I bad selv om det ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Jov jov... nu er der tilpas mange der har udbedt sig billedspam så NU får I det store ryk

Badebillederne er fra i går... Barnet insisterede på at sidde der i 3 kvarter hun hyggede sig

Så er der nogle billeder af hendes hår som en del af Jer har kommenteret Både fra da det var helt vådt efter badet men også da det var ved at være tørt efterfølgenden

Så er der billeder fra hun legede med sit duplo tog og så eller "bare" lidt random..

Nå ja... så havde vi besøg af Trine, Torben og"lille" Caia forleden og Laura nød at aktivitetstæppet var kommet ned fra loftet og var SÅ sød ved lille Caia og bad selv om at holde hende osv (Tillader mig lige at lægge billederne herind, Trine )

Laura har det fantastisk.. Hun snakker dagen lang og det er, heldigvis, sjældent vi ikke forstår hvad hun siger! Men når der er en forståelsesbarriere skaber det til gengæld STOR frustration fra begge sider... Men hun er sgu fantastisk, den bette tøs.. NØJ hvor er jeg stolt og lykkelig.. mmmhmmm

Nu til det vigtige.. BILLEDER!!!

Årh  Reserves lækkermås-bandit-trold 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Caroline86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Årh  Reserves lækkermås-bandit-trold 

hi hi

Jaaaaah!!

Anmeld

15. november 2011

Christina.78

så sød en tøz...er det et flexi bad I har?

Anmeld

15. november 2011

Caroline86

Christina.78 skriver:

så sød en tøz...er det et flexi bad I har?

ja, det er hjemme hos mormor og morfar derhjemme har vi et større "fast" badekar til hende, for jeg synes Flexi er lidt for lille til hverdag (hun er jo en stor pige)..

og TAK

Anmeld

15. november 2011

Nemesis

Er du vimmer hun er blevet stor. Men jeg synes nu hun ligner dig rigtig meget, hår øjne og så nogle af hendes ansigtstræk/grimasser det er helt sikkert fra dig!

:-) Sisse

Anmeld

15. november 2011

SS82

Hvor er hun sød

Anmeld

15. november 2011

Caroline86

ladydan1 skriver:

Er du vimmer hun er blevet stor. Men jeg synes nu hun ligner dig rigtig meget, hår øjne og så nogle af hendes ansigtstræk/grimasser det er helt sikkert fra dig!

:-) Sisse

ja, vi synes også der er kommet en del af mine træk... hendes øjne ligner mine mere nu

hun er nok blevet ret stor ja må blive bedre til at spamme så I ikke bliver så overraskede

Anmeld

15. november 2011

Caroline86

Slott skriver:

Hvor er hun sød

tak

Anmeld

15. november 2011

Christina.78

Caroline86 skriver:

ja, det er hjemme hos mormor og morfar derhjemme har vi et større "fast" badekar til hende, for jeg synes Flexi er lidt for lille til hverdag (hun er jo en stor pige)..

og TAK

ok dette så bare så stort ud..vores er nemlig ved at være lidt lille så overvejer  et nyt..

Anmeld

15. november 2011

Caroline86

Christina.78 skriver:

ok dette så bare så stort ud..vores er nemlig ved at være lidt lille så overvejer  et nyt..

Laura er jo kun 21 mdr. så hun skulle gerne kunne være i det lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.