (som sagde, de gerne ville låne mig pengene og ingen problemer havde med at tage mig).

Anmeld

15. november 2011

BellaCiinea

Peanut skriver:

Hvilken bank har du?

Hvorfor har du valgt den?

Og hvad er det der gør, at du valgte den, frem for en anden?

Tænkte du på, om der var mulighed for at banken gik konkurs (hvis de "bare" lukkede alle ind)?

Spørger fordi vi er overvejer at skifte bank, og er ved at indhente tilbud fra forskellige banker, men kom lige til at tænke på hvad i andre har valgt, og hvorfor? 

Vi har Sparekassen Østjylland, og det er bare den helt rigtige for os. Vi får simpelthen så god en behandling  

De er der når vi har brug for det...

Kom fra Nordea  Værste skodbank ever! Det største minus var, at vi ikke havde vores egen personlige rådgiver.. nej nej, man blev kastet rundt til en masse forskellige... og så var deres behandling altså bare generelt rigtig dårlig.... Ingen videre forklaring..

Anmeld

15. november 2011

camilla_agermose

Vi har jyske bank. Vi har verdens bedste bankrådgiver og så er jeg vild med netbanken og generelt det klima man bliver mødt af når man går ind i banken.

Dog kunne jeg godt tænke mig en bedre rente på vores konti.

Anmeld

15. november 2011

Simon's moar <3

maria87 skriver:

Okay det lyder jo lovende - men er usikker på Nordea, da de os er blevet en dyrer bank osv... 

så jeg kikker fortsat med i denne tråd, da jeg intet aner om andre banker... ! ... 

Nej, det er heller ikke til at finde ud af
Tog også kun den bank, da min daværende kæreste havde bank der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.