I bad selv om det ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

FrkT

Caroline86 skriver:

sjovt alle andre siger at hun lignede Daniel på en prik da hun var lille og får flere og flere af mine træk Men ja.. alle ser jo noget forskelligt i de små hoveder

Hun har haft det lange hår længe, men hendes hår har bare krøllet så meget at det så kort ud

De her billeder fra i sommer viser det vist meget godt

Ja det kan jeg godt se, der var også noget længde på håret dengang...

Ja det må man gøre... for jeg synes altså hun ligner Daniel mere nu end da hun var mindre... måske mine øjne er skruet forkert på  ha ha!

Men dejlig er hun i hvert fald.... og han kan ALDRIG påstå hun ikke er hans!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Caroline86

FrkT skriver:

Ja det kan jeg godt se, der var også noget længde på håret dengang...

Ja det må man gøre... for jeg synes altså hun ligner Daniel mere nu end da hun var mindre... måske mine øjne er skruet forkert på  ha ha!

Men dejlig er hun i hvert fald.... og han kan ALDRIG påstå hun ikke er hans!

har heller aldrig hørt ham antyde at hun ikke skulle være hans han er vist ca ligeså tilfreds som mig hæhæhæ...

Jeg synes selv hun ligner mig mere og mere.. men det hjælper så også at hendes hår er blevet lysere og hendes øjne synes jeg ligner mine mere end tidligere (de går mere opad nu hvor de tidligere gik nedad ligesom Daniels)... Men det er nok også fordi vi ser hendes opførsel til hverdag osv og der er hun min klon hahaha

Anmeld

14. november 2011

FrkT

Caroline86 skriver:

har heller aldrig hørt ham antyde at hun ikke skulle være hans han er vist ca ligeså tilfreds som mig hæhæhæ...

Jeg synes selv hun ligner mig mere og mere.. men det hjælper så også at hendes hår er blevet lysere og hendes øjne synes jeg ligner mine mere end tidligere (de går mere opad nu hvor de tidligere gik nedad ligesom Daniels)... Men det er nok også fordi vi ser hendes opførsel til hverdag osv og der er hun min klon hahaha

Det kan jeg også godt forstå, for dejlig det er hun i hvert fald!

Men jeg kan også sagtens se dig i hende.... synes bare mere hun ligner Daniel... 

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

FrkT skriver:

Det kan jeg også godt forstå, for dejlig det er hun i hvert fald!

Men jeg kan også sagtens se dig i hende.... synes bare mere hun ligner Daniel... 

det tror jeg nu også hun gør... Altså de første mange måneder havde hun jo INGEN af mine træk så jeg jubler jo når bare hendes lilletå begynder at ligne min hahahaha

Anmeld

14. november 2011

twinboys

dejlige billeder og waaaauuuw hun er vokset, blevet en lille pige nu... og ikke så baby agtig mere... hvor er hun altså yndig og forstår godt du tager alle de billeder...

Anmeld

14. november 2011

FrkT

Caroline86 skriver:

det tror jeg nu også hun gør... Altså de første mange måneder havde hun jo INGEN af mine træk så jeg jubler jo når bare hendes lilletå begynder at ligne min hahahaha

Hehe okay.... har du da en særlig fin lilletå? 

Ej kan sagtens forstå dig..... men hun er i hvert fald ikke en af de børn der bare slet ikke ligner forældrene..

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

twinboys skriver:

dejlige billeder og waaaauuuw hun er vokset, blevet en lille pige nu... og ikke så baby agtig mere... hvor er hun altså yndig og forstår godt du tager alle de billeder...

ja, hun er blevet så stor! Min lille trold, altså

Jeg knipser løs så snart jeg kan komme til det, men gik HELT amok i går.. haha... sådan er det nogen dage

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

FrkT skriver:

Hehe okay.... har du da en særlig fin lilletå? 

Ej kan sagtens forstå dig..... men hun er i hvert fald ikke en af de børn der bare slet ikke ligner forældrene..

hihihi...

Jeg tror godt vi kan være tilfredse med de gener vi har fået givet videre

Anmeld

14. november 2011

FrkT

Caroline86 skriver:

hihihi...

Jeg tror godt vi kan være tilfredse med de gener vi har fået givet videre

Bestemt 

Anmeld

14. november 2011

Nessie

Hvor er hun da en skøn lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.