Jeg har sparekassen Vendsyssel, men som med alt andet hvor der er direkte kontakt mellem "sælger" og kunde er der aætså bare nogen man svinger bedre med end andre.. Jeg har haft 3 rådgivere i løbet af de 5 år jeg har været kunde der, og den første rådgiver jeg havde var helt kanon, men så skiftede jeg afdeling og fik en rigtig træls en som jeg slet ikke kunne snakke med, fik så en ny rådgiver og nu kører tingene igen som de skal..

Min fordel er nok også at jeg kender ret meget til baggrunden for en bankrådgivers arbejde på grund af min uddannelse, så jeg lader mig ikke bare spise af med et "det kan ikke lade sig gøre" for hvis jeg skal have et lån til noget har jeg altid regnet på det helt ned i mindste detalje inden jeg tager kontakt tip banken..

Men alt i alt er det en fantastisk bank, jeg får nogle gode renter og de fremlægger hver gang et skide godt regnskab så der er heller ingen fare for konkurs hos dem..
Inden jeg skiftede til sparv havde jeg ebh bank, og jeg nåede heldigvis at få flyttet alle konti osv inden den krakkede.. Men nu er jeg os fra ebh Banks lokalsamfund og det krak havde været undervejs længe, det er bare ærgeligt at det gik udover så mange rigtig fine mennesker som mistede pensionsopsparinger osv fordi banken slet ikke havde været realistisk på noget tidspunkt..
Anmeld