Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: ja, hun er kæmpe haha... Er spændt på om hun kan kende dig når vi ses igen... (selvom din mavse jo er blevet liiidt større siden sidst ) Og ja, der er kommet lidt mere af mig i hende efterhånden
ja, hun er kæmpe haha...
Er spændt på om hun kan kende dig når vi ses igen... (selvom din mavse jo er blevet liiidt større siden sidst )
Og ja, der er kommet lidt mere af mig i hende efterhånden
Ja det bliver super spændendekunne da være sjovt hvis hun kunneJa det syntes jeg bestemt at der er søøde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Happiness skriver: Smukke pige! Og billedespam er altid godt
Smukke pige!
Og billedespam er altid godt
taaaak
Ja, der kom lige lidt mange billeder
Hvor er hun dog sød!
Kruse90 skriver: Ja det bliver super spændendekunne da være sjovt hvis hun kunneJa det syntes jeg bestemt at der er søøde
Hun kunne godt kende den anden bonus selvom det var virkelig længe siden de havde set hinanden.. det tog lige nogle minutter hvor hun så hende ad og "genkendte" hende og så begyndte hun at snakke løs og sige hendes navn osv (og lede efter hende når hun ikke lige kunne se hende )... Så mon ikke hun godt kan genkende dig? Ellers må vi lige bladre billeder inden
annec skriver: Hvor er hun dog sød!
Hvor er hun bare lækkersmækker
Muhmi skriver: Hvor er hun bare lækkersmækker
ja, er hun ikke!?
Caroline86 skriver: Hun kunne godt kende den anden bonus selvom det var virkelig længe siden de havde set hinanden.. det tog lige nogle minutter hvor hun så hende ad og "genkendte" hende og så begyndte hun at snakke løs og sige hendes navn osv (og lede efter hende når hun ikke lige kunne se hende )... Så mon ikke hun godt kan genkende dig? Ellers må vi lige bladre billeder inden
hehe jo det er da nok rigtigHvem er den anden bonus
Kruse90 skriver: hehe jo det er da nok rigtigHvem er den anden bonus
Hende der du ved nok hæhæ
Hende med den meget tykke mave som stadig er relativt anonym herinde
Caroline86 skriver: Hende der du ved nok hæhæ Hende med den meget tykke mave som stadig er relativt anonym herinde
nuurh hahah jep i know
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128