vores første uge med Sophia <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Dejligt og KÆMPE stort tillykke med jeres dejlige pige, hun er jo bare skøn!

Tusind tak søde! :-)
hvordan går det med jeres prinsesse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Anette&Sophia

Nessie skriver:

HVor er hun sød

Men jeg kan berolige dig med, at det ikke er fordi du er ung mor, at de giver maden, det gjorde også ved os, og det er vist længe siden vi faldt ind under den kategori

Dejligt at det går så godt, og der er kommet gang i bleerne

Hvis det bliver ved med forstoppelse / hård mave, så vil jeg anbefale zoneterapi eller akupressur i stedet for. Daniel var til 2 behandlinger med akupressur, og så var hans mave fin igen.
Tarmene kan godt blive lidt sløve af alt det medicin, og synes heller ikke det er så godt for sådan en lille en

tusind tak :-)
- ja, men synes bare det er underligt at mig og ulrik ikke måtte gøre det.
og igen, puuh hvor det stak i hjertet at se dem sidde og give hende mad, mens de snakkede sådan til hende, som man nu gør til de søde små. ( ikke at de ikke måtte snakke med hende, men bare den måde det hele blev gjort på det var som om at de skulle give hende omsorgen, fordi jeg ikke gjorde - sådan fik de det til at se ud ihvert fald.

Anmeld

14. november 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

Tusind tak søde! :-)
hvordan går det med jeres prinsesse?

Det går rigtig godt her, hun vokser derudaf.

Hvad med jer og får I noget søvn?

Anmeld

14. november 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Det går rigtig godt her, hun vokser derudaf.

Hvad med jer og får I noget søvn?

godt at hører
det går super - hun kan bare godt finde på at drille os lidt om natten.

Anmeld

14. november 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

godt at hører
det går super - hun kan bare godt finde på at drille os lidt om natten.

Jaa, her er vi også oppe om natten men det skal (forhåbenlig) nok blive bedre. men ja, man er godt træt!

Anmeld

14. november 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

Jaa, her er vi også oppe om natten men det skal (forhåbenlig) nok blive bedre. men ja, man er godt træt!

ja det er man. Jeg fik mig også lige en morfar inden spisetid hehe

Anmeld

14. november 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

ja det er man. Jeg fik mig også lige en morfar inden spisetid hehe

ha ha åh ja, det er nu også en herlig ting med sådan en morfar og meeeeget tiltrængt.

Anmeld

14. november 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

ha ha åh ja, det er nu også en herlig ting med sådan en morfar og meeeeget tiltrængt.

det er det nemlig hehe.
ulrik var også inde ved mig. "nåååår, får du dig lige en morfar min lille skat" - hold kæft og lad mig sove for fanden haha.

Anmeld

14. november 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

det er det nemlig hehe.
ulrik var også inde ved mig. "nåååår, får du dig lige en morfar min lille skat" - hold kæft og lad mig sove for fanden haha.

ha ha, gå dog væk og lad mig sove!

er i oppe mange gange om natten eller sover hun godt?

Anmeld

14. november 2011

AnneBJ

Nessie skriver:

HVor er hun sød

Men jeg kan berolige dig med, at det ikke er fordi du er ung mor, at de giver maden, det gjorde også ved os, og det er vist længe siden vi faldt ind under den kategori

Dejligt at det går så godt, og der er kommet gang i bleerne

Hvis det bliver ved med forstoppelse / hård mave, så vil jeg anbefale zoneterapi eller akupressur i stedet for. Daniel var til 2 behandlinger med akupressur, og så var hans mave fin igen.
Tarmene kan godt blive lidt sløve af alt det medicin, og synes heller ikke det er så godt for sådan en lille en

Helt enig. Jeg måtte heller ikke selv give Felix mad. Han skulle spise hos mig, og efterfølgende tilbydes MME, pga. dyk i blodsukker... Så han spiste hos mig og så skulle jeg ringe efter personalet, som gav ham MME. De forklarede det var vigtigt at jeg blev ved at lugte af mor-mælk, og at det derfor var en god ide at fremmede gav mme'en så han stadig helst ville være hos mig. Men det kunne de nu godt have brugt 2 min på at forklare dig! Dejligt du havde en sød dagvagt der havde forståelse for I gerne ville hjem.

Søde billede af Sophia, hun er en skøn lille en!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.