Hvordan mødte i jeres partnere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Røverdatter

Jeg var netop flyttet til Odense (sov dog oppe på mit arbejde, et kontor for et teater, da jeg endnu ikke helt havde fundet mig et værelse)

Min veninde og jeg tog en kop kaffe på en cafe en aften, da to fyre (som min veninde tidligere havde mødt, men knapt kendte) kom op til os og spurgte om vi ikke ville komme ind på deres klub og høre dem spille(på daværende tidspunkt havde de en klub der hed HipHop Kontoret - de er dj's, mega sexet synes vi heheh ).

Vi endte på klubben lørdag d. 1. november 2008 - og vupti, jeg kyssede med den ene dj, Lennart og min veninde med den anden, Krølle. Mig og Lennart har dog været lidt on/off i starten - først vidste han ikke hvad han ville med mig, og da han endelig vidste hvad han ville, så vidste jeg ikke om jeg ville alligevel. Men vi endte alligevel med at blive kæreste for et år til halvandet år siden.... 

Og nu er vi smaskforelsket  og Lennart er stadig dj - synes også stadig det er sexet når han spiller på pladerne og scratcher og alt det der!! hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

MaleneJensen

Den korte version

Det var min Gode Veninder som skrev med ham over Skolekom dengang Så fik jeg tilfældelig hans nr en dag af hende og så skrev vi lidt sammen og en dag kom han og besøgte mig Jeg havde dog kæreste på da vi begyndte af skrive sammen men ham slog jeg op med kort efter jeg begyndte af lære claus af kende Og efter lidt tid begyndte Mig og Claus af komme sammen, og det har holdt lige siden Og idag er vi stadig sammen og har en dejlig datter  Vi har 8års dag d. 2/2-12, hvor vi så har været forlovet i 4år

Anmeld

14. november 2011

merle2010

da jeg var 17, var jeg single og rimelig vild

jeg havde en god veninde der boede på kollegie, og hun havde inviteret mig over så jeg kunne møde hendes nye kæreste...

jeg synes han var en arrogant stodder og kunne ikke døje synet af ham... deres forhold holdt så ikke længe..

der gik mange år hvor jeg ingen kontakt havde til ham, og han havde fået en anden kæreste og de havde tvillinger sammen...

jeg blev så rigtig syg af en svær depression, og blev indlagt på den lukkede... han var så i mellemtiden blevet single, og var selv ret deprimeret.. pludselig kom der en besked fra ham på min facebook...

jeg tænkte HVAD VIL HAN... men han skrev bare det helt rigtige...

jeg spurgte efter hans nr og vi begyndte at skrive og ringe sammen...

han spurgte mig så om han måtte besøge mig på den lukkede... jeg sagde først nej, men havde jo egentlig brug for lidt selskab..

han kom så på besøg og vi sad og snakkede på sengen.. pludselig kyssede han mig og vi blev derefter kærester..

vi har været sammen lige siden, og jeg har fået de dejligste tvillinger på 5 år og sammen har vi merle på 18 mdr og venter en lille til juni.. ægte lovvvveeee

Anmeld

14. november 2011

Karina1

Den korte: Jeg snuppede min storebrors bedste ven

Den lange: Jeg var lige blevet 17år og var i et forhold som slet ikke kørte, da jeg møder min bror og hans bedste ven på Hjallerup marked, Martin var lidt fuld og inviterede mig op i en karusel, vældig sjovt Da min svigerinde skulle køre os hjem, sad han på bagsædet med benene ud af vinduet, meget fuld, og blev ved med at spørge mig om han ikke kunne købe mit nummer, for et muldyr som hed Kirsten, meget mærkeligt Han fik mit nummer og vi skrev lidt sammen dagen efter. Vi havde ikke rigtig snakket sammen i en uges tid og jeg kunne slet ikke få ham ud af mit hoved, det gjorde det ikke nemmere, at min mor blev ved med, at påpege, at jeg virkede forelsket  Slog op med min daværende kæreste og sendte Martin en sms og skrev at jeg synes han skulle invitere mig på en date Vi var sammen hele aften og natten, hvor vi bare sad i hans bil og snakkede om alt mellem himmel og jord, 2 dage efter kyssede vi første gang  Så blev vi kæreste og jeg tog på ferie hos ham og pludselig var alle mine ting flyttet ind Det er nu 3½år siden  - jeg er stadig smask forelsket

Anmeld

14. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

Den meget korte...

Han var min chef...han erklærede hurtig sin kærlighed til mig....meeeen....

Han var gift, men efter jeg havde været ansat i 2år, kunne vi ikke holde vores kærlilghed tilbge, så han blev skilt...

Han flyttede ind hos mig i januar (direkte) Blev officielt skilt i marts, friede til mig i april og vi blev gift i september.... Og fik oliver i december året efter 

Anmeld

14. november 2011

Frk.Nissen

For snart 6år siden, var jeg hjemme hos en fyr, som jeg havde skrevet med på msn, som jeg skulle mødes med først gang. Jeg sov hos ham. En af hans venner som jeg også kender var i byen sammen med hans bror, sammen by som han boede i. Dagen efter  kom hans ven, og hans storbror så hjem til ham. Der var noget over hans storebror, som jeg kunne lide

Tog så med brødrene med hjem. Hans storebror boede ikke hjemme, så han smutte hurtigt igen . Da jeg så kom op på station, så jeg hans bror var der. Og vi snakkede så lidt sammen. Det jeg så ikke vidste var, at han havde skrevet til sin bror. Som så skrev at jeg var taget afsted. Det var deerfor, han var oppe på stationen, så han kunne se mig igen. Han fik så mit nr

Lige siden har det været os to

Anmeld

14. november 2011

freiasmor

årh sidder og bliver helt varm indeni, bare af at læse jeres indlæg

den korte herfra: Vi gik på skole og jeg HADEDE ham overalt på jorden!

den lange : Jeg var lige startet på skole i Roskilde, og var en lille skank i alle mine klassekammeraters øjne fordi jeg havde datet 3 fyre fra klassen som selvfølgelig havde lavet en lille løgn til resten i klassen, nå men vi skulle slås sammen med en anden klasse og hold kæft mand det var det væreste der kunne ske. Men tja, min bedsteveninde fra min klasse blev hurtig venner med nogen drenge fra den anden og en enkelt pige derovre fra, tja tænkte jeg, jeg kan jo os bare være med i deres lille klan. Men der var en enkelt fyr der virkelig kunne pisse på min sukkermad, han kom altid for sent, og kom nærmest dalrende ind i klassen når vi andre havde time og satte sig meget højlydt - lidt, ja, ballademager agtig.. Men, ja, han skrev til mig over arto da det en gang var in. xD ! og vi begyndte at skrive lidt sammen, og pludselig skulle der holdes galla på skolen, og ingen af os havde en date, så jeg skrev og spurgte om vi ikke skulle følges den aften.. og han skrev først : neej jeg gider egentlig ik med!, nå tænkte jeg så bare, men ville fandeme da ikke give op, så jeg skrev hele tiden til ham "arh kom nu, det bliver sikkert enormt sjovt". han sagde så ja, og vi mødtes den aften og hans knæ blev lidt bløde vi kyssede for første gang den aften, og var sammen 1 uge efter, men slog op igen grundet hjemmelige problemer.. 2 år efter mødes vi igen, og jeg kommer til at bo sammen med ham ret hurtigt, men er egentlig interesseret i en anden, men på en eller anden måde fik han slået benene væk under mig, og vi blev kæreste, og han friede til mig 1 måned efter - og vi blev forlovet d. 30 juni 2010 og har prøvet siden den dag og få barn, og har været gravid 3 gange - dog uden held endnu, men dagen skal nok komme

Anmeld

14. november 2011

Regitze&Anders

Min kæreste og jeg mødtes på en produktionshøjskole.

Jeg startede der, fordi jeg lige var blevet bortvist på min efterskole. Jeg har aldrig gået ind for musik og tænkte nu vil jeg prøve noget nyt så startede på musik holdet.. Og der ville jeg lære at spille guitar, så kom den her søde fyr fra holdet og han ville gerne lære mig det.. alledere første dag flirtede vi MEGET USKYLDIGT!.. Og senere da vi havde fået fri spurgte han om jeg ikke blev og røg den sidste smøg med ham inden vi tog hjem, det ville jeg gerne men så kunne jeg desværre ikke nå min bus. Det går nok jeg køre dig bare sagde han, så lige siges at vi boede i hver sin by, i hver sin retnig.. Men han kørte mig hjem og jeg syntes det var starten på noget så mromantisk hihi.. han havde en kæreste og det havde jeg også, vi var begge to på vej ud af det forhold vi nu var i. Min daværende kæreste boede i jylland og min nye lover boede sammen med hans daværende kæreste.. En dag sidder jeg og tegner og snakker med ham fyren fra min klasse, og skriver så mit nummer på parpiret og tegner et hjerte udenom, han for øje på det og da vi skal til at ryde op ser jeg at han HURTIGT for fat i det parpir med mit nummer på og gemmer det i sin lomme, og smider alt andet ud... Vi går igen ud og ryger den sidste smøg og så spørg han om jeg er klar til at køre? havde jeg ikke lige forventet han ville gøre igen?(-: .. Senere samme aften spørg han mig hvad jeg skal næste dag, og jeg skulle intet så vi aftalte at jeg sov ved ham. (hans kæreste var nemlig ikke hjemme) næste morgen da jeg kommer hen i skolen ryger jeg lige min morgen smøg inden jeg går ind.. 5 minutter efter står min fyr derude jeg kan se han tænder en smøg og kigger ind af vinduet hvor han så får øje på mig (skal lige siges man kunne ikke rigtig få øjenkontakt da der var skråvæg) jeg ser han skynder sig at slukke sin cigaret og kommer ind i lokalet. Så spørg han om jeg ´vil med ud at ryge, og svare selvf jo, men spørg så om han ikke lige har røget, hvorefter han skynder sig at sige nej tihi.. da vi har fri køre han mig hjem igen og vil hente mig igen om aftenen. dan han hentede mig, sagde han det han altid sagde "du dufter godt" blev helt varm inden i hver gang han sagde det! Da vi ankom til lejligheden satte vi os i sofaen han skænkede lidt cola og vi tændte fjernsynet MEN selvf var der ingenting kun LORT LORT LORT! så akavet! Så vi gav hinanden lidt massage.. Vi satte en film på i stedet, så halvdelen og så gad vi ikke det mere han spurgte om vi skulle gå i seng og det gjorde vi.. Han havde sagt han havde et tæppe så jeg ikke behøvde at sørge for dynen osv.. men han var gennemskuet han havde intet tæppe så vi skulle dele dyne. Vi lå lidt og snakkede om at vi havde flirtet uskyldigt og til sidst kyssede jeg ham og det endte med at vi havde sex og var vågne det meste af natten næste dag kom vi ikke i skole for vi havde sovet langt over os. Idag har vi været sammen i snart et år og venter det første barn en lille pige som skal hedde Emma..

Anmeld

14. november 2011

SLC

Jeg var elev, han var souchef - vi var begge i forhold og vi havde absolut ingen følelser for hinanden uderover godt samarbejde. . Han blev byggemarkedschef i et andet firma, jeg blev headhuntet til firmaet efter endt læretid, vi var stadig i samme forhold til hver vores partnere. . Jeg blev single efter 10 år med samme fyr. . Han blev single nogle mdr efter, han havde 1 barn + 1 på vej. . Han havde brug for 1 at snakke med, jeg var snakkesalig . . vi skrev meget sammen udenfor arbejdstid, så kom der en masse firmafester . . og vupti så fik vi sku øjnene op for hinanden og var hurtigt smask forelskede og er det stadig. . Underligt at man kan gå fra det ene til det andet SÅ hurtigt. . vi siger stadig tit "Havde aldrig troet jeg skulle være sammen med dig" . . Vi har været sammen 2 år og venter vores 1 barn sammen til April. . Jeg er blevet bonusmor til en på 3½ og 1½  åhhh den kærlighed. .

Anmeld

15. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Han skrev til mig inde på sådan en dating side  Meget uromantisk !!

Vi snakkede sammen HVER dag .. I flere timer a gangen, og efter en uge besluttede han sig altså for at han ville komme og besøge mig .. (jeg boede sammen med en veninde på det tidsunkt .. Det dummeste jeg nogensinde har gjort, men det er en anden historie), og spurgte derfor efter min adresse .. Som han så fik  han kom så hen a eftermiddagen, (min veninde og jeg havde faktisk drukket hele natten så var godt ør i hovedet og ikke lige i det fedeste dress da han kom (læs: nattøj!))

Han var så sød  Allerede da jeg så ham nede på gaden syntes jeg han var sød  men alligevel lå den der i baghovedet med "Du har mødt ham på nettet .. Hmm, det her holder ikk?!" og alligevel holdte det  Det er nu 2½ år siden og jeg får stadig helt kriller i maven når han kigger mig i øjnenen

(en veninde jeg gik i skole med har været sammen med hans storebror, og hun har flere gange prøvet at få mig til at skulle mødes med ham for at se om det var noget, men hun havde jo bare sagt at han var "den irriterende lillebror" så takkede pænt nej tak hver gang&nbsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.