Tutter skriver:
Åh ha søde! Sikken noget 
Jeg har SÅ meget respekt for det valg, og håber inderligt det er en sund graviditet.. Som jeg skrev til dig andet steds, så er jeg sikker på han nok skal blive god igen 
Åhh søde... håber så inderligt du har ret...

Vi har været to om det her og selvom vi har beskyttet os og det ikke var planlagt så står jeg ved at jeg ikke ville kunne få en abort hvis graviditeten er rask og intet fejler.... Og det gør mig ked at vi ikke også er 2 om at tage ansvar...
Det der nager mig mest og gør mest ondt er at jeg splitter vores lille familie ved at tage det valg jeg vil ta, men igen det er mig selv der skal lave med det valg jeg tager, og vil hellere være alene mor til 3 end jeg vil blive og aldrig kunne tilgive mig selv for det valg jeg gjorde.

for 3 dejlige børn, hvad mere kan jeg sige...... Jeg har sgu været heldig til trods for min pco...... Det her siger bare mere... det er til fordi det skal være sådan....
Jeg brugte p-piller, har pco og vi har sjældent SEX... alligevel bliver jeg gravid.... Jeg begynder at bløde og får at vide jeg er ved at abortere..... 1 uge efter er der pludselig et lille
der banker derudaf..... Dette lille barn er en fighter og der er en mening med at den er der, det kan jeg ikke fjerne....

Anmeld