vores første uge med Sophia <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Frk-Lotusblomst

Det lyder som om i har haft en uge med op og nedture. heldgivis overskygger opturerne da vist nedturerne.

Hvor er hun altså lækker søde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Det lyder ligesom her da Liva var helt nyfødt.

ej hvor sjovt hehe

Anmeld

14. november 2011

Anette&Sophia

Diana... skriver:

Ok det er første gang jeg høre at man godt må selv. de plejer altid at gøre det og jeg synes det er godt. Lad vær med at lægge mere i det. 

Og 19 synes jeg nu altså ikke er SÅ ung igen 

Jo mere start hjælp man kan få jo bedre start på et nyt liv får man. 

Synes nu heller ikke selv jeg er helt ung mor. Min alder er måske under gennemsnittet, men vil da selv sige at mit hovede er nogle år længere fremme
men du har helt ret i det du siger. Og en ting er sikkert. jeg vil gøre ALT for min datter, og at hun har det godt.

Anmeld

14. november 2011

Anette&Sophia

rikkeregnbue skriver:

Øj hun ser dejlig ud!  Og sikke da en omgang du lige fik på sygehuset, hvad dælen er det dog for nogen kontaktpersoner.. hmm

Frygter jo næsten helt, at jeg skal opleve det samme

Det er også meget hvad man selv gør det til. jeg er meget bange for fordomme, specielt fra fagpersoner. Jeg har igennem hele min graviditet frygtet at der ville være nogen der tvivlede på mine evner som mor, så når der har været noget hvor jeg har følt jeg er blevet set ned på, så er jeg ved at gå ud af mit gode skind.
Imellem linjerne er det som Diana skriver, man ser det bare anderledes når man sidder i det.

Anmeld

14. november 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Det lyder som om i har haft en uge med op og nedture. heldgivis overskygger opturerne da vist nedturerne.

Hvor er hun altså lækker søde.

Det har vi også, men ja, heldigvis er der langt flere opture end nedture. hehe

og tusind tak. hun er bare så dejlig!

Anmeld

14. november 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

Det har vi også, men ja, heldigvis er der langt flere opture end nedture. hehe

og tusind tak. hun er bare så dejlig!

Ja og den største må da være fødslen. Lille pigens ankomst. <3 Udviklingen.. <3

Hun er bare smuuuk..

Anmeld

14. november 2011

twinboys

hvor er hun kær

stort tillykke med hende

Anmeld

14. november 2011

Frøken J.

GUD hvor belastende med den kontaktperson! GOdt der var en sød én, der lyttede til jer. For i kan da sagtens klare den selv, unge eller ej!

Og hvor ER hun bare så super dejlig med alt det hår

Anmeld

15. november 2011

Nessie

anetteb skriver:

tusind tak :-)
- ja, men synes bare det er underligt at mig og ulrik ikke måtte gøre det.
og igen, puuh hvor det stak i hjertet at se dem sidde og give hende mad, mens de snakkede sådan til hende, som man nu gør til de søde små. ( ikke at de ikke måtte snakke med hende, men bare den måde det hele blev gjort på det var som om at de skulle give hende omsorgen, fordi jeg ikke gjorde - sådan fik de det til at se ud ihvert fald.

Det er da lidt ærgerligt at I havde det sådan.
Vi skulle være der i fem dage, pga. sukkersyge og stress under fødslen, og Daniel skulle have mme, hver 4. time. Jeg synes det var skønt, når de gav ham det om natten, så kunne jeg smide mig ned og slappe af, var simpelthen så træt
Nej, vi tænkte egentlig ikke så meget over det, men var stolte når de sad der og fortalte Daniel hvor skøn de syntes han var.

Jeg er sikker på, at I ikke var blevet sendt hjem, hvis de ikke syntes I kunne give hende omsorg nok, så de har været tilfredse med jer
der var også en ældre sygeplejerske som vi ikke svingede med, og vi gik bare total fejl af hinanden, men hende havde vi da heldigvis kun et par gange

Anmeld

15. november 2011

Diana...

anetteb skriver:

Det er også meget hvad man selv gør det til. jeg er meget bange for fordomme, specielt fra fagpersoner. Jeg har igennem hele min graviditet frygtet at der ville være nogen der tvivlede på mine evner som mor, så når der har været noget hvor jeg har følt jeg er blevet set ned på, så er jeg ved at gå ud af mit gode skind.
Imellem linjerne er det som Diana skriver, man ser det bare anderledes når man sidder i det.

Er glad for du forstå det på den positive måde var bange for jeg måske lød lidt for hård for det var absolut ikke meningen 

Jeg er sikker på du kan og vil gøre alt for din lille pige! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.