Forviringen er TOTAL.. med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

DK

Jamen sikke en redelighed!

Dejligt med hjerte!!! Men sikke skrækkeligt med 14 dages uvished. Det er lang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Becks

Åh ha søde! Sikken noget

Jeg har SÅ meget respekt for det valg, og håber inderligt det er en sund graviditet.. Som jeg skrev til dig andet steds, så er jeg sikker på han nok skal blive god igen

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Dejligt med et lille hjerte.... Håber det bedste!

Men ja hold op hvor er tiden lang når man skal vente og vente på den måde...

Er din kæreste begyndt at bløde lidt op eller står han fast med at du skal have en abort?

Han står desværre fast....

Jeg er inderst inde bare så STOLT over at der er et lille liv inde i mig... et lille hjerte der slår  men kan bare ikke være glad når jeg ved at jeg skal vælge imellem barnet eller min lille dejlige familie..

Så lige nu håber jeg at manden bløder op og at scanningen om 14 dage viser en dejlig lille bebs...

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Respekt for dit valg!

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Åh ha søde! Sikken noget

Jeg har SÅ meget respekt for det valg, og håber inderligt det er en sund graviditet.. Som jeg skrev til dig andet steds, så er jeg sikker på han nok skal blive god igen

Åhh søde... håber så inderligt du har ret...

Vi har været to om det her og selvom vi har beskyttet os og det ikke var planlagt så står jeg ved at jeg ikke ville kunne få en abort hvis graviditeten er rask og intet fejler.... Og det gør mig ked at vi ikke også er 2 om at tage ansvar...

Det der nager mig mest og gør mest ondt er at jeg splitter vores lille familie ved at tage det valg jeg vil ta, men igen det er mig selv der skal lave med det valg jeg tager, og vil hellere være alene mor til 3 end jeg vil blive og aldrig kunne tilgive mig selv for det valg jeg gjorde.

for 3 dejlige børn, hvad mere kan jeg sige...... Jeg har sgu været heldig til trods for min pco...... Det her siger bare mere... det er til fordi det skal være sådan....

Jeg brugte p-piller, har pco og vi har sjældent SEX... alligevel bliver jeg gravid.... Jeg begynder at bløde og får at vide jeg er ved at abortere..... 1 uge efter er der pludselig et lille der banker derudaf..... Dette lille barn er en fighter og der er en mening med at den er der, det kan jeg ikke fjerne....

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

DK skriver:

Jamen sikke en redelighed!

Dejligt med hjerte!!! Men sikke skrækkeligt med 14 dages uvished. Det er lang tid.

Ja det er lang tid, men det er også 14 dage hvor kæresten har mulighed for at finde ud af om han vil blive eller ej....

Desværre skal jeg bare scannes igen, den dag han skal til Julefrokost med sit firma... Men vi må tage den derfra...

Anmeld

17. november 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Vi har været to om det her og selvom vi har beskyttet os og det ikke var planlagt så står jeg ved at jeg ikke ville kunne få en abort hvis graviditeten er rask og intet fejler.... Og det gør mig ked at vi ikke også er 2 om at tage ansvar...

Det der nager mig mest og gør mest ondt er at jeg splitter vores lille familie ved at tage det valg jeg vil ta, men igen det er mig selv der skal lave med det valg jeg tager, og vil hellere være alene mor til 3 end jeg vil blive og aldrig kunne tilgive mig selv for det valg jeg gjorde.

for 3 dejlige børn, hvad mere kan jeg sige...... Jeg har sgu været heldig til trods for min pco...... Det her siger bare mere... det er til fordi det skal være sådan....

Jeg brugte p-piller, har pco og vi har sjældent SEX... alligevel bliver jeg gravid.... Jeg begynder at bløde og får at vide jeg er ved at abortere..... 1 uge efter er der pludselig et lille der banker derudaf..... Dette lille barn er en fighter og der er en mening med at den er der, det kan jeg ikke fjerne....

Håber din kæreste når at indse det! For du har helt ret - og så skal han jo huske at han også har sin del af ansvaret!

Respekt for dit valg, du er sej! Jeg håber jeg ville have mod til at gøre det samme hvis jeg stod i din sitaution 

Tillykke med hjerteblink, håber de næste 14 dage går stærkt så du kan få vished!

Anmeld

17. november 2011

Mettemus

Kæmpe stort kram, øv hvor er det bare en rigtig l**** situation - vil det sige, at lige meget hvad så står du over for en abort enten på den ene eller anden måde? Ih hvor er det frygteligt!

Jeg havde en graviditet uden for livmoderen hvor det tog 8 uger fra de fjernede den il HCG-niveauet var på 9. Lægernes bedste bud er at noget har siddet tilbage og vokset lidt, og det har forvirret kroppen til at tro at den stadig var gravid. Det har så taget den 8 uger at finde ud af, at det var den ikke alligevel. Måske er det det samme her?

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Kæmpe stort kram, øv hvor er det bare en rigtig l**** situation - vil det sige, at lige meget hvad så står du over for en abort enten på den ene eller anden måde? Ih hvor er det frygteligt!

Jeg havde en graviditet uden for livmoderen hvor det tog 8 uger fra de fjernede den il HCG-niveauet var på 9. Lægernes bedste bud er at noget har siddet tilbage og vokset lidt, og det har forvirret kroppen til at tro at den stadig var gravid. Det har så taget den 8 uger at finde ud af, at det var den ikke alligevel. Måske er det det samme her?

Jeg så hjerteblik idag ved scanning.... men skal scannes igen om 14 dage, så han ikke var sikker på det er en sund graviditet....

kæresten ønsker dog stadig at jeg får en abort....

Anmeld

17. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Det er ikke dig og dit valg der splitter din familie - det er din kæreste og hans valg - og jeg fatter ikke hvordan han kan gøre det 

Men stor respekt til dig; jeg er helt sikker på at du gør det rigtige og at du ikke vil fortryde det - især når du først holder baby i dine arme 

Husk at bruge støtten fra din familie, dine venner og naturligvis os herinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.