vores første uge med Sophia <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Diana...

Hvor er hun dejlig 

Jeg synes det er ærgeligt at du vælger at tro på at det er fordi du er ung mor stedet for at tror på at det virkelig er for at hjælpe dig  

Jeg blev genindlagt med min søn hvor at få hjælp til amningen jeg var ikke ung mor. Sygeplejskerne har alle sammen givet begge mine børn mælk af kop de kan bedre se hvor meget der kommer bed og har nemmere ved at gøre det efter som de gør det mange gange dagligt  De er der for at hjælpe os så meget som muligt det er hård at føde det er hård blive mor både første gang og anden gang så derfor hjælper og støtter de os så meget de kan for at vær og blive klar til at komme hjem. Jeg kunne personligt aldrig finde på at tage hjem før der var stør på amningen for det er virkelig hård at kæmpe med! 

Jeg håber snart hendes mave kommer i orden igen det så synd at de skal kæmpe med at komme af med den afføring  

Endnu engang tillykke med hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Diana...

anetteb skriver:

tusind tak :-)
- ja, men synes bare det er underligt at mig og ulrik ikke måtte gøre det.
og igen, puuh hvor det stak i hjertet at se dem sidde og give hende mad, mens de snakkede sådan til hende, som man nu gør til de søde små. ( ikke at de ikke måtte snakke med hende, men bare den måde det hele blev gjort på det var som om at de skulle give hende omsorgen, fordi jeg ikke gjorde - sådan fik de det til at se ud ihvert fald.

Uhh nu citer jeg dig lige igen  Men det altså kun fordi jeg er ked af at du føler sådan for du misforstå dem helt. Det er jo vigtigt at din lille pige også føler sig tryk ved dem så de skal jo være rolige om omsorgsfulde over for den lille pige hvordan tror du hun ville være hvis de ikke er det? Hvis de tvivlet de mindste på om du kunne gøre det godt nok tro mig så vil du kunne mærke det. 

Jeg håber du kan vende den om og se det som noget positivt at de faktisk bare prøver at hjælpe dig så du kan se de første da af dit nye liv som mor som noget positivt  

Hvor gammel er det nu du er? 19-20??? 

Anmeld

14. november 2011

Anette&Sophia

BigBabyWish skriver:

ha ha, gå dog væk og lad mig sove!

er i oppe mange gange om natten eller sover hun godt?

Hun får mad omkring kl. 22 eller 23, og så igen ved en 2-3 tiden, og så igen ved en 5-6 tiden :-)

Anmeld

14. november 2011

Anette&Sophia

AnneBJ skriver:

Helt enig. Jeg måtte heller ikke selv give Felix mad. Han skulle spise hos mig, og efterfølgende tilbydes MME, pga. dyk i blodsukker... Så han spiste hos mig og så skulle jeg ringe efter personalet, som gav ham MME. De forklarede det var vigtigt at jeg blev ved at lugte af mor-mælk, og at det derfor var en god ide at fremmede gav mme'en så han stadig helst ville være hos mig. Men det kunne de nu godt have brugt 2 min på at forklare dig! Dejligt du havde en sød dagvagt der havde forståelse for I gerne ville hjem.

Søde billede af Sophia, hun er en skøn lille en!

ja det kunne de da godt lige

og tusind tak :-)

Anmeld

14. november 2011

Anette&Sophia

Diana... skriver:

Uhh nu citer jeg dig lige igen  Men det altså kun fordi jeg er ked af at du føler sådan for du misforstå dem helt. Det er jo vigtigt at din lille pige også føler sig tryk ved dem så de skal jo være rolige om omsorgsfulde over for den lille pige hvordan tror du hun ville være hvis de ikke er det? Hvis de tvivlet de mindste på om du kunne gøre det godt nok tro mig så vil du kunne mærke det. 

Jeg håber du kan vende den om og se det som noget positivt at de faktisk bare prøver at hjælpe dig så du kan se de første da af dit nye liv som mor som noget positivt  

Du har ret, men hende dagvagten havde en meget mærkelig attitude overfor mig. Og min kæreste kunne også godt se den.
Jeg er 19.

Anmeld

14. november 2011

Anette&Sophia

Diana... skriver:

vi fortalte også det med at det var dem der skulle give hende mad, til spén idag. hun blev meget chokeret.

Anmeld

14. november 2011

Filippa & Liva

anetteb skriver:

Hun får mad omkring kl. 22 eller 23, og så igen ved en 2-3 tiden, og så igen ved en 5-6 tiden :-)

Det lyder ligesom her da Liva var helt nyfødt.

Anmeld

14. november 2011

Diana...

anetteb skriver:

Du har ret, men hende dagvagten havde en meget mærkelig attitude overfor mig. Og min kæreste kunne også godt se den.
Jeg er 19.

Men tror du ikke bare det er hende måde at være på? Vi er jo alle så forskellige, og vi kan ikke alle med alle. Jeg tænker at du tænker sådan fordi du er lidt bange for de fordomme der KAN være med unge mødre. Men så længe du gør hvad du kan jamen så kan du være lige glad med hvad alle andre tænker og tror   Og igen hvis de tvivlet så var du ikke kommet hjem  og de snakker altså sammen så hende der har send dig hjem har snakket med hende den anden så hvis hun har sagt du ikke var klar havde hun heller ikke send dig hjem så læn du dig tilbage og vær stolt af dig selv og nyd at der var nogen søde sygeplejsker der gad gøre alt for at hjælpe dig igang med din nye roller for det var præcis det de gjorde  

Anmeld

14. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Øj hun ser dejlig ud!  Og sikke da en omgang du lige fik på sygehuset, hvad dælen er det dog for nogen kontaktpersoner.. hmm

Frygter jo næsten helt, at jeg skal opleve det samme

Anmeld

14. november 2011

Diana...

anetteb skriver:

vi fortalte også det med at det var dem der skulle give hende mad, til spén idag. hun blev meget chokeret.

Ok det er første gang jeg høre at man godt må selv. de plejer altid at gøre det og jeg synes det er godt. Lad vær med at lægge mere i det. 

Og 19 synes jeg nu altså ikke er SÅ ung igen 

Jo mere start hjælp man kan få jo bedre start på et nyt liv får man. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.