Anonym skriver:
Åhh søde... håber så inderligt du har ret...

Vi har været to om det her og selvom vi har beskyttet os og det ikke var planlagt så står jeg ved at jeg ikke ville kunne få en abort hvis graviditeten er rask og intet fejler.... Og det gør mig ked at vi ikke også er 2 om at tage ansvar...
Det der nager mig mest og gør mest ondt er at jeg splitter vores lille familie ved at tage det valg jeg vil ta, men igen det er mig selv der skal lave med det valg jeg tager, og vil hellere være alene mor til 3 end jeg vil blive og aldrig kunne tilgive mig selv for det valg jeg gjorde.

for 3 dejlige børn, hvad mere kan jeg sige...... Jeg har sgu været heldig til trods for min pco...... Det her siger bare mere... det er til fordi det skal være sådan....
Jeg brugte p-piller, har pco og vi har sjældent SEX... alligevel bliver jeg gravid.... Jeg begynder at bløde og får at vide jeg er ved at abortere..... 1 uge efter er der pludselig et lille
der banker derudaf..... Dette lille barn er en fighter og der er en mening med at den er der, det kan jeg ikke fjerne....

Dejligt med et lille
der banker. Jeg håber det er gode nyheder om 14 dage.
Jeg vil dog sige at jeg synes din kæreste er utrolig fej at stille dig overfor dette valg og jeg mener faktisk at det er ham der har taget et valg om at smutte hvis du beholder barnet og dermed er det ham og ikke dig, der "splitter jeres familie ad"
Blot det at han kan sætte det valg op for dig, viser mig at han ikke elsker dig "ordentligt" og jeg havde sq godt nok valgt at forade sådan en mand, uanset om det bliver en sund graviditet og dermed et barn eller om det, gud forbyde det, bliver til en abort grundet ulevedygtigt barn.
Jeg kunne i hvert fald ikke forsat leve i et forhold med en mand der på den måde har vist mig hvor grænsen for hans kærlighed går!
Blot min mening. Håber alt vel for dig og dine børn og det lille
i maven. Jeg tror du har en fighter derinde der har en mening med at være der.. måske for at vise dig at du er sammen med én der ikke værdsætter dig nok??
Mange tanker,
Christina
Anmeld