I bad selv om det ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Caroline86

Ranarupta skriver:

Årh ja, mand!
Hvor er Laura bare ekstremt dejlig! Og hvor er hun bare blevet stor

Skønne, smukke pige! 

ja, hun er fantastisk og stor Hun ligger vidst også liiige en tand (eller 3) over gennemsnittet i længden og så skal maven jo passe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Koen.

Caroline86 skriver:

ja, har også lige måttet konstatere at hun vidst er mere barn end baby

og tak synes jo også selv hun er smuk

åh ja, de er ikke så små mere, her er det kan selv og vil selv non-stop

Anmeld

14. november 2011

FrkT

Caroline86 skriver:

tak, søde så kom der spam, hva'!? hæhæ

Bestemt ja.... og jeg må give Mette ret, hun ligner farmand en hel del nu.. dog kan jeg også sagtens se dig i hende! Men syntes hun var mere dig som lille og Daniel nu... (men så kan han da heller aldrig blive i tvivl om at hun er hans  ha ha!).

Men ja, du har vist forsømt os lidt med det... jeg blev i hvert fald helt chokeret da jeg så hende med langt hår for nylig, hun er godt nok blevet stor....

Skal I snart igang med projekt lillebrøster til hende? 

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

Sees skriver:

Hun ligner sin faaaaar - Skønne tøs!

dét gør hun... men hun indhenter flere og flere af mine træk

elsker det her billede af dem fra hun var knapt 4 mdr gammel.. der kan han i hvert fald ikke rende fra det hahaha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

tanja. skriver:

åh ja, de er ikke så små mere, her er det kan selv og vil selv non-stop

oh yes.. kan selv, vil selv! Heldigvis er Laura ved at være god til at bede om hjælp når hun så erkender hun alligevel ikke helt kan selv hæhæ! Men det var en hård kamp at nå til erkendelsen af at hun altså IKKE kan ALT selv haha... Det har hjulpet meget at hendes sprog er så godt, for så kan hun lidt bedre fortælle om det når hun bliver ked og frustreret og så løser vi det sammen eller fortæller hende hvordan hun selv skal løse det

dejlige piger vi har

Anmeld

14. november 2011

Sees

Caroline86 skriver:

dét gør hun... men hun indhenter flere og flere af mine træk

elsker det her billede af dem fra hun var knapt 4 mdr gammel.. der kan han i hvert fald ikke rende fra det hahaha

Han kan bare ikke rende i hende - Hendes øjne, hendes smil det er ligesom at se Daniel!

Det har I gjort godt

Anmeld

14. november 2011

Baby-Blue

Store pige

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

FrkT skriver:

Bestemt ja.... og jeg må give Mette ret, hun ligner farmand en hel del nu.. dog kan jeg også sagtens se dig i hende! Men syntes hun var mere dig som lille og Daniel nu... (men så kan han da heller aldrig blive i tvivl om at hun er hans  ha ha!).

Men ja, du har vist forsømt os lidt med det... jeg blev i hvert fald helt chokeret da jeg så hende med langt hår for nylig, hun er godt nok blevet stor....

Skal I snart igang med projekt lillebrøster til hende? 

sjovt alle andre siger at hun lignede Daniel på en prik da hun var lille og får flere og flere af mine træk Men ja.. alle ser jo noget forskelligt i de små hoveder

Hun har haft det lange hår længe, men hendes hår har bare krøllet så meget at det så kort ud

De her billeder fra i sommer viser det vist meget godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

Sees skriver:

Han kan bare ikke rende i hende - Hendes øjne, hendes smil det er ligesom at se Daniel!

Det har I gjort godt

ja, hun er en dejlig én tak søde

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

Baby-Blue skriver:

Store pige

ja.. hvor blev min baby af!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.