Forviringen er TOTAL.. med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Gaia

Anonym skriver:

Han står desværre fast....

Jeg er inderst inde bare så STOLT over at der er et lille liv inde i mig... et lille hjerte der slår  men kan bare ikke være glad når jeg ved at jeg skal vælge imellem barnet eller min lille dejlige familie..

Så lige nu håber jeg at manden bløder op og at scanningen om 14 dage viser en dejlig lille bebs...

Måske du skulle vende deN om og sige til kæresten : enten mig og alle børnene eller ingenting. Lad ham mærke at få den svante i hovedet. Lad ham træffe valget. Det er ikke kunham der kan stille dig et valg, men også dig der kan stille ham et valg. Hvorfor passede han ikke bedre på hvis han ik vil have barnet??? Altså han havde selv ( undskyld udtrykket) dilleren fremme.

Og undskyld mig, hvilken kæreste er han lige hvis han kan stille dig sådan et valg?? I et forhold er man der da for hinanden og truer ikke med at gå. Hvis man elsker hinanden siger man ikke det han har sagt med at han vil gå hvis du beholder barnet. 

Bare min mening  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

butterflyPhoto

Anonym skriver:

Åhh søde... håber så inderligt du har ret...

Vi har været to om det her og selvom vi har beskyttet os og det ikke var planlagt så står jeg ved at jeg ikke ville kunne få en abort hvis graviditeten er rask og intet fejler.... Og det gør mig ked at vi ikke også er 2 om at tage ansvar...

Det der nager mig mest og gør mest ondt er at jeg splitter vores lille familie ved at tage det valg jeg vil ta, men igen det er mig selv der skal lave med det valg jeg tager, og vil hellere være alene mor til 3 end jeg vil blive og aldrig kunne tilgive mig selv for det valg jeg gjorde.

for 3 dejlige børn, hvad mere kan jeg sige...... Jeg har sgu været heldig til trods for min pco...... Det her siger bare mere... det er til fordi det skal være sådan....

Jeg brugte p-piller, har pco og vi har sjældent SEX... alligevel bliver jeg gravid.... Jeg begynder at bløde og får at vide jeg er ved at abortere..... 1 uge efter er der pludselig et lille der banker derudaf..... Dette lille barn er en fighter og der er en mening med at den er der, det kan jeg ikke fjerne....

Dejligt med et lille  der banker. Jeg håber det er gode nyheder om 14 dage.

Jeg vil dog sige at jeg synes din kæreste er utrolig fej at stille dig overfor dette valg og jeg mener faktisk at det er ham der har taget et valg om at smutte hvis du beholder barnet og dermed er det ham og ikke dig, der "splitter jeres familie ad"

Blot det at han kan sætte det valg op for dig, viser mig at han ikke elsker dig "ordentligt" og jeg havde sq godt nok valgt at forade sådan en mand, uanset om det bliver en sund graviditet og dermed et barn eller om det, gud forbyde det, bliver til en abort grundet ulevedygtigt barn.
Jeg kunne i hvert fald ikke forsat leve i et forhold med en mand der på den måde har vist mig hvor grænsen for hans kærlighed går!

Blot min mening. Håber alt vel for dig og dine børn og det lille  i maven. Jeg tror du har en fighter derinde der har en mening med at være der.. måske for at vise dig at du er sammen med én der ikke værdsætter dig nok??

Mange tanker,

Christina 

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Det er ikke dig og dit valg der splitter din familie - det er din kæreste og hans valg - og jeg fatter ikke hvordan han kan gøre det 

Men stor respekt til dig; jeg er helt sikker på at du gør det rigtige og at du ikke vil fortryde det - især når du først holder baby i dine arme 

Husk at bruge støtten fra din familie, dine venner og naturligvis os herinde 

Du har ret..... Tak

Anmeld

18. november 2011

Mettemus

Anonym skriver:

Jeg så hjerteblik idag ved scanning.... men skal scannes igen om 14 dage, så han ikke var sikker på det er en sund graviditet....

kæresten ønsker dog stadig at jeg får en abort....

Øv hvor må det bare være en ulidelig situation! Sender kram på kram. Giv endelig update om 14 dage, ik?

Anmeld

18. november 2011

JJH

Anonym skriver:

Ja det er lang tid, men det er også 14 dage hvor kæresten har mulighed for at finde ud af om han vil blive eller ej....

Desværre skal jeg bare scannes igen, den dag han skal til Julefrokost med sit firma... Men vi må tage den derfra...

kan du ikke få flyttet scanningen til dagen før? det er da lidt hårdt når i sikkert skal diskutere fremtid bagefter at han så smutter afsted til julefrokost. det kunne jeg ikke klare hvis det var mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.