maria87 skriver:
jamen jeg tror du har fuldstrændig ret
det var også MNin far som Lokkede ps til at få danske bank, fordi han synes den er top god, men han har altså os penge på lommen, så ja, det er for ældre personer som har en RIGTIG go økonomi, så jeg er oss igang med at vil skifte bank, og tror jeg vil snakke med Nordea først, men hvad siger man til den bank man gerne vil over i, for jeg vil jo gerne være sikker på at de så vil hjælpe og kan se muglighed for os at komme videre i livet! ¨
kan man spørge dem om sådan noget... ??? altså jeg mener, Hej Nordea, hvis jeg får lov at få bank her, vil i så låne os til et indskud ? FKS ???
Ja, det hænger nok sammen med go økonomi.. Så er de ih så åh så flinke.. Hmm 
Ja, det kan du godt 
Jeg gik bare ind i Arbejdernes Landsbank, og sagde at jeg gerne ville skifte til dem, da Danske Bank ikke vil gi mig et lån.. Samme dag, snakkede jeg med min bank rådgiver, som skrev ned, hvad jeg sku ha med fra den gamle bank.. Så gik jeg i Danske Bank efter det, så gik der et par dage, så til møde i den nye bank, og vupti, så havde jeg et lån til indskud..
De kunne ikke forstå, at Danske Bank ikke ville låne mig 20.000 til indskud, når jeg havde en ok økonomi.. Var 18 dengang, og ku betale 2000 kr. af på lånet i måneden, pga fast arbejde 
Anmeld