Forviringen er TOTAL.. med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.821 visninger
44 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Forviringen herhjemme er total... Og undskylder meget, denne tråd nok ikke ligger det rigtige sted... men ved ikke hvor jeg ellers skulle ligge den....

Sagen er den at jeg den 1.11.2011 fandt ud af jeg var gravid med vores 3. barn.. bestemt ikke planlagt og ikke ønsket af faderen... den 2. 11.2011 blev det bekræftet ved lægen... Kæresten gav mig valget, ham eller graviditeten... BUMBUM... Nå det endte med at jeg begyndte at bløde lidt torsdag blev sendt til scanning 4.11.2011 hvor han kunne konstatere at jeg ikke var så langt henne.. han kunne faktisk kun se en lille sort sæk.... så han ville mene jeg var omkring 4+2.... Hen over weekenden begynder jeg at bløde mere og mere med klumper og har ondt.. Onsdag den 9.11.2011 bliver jeg scannet igen, og han siger at han er 98% sikker på jeg er ved at abortere, han syntes ikke umiddelbart at denne sorte "sæk" var vokset og han mente jeg nok skulle bløde det hele ud selv... Selvsamme aften altså den 9.11.2011 stopper jeg faktisk med at bløde.... Der bliver ro i det lille hjem i form af at kæresten er faldet ned, for nu har naturen jo taget valget for os.... men men men Jeg har vilde mareridt omkring babyer og jeg føler egentlig stadig jeg er gravid... Skal til en scanning den 17.11.2011.. og idag den 14.11.2011 tænker jeg at jeg kan få lidt vished omkring om jeg er gravid, for jeg vil mene at jeg begyndte at bløde for 10 dage siden så vil mit HCG også være faldet så en test vil være Mindre positiv eller måske helt negativ...

Men altså nu står jeg med en test som om ikke er mindst lige så positiv hvis ikke mere end de 2 andre jeg har... Altså må jeg stadig være gravid ??????? Eller er Hcg bare ikke ude af min krop endnu ???

Fuck, så skal vi til det helvede igen med om jeg skal have en abort, ( Hvilket jeg bestemt ikke ønsker selv)

Nu er der pludselig meget lang tid til på torsdag...

Nogen der har prøvet noget lignende eller kan svarer mig på Hcg nivauet ???

Med venlig Hilsen

En MEGET forvirret..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

ano14316

Jeg kan desværre ikke hjælpe med at besvare nogen af dine spørgsmål, men ville ikke gå uden at give dig en
KÆMPE KRAMMER

Anmeld

14. november 2011

Chr-Hei

Har desværre ingen erfaring på området men vil da ikke forlade indlæget uden en

Håber i finder den rette løsning for jer, og du snart får vished omkring det hele ..

Anmeld

14. november 2011

kimfrit

pu ha, jeg ville mener at det ville være faldet, men hvis din krop stadig tror du er gravid, så kan du jo godt blive ved med at producere hormonet...

Men jeg ved det altså slet ikke..

for at i finder ud af det, og håber ikke han beder dig vælge, for så er han en nar, undskyld mit sprog.

Jeg ville i hvertfald aldrig få en abort for en fyr, jeg har fået en engang og det fortryder jeg inderligt.

Som en klog bruger skrev herinde, Man fortryder aldrig de børn man får, man fortryder dem man ikke får :/

Håber på det bedste for dig

Anmeld

14. november 2011

Frk.Nissen

Kan desværre ikke hjælpe dig. Har selv prøvet det, og kender heller ikke nogen som har.

Håber i finder på en løsning.

Ville ikke gå ude at give dig et stor kram

Anmeld

14. november 2011

Mumto3

Hmmmm....på 14 dage ville jeg mene atHCG faldt. Jeg opdagede selv en abort ved at min test blev mindre og mindre tydelig og så aborterede jeg i uge 7-8.

Kan du være gravid uden for livmoderen? Py, det er svært at svare på. Hvordan har manden det nu hvor han tror du ikke er gravid. Er han KUN lettet, eller er der et lille stik i hjerte hos ham?

Åh...hvor er der længe til på torsdag....Håber det bedste for jer, på alle måder!!!

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hmmmm....på 14 dage ville jeg mene atHCG faldt. Jeg opdagede selv en abort ved at min test blev mindre og mindre tydelig og så aborterede jeg i uge 7-8.

Kan du være gravid uden for livmoderen? Py, det er svært at svare på. Hvordan har manden det nu hvor han tror du ikke er gravid. Er han KUN lettet, eller er der et lille stik i hjerte hos ham?

Åh...hvor er der længe til på torsdag....Håber det bedste for jer, på alle måder!!!

Ud fra scanningen er jeg gravid i livmoderen jo... så jeg vil ikke tro der er noget udenfor...

Umiddelbart er han lettet, netop fordi han ikke syntes det var fedt at stille mig det valg... men det virker ikke til at han er ked af det ikke blev til noget... Som jeg er.. var eller ja hvad skal jeg sige...

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe med at besvare nogen af dine spørgsmål, men ville ikke gå uden at give dig en
KÆMPE KRAMMER

Tak

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Chr-Hei skriver:

Har desværre ingen erfaring på området men vil da ikke forlade indlæget uden en

Håber i finder den rette løsning for jer, og du snart får vished omkring det hele ..

Håber jeg også... Tak

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

pu ha, jeg ville mener at det ville være faldet, men hvis din krop stadig tror du er gravid, så kan du jo godt blive ved med at producere hormonet...

Men jeg ved det altså slet ikke..

for at i finder ud af det, og håber ikke han beder dig vælge, for så er han en nar, undskyld mit sprog.

Jeg ville i hvertfald aldrig få en abort for en fyr, jeg har fået en engang og det fortryder jeg inderligt.

Som en klog bruger skrev herinde, Man fortryder aldrig de børn man får, man fortryder dem man ikke får :/

Håber på det bedste for dig

Tusind tak.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.