Forviringen herhjemme er total... Og undskylder meget, denne tråd nok ikke ligger det rigtige sted... men ved ikke hvor jeg ellers skulle ligge den....
Sagen er den at jeg den 1.11.2011 fandt ud af jeg var gravid med vores 3. barn.. bestemt ikke planlagt og ikke ønsket af faderen... den 2. 11.2011 blev det bekræftet ved lægen... Kæresten gav mig valget, ham eller graviditeten... BUMBUM... Nå det endte med at jeg begyndte at bløde lidt torsdag blev sendt til scanning 4.11.2011 hvor han kunne konstatere at jeg ikke var så langt henne.. han kunne faktisk kun se en lille sort sæk.... så han ville mene jeg var omkring 4+2.... Hen over weekenden begynder jeg at bløde mere og mere med klumper og har ondt.. Onsdag den 9.11.2011 bliver jeg scannet igen, og han siger at han er 98% sikker på jeg er ved at abortere, han syntes ikke umiddelbart at denne sorte "sæk" var vokset og han mente jeg nok skulle bløde det hele ud selv... Selvsamme aften altså den 9.11.2011 stopper jeg faktisk med at bløde.... Der bliver ro i det lille hjem i form af at kæresten er faldet ned, for nu har naturen jo taget valget for os.... men men men Jeg har vilde mareridt omkring babyer og jeg føler egentlig stadig jeg er gravid... Skal til en scanning den 17.11.2011.. og idag den 14.11.2011 tænker jeg at jeg kan få lidt vished omkring om jeg er gravid, for jeg vil mene at jeg begyndte at bløde for 10 dage siden så vil mit HCG også være faldet så en test vil være Mindre positiv eller måske helt negativ...
Men altså nu står jeg med en test som om ikke er mindst lige så positiv hvis ikke mere end de 2 andre jeg har... Altså må jeg stadig være gravid ??????? Eller er Hcg bare ikke ude af min krop endnu ???
Fuck, så skal vi til det helvede igen med om jeg skal have en abort, ( Hvilket jeg bestemt ikke ønsker selv)
Nu er der pludselig meget lang tid til på torsdag...
Nogen der har prøvet noget lignende eller kan svarer mig på Hcg nivauet ???
Med venlig Hilsen
En MEGET forvirret..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld