Forviringen er TOTAL.. med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Forviringen herhjemme er total... Og undskylder meget, denne tråd nok ikke ligger det rigtige sted... men ved ikke hvor jeg ellers skulle ligge den....

Sagen er den at jeg den 1.11.2011 fandt ud af jeg var gravid med vores 3. barn.. bestemt ikke planlagt og ikke ønsket af faderen... den 2. 11.2011 blev det bekræftet ved lægen... Kæresten gav mig valget, ham eller graviditeten... BUMBUM... Nå det endte med at jeg begyndte at bløde lidt torsdag blev sendt til scanning 4.11.2011 hvor han kunne konstatere at jeg ikke var så langt henne.. han kunne faktisk kun se en lille sort sæk.... så han ville mene jeg var omkring 4+2.... Hen over weekenden begynder jeg at bløde mere og mere med klumper og har ondt.. Onsdag den 9.11.2011 bliver jeg scannet igen, og han siger at han er 98% sikker på jeg er ved at abortere, han syntes ikke umiddelbart at denne sorte "sæk" var vokset og han mente jeg nok skulle bløde det hele ud selv... Selvsamme aften altså den 9.11.2011 stopper jeg faktisk med at bløde.... Der bliver ro i det lille hjem i form af at kæresten er faldet ned, for nu har naturen jo taget valget for os.... men men men Jeg har vilde mareridt omkring babyer og jeg føler egentlig stadig jeg er gravid... Skal til en scanning den 17.11.2011.. og idag den 14.11.2011 tænker jeg at jeg kan få lidt vished omkring om jeg er gravid, for jeg vil mene at jeg begyndte at bløde for 10 dage siden så vil mit HCG også være faldet så en test vil være Mindre positiv eller måske helt negativ...

Men altså nu står jeg med en test som om ikke er mindst lige så positiv hvis ikke mere end de 2 andre jeg har... Altså må jeg stadig være gravid ??????? Eller er Hcg bare ikke ude af min krop endnu ???

Fuck, så skal vi til det helvede igen med om jeg skal have en abort, ( Hvilket jeg bestemt ikke ønsker selv)

Nu er der pludselig meget lang tid til på torsdag...

Nogen der har prøvet noget lignende eller kan svarer mig på Hcg nivauet ???

Med venlig Hilsen

En MEGET forvirret..

Sender dig en krammer

Jeg syntes godt nok din kæreste er strid.

Hvis du stadigvæk er gravid, hvad har du så tænkt dig at gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

freiasmor

Jeg begyndte selv at bløde 09.11.2011 og jeg har taget en test efterfølgende, og den kunne ikke blive mere negativ end den er nu !

så vil da bestemt mene at hcg ville have været faldet nu hvis du også selv havde aborteret ?? men ja jeg ved det ikke.. kan godt forstå du bliver nervøs og samtidig os spændt på om du stadig har en bebs i dig..

den 09.11 da jeg tog testen var den knaldende postiv, men i søndags d. 13 var den negativ...

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Sender dig en krammer

Jeg syntes godt nok din kæreste er strid.

Hvis du stadigvæk er gravid, hvad har du så tænkt dig at gøre ?

Hvis jeg stadig er gravid og der IKKE er noget galt, så beholder jeg barnet.... Vil aldrig kunne leve med at få en abort...

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Så kom dagen med kontol scanning..... Der var sgu et lille hjerte der slog... men han var stadig ikke helt sikker på at det var en graviditet som udvikler sig som den skal så skal derop og scannes igen om 14 dage...

Kæresten kan ikke forstå hvorfor jeg ikke bare vælger den abort nu.... men jeg kan bare ikke.... Valgtet er næmmere hvis jeg får at vide at det aldrig vil blive til et levedygtigt barn... Ellers kan jeg altså ikke få en abort....

Så nu skal vi gå 14 dage længere i uvished...

Anmeld

17. november 2011

Maise

Anonym skriver:

Så kom dagen med kontol scanning..... Der var sgu et lille hjerte der slog... men han var stadig ikke helt sikker på at det var en graviditet som udvikler sig som den skal så skal derop og scannes igen om 14 dage...

Kæresten kan ikke forstå hvorfor jeg ikke bare vælger den abort nu.... men jeg kan bare ikke.... Valgtet er næmmere hvis jeg får at vide at det aldrig vil blive til et levedygtigt barn... Ellers kan jeg altså ikke få en abort....

åhh hvor er det altså syndt for dig. 14 dage i uvished er længe.

Ja de er godt nok en svær situation du står i. sender dig et cyberkram

Håber du træffer den beslutning du føler er den bedste.

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

åhh hvor er det altså syndt for dig. 14 dage i uvished er længe.

Ja de er godt nok en svær situation du står i. sender dig et cyberkram

Håber du træffer den beslutning du føler er den bedste.

Tak

Anmeld

17. november 2011

babymus77

Åhh altså!! Kan kun sige vær helt sikker!!! Jeg følte mig engang meget presset af en eks kæreste!! Og fortrød så inderligt bagefter!! Så mærk godt efter søde du;-) du får lige en masse kram og tanker din vej!!!

Anmeld

17. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Dejligt med et lille hjerte.... Håber det bedste!

Men ja hold op hvor er tiden lang når man skal vente og vente på den måde...

Er din kæreste begyndt at bløde lidt op eller står han fast med at du skal have en abort?

Anmeld

17. november 2011

MSM

Pyha, 14 dages uvished er rigtig længe..

for at alt er som det skal være og at i bliver enige om hvordan tingene skal ende ud..

i

Anmeld

17. november 2011

Rockertand

Respekt for dit valg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.