Hvordan mødte i jeres partnere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.203 visninger
41 svar
0 synes godt om
14. november 2011

mortilflere

Den korte ................. han lå i min seng..... den lange,....

Jeg startede på Kalø landbrugsskole , jeg boede med en pige der hedder Helle , da vi pakkede ud kom en der hedder Morten , og spurte om vi var friske på at disse 4 mdr hvór vi var der skulle der være gang i den 

Og det var vi " src="http://www.mor-far.dk/forum/images/smilies/wink.gif" alt="" border="0" /> men begge i faste forhold , men gi den gas det skaulle vi nok , vi var 4 piger ud af 300 elever på landbrugs holdet , men mange flere på sprogskolen..

man boede i et hus med tror det var 10 værelser , Morten svingede godt med sin stille bofælle der var bonden ..

Vi stod og snakkede , da der lød et brøl fra Bonden der var ved at blive kvælt i hans sengetøj , manden der åbenbart ikke plejede at skifte senge tøj selv var kravlet ind i det for at hive dynen på plads 

Morten fik rullet ham ud og sat det rigtigt på (hvilke han sg gjorde de 10 mdr de boede sammen )

Og ud kom den der tavse jyde , vi andre snakkede og han var tavs , svarede hvis man sagde noget direkte men kun med ja og nej ...

Søndag aften da vi kom i seng spurte Helle hvilken af dem jeg syntes var søde , jeg sagde at ud af valget var jeg sg glad for jeg var afsat  men jeg troede man kunne piske en stemning op i den tavse så tror jeg han ville være lækker 

Morten havde så spurt bonden om det samme og han havde sagt at kunne man styre mig lidt så jeg kunne holde kæft så ville det klart være mig han ville gå efter , morten fortalte jeg var i forhold , men bonden mente ik jeg ville være det så ski længe  

MANDAG SNAKKEDE vi lidt sammen , tirsdag aften spiste vi sammen , onsdag morgen spurte morten om vi skulle i biffen , Helle kunne ikke , og bonden skulle hjem til sine forældre ..

Mig og morten tog i biffen morten valgte filmen , vilde hjerter , det skal lige siges at morten er i dag en mand der er 43 og jomfru og tør faktisk kun røre ved mig   og vilde hjerter der enten skyder de eller boller næsten sm   og dette er 21 år siden 

Vi kom hjem jeg var stadig flad af grin over at morten havde sagt undskyld 100000 x under filmen så en arbejder i biffen havde dæmpet ham  

Mig og morten og 3-5 andre ente i mit rum da helle ikke var hjemme , de andre gik men bonden blev , på et tidspunkt kom morten igen og spurte om det ik var sent , og jo jeg skulle sg i bad og i seng , bonden rejste sig ikke , så morten tog ham og hans stol i armene og gik  

jeg gik i bad , og heldigvis havde jeg lige den aften et lille håndklæde med og tog derfor trøje på , for da jeg kom ind igen lå bonden og læste i et heste blad på min seng  
Jeg tørrede mit hår og vi snakkede om det fodre blad han læste i , og tilsidst sagde jeg til ham at nu ville jeg gerne i seng 
Helt ok sagde han og løftede dynen  , og så gik jeg i seng <3 
Vi snakkede og kyssede og sådan indtil kl 03 så sagde han , hmm jeg er ik en der ødelægger forhold , så mon du ikke skal ha tid til at tænke inden vi når længere ???
Sov godt vi ses til morgen maden om 3 timer..

æste morgen sagde han ikke en skid  , så lige igennem mig , indtil om eftermiddagen hvor jeg lavede opgaver , i fælles rummet kom han over og læste et stykke op for mig (ham og morten havde hurtigt opdaget hvor ordblind jeg er så det skiftes de til) , han sagde så henkastet hvad jeg havde besluttet ?? jeg svarede at i mine øjne var jeg allerrede utro da vi havde kysset og at mit forhold hjemme ikke var det bedste da han bestemte for meget bla...
Der sad nok 10 i sofaen med store øre i den anden ende af lokalet , bonden bukkede sig ned og kyssede mig og sagde han håbede dette var svar nok til hvad han ville...

Jeg ringede hjem til min kærste og slog op..............

Om aften da det var senge tid var Helle hjemme hos kærsten , så sagde bonden har snakket med morten , han kan godt leve med du sover inde hos os de dage Helle er her for hendes kærste syntes nok ik det er fedt jeg sover hos jer , men når hun ik er her kan vi vel være hos dig , jeg vil ik være for langt væk <3 
og så flyttede vi sammen , og har boet sammen siden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Marts<3

Til distortion i år havde jeg fået ømme fødder af mine hæle. Hoppede ud foran en cykelist, og spurgte om han vil køre mig op til Vesterbrogade. Han syntes mit hår duftede godt, og jeg takkede ham med et kys!

En uge efter var vi ikke i tvivl om vi var kærester. Han er manden i mit liv Det har fra vi fik øjenkontakt første gang virket som det mest magiske i verden. Alt gav mening det øjeblik. Han er den smukkeste og sødeste kæreste i verden...

Skæben bestemte også at jeg skulle blive hurtigt gravid. Og til marts ankommer vores lille kakao-storm

Anmeld

14. november 2011

Jonatansmor

Vi fandt hinanden over nettet, men kendte de samme mennesker og har set hinanden af og til - men jeg har altid været isdronningen og han har mest været til piger der var ... erhm ... ikke isdronning

Vi faldt i snak om vores begges ambitioner i det elektroniske musikmiljø og faldt bare lige så stille for hinanden..

Nu har vi været sammen i 10 år, har drengen på 17 mdr. Han er min bedste ven, min allierede og jeg kunne ikke ønske et bedre menneske som far til min dreng, han er bare alt det jeg ikke er - varm, empatisk, kærlig...

Anmeld

14. november 2011

Sabina92

Den korte... Jeg faldt for ham... Den lange..

Jeg var vidst 15 år dengang hvor mig og en veninde sad og spiste pizza på  en trappe og jeg skulle da lige vise dem hvem der var smart nu hvor de holdte der i deres fine biler og BUM faldt jeg ned af trappen, han var så flink at hjælpe mig op, så vi fik lige talt lidt og byttede numre.. egentlig ret klamt at tænke på, nu hvor der er 9½ år imellem os men det var jo ægte kærlighed (:

Anmeld

14. november 2011

DK

Jeg var ung, lækker, 18 år og bartender på arbejde.

Han var høj og klog og iført en lang uldfrakke og sagde "godaften frøken" og kiggede på mig gennem buskede alvorlige øjenbryn og lignede Mr. Darcy fra Stolthed og Fordom på en prik.

Og så var der ligesom styr på det.

Af mange grunde fandt vi først sammen nogle år senere, og har i dag været kærester i snart 6 år. I dag knap så lækker, slet ikke 18 år, og Mikkel uden Mr. Darcy krøller. Men han siger stadig Godaften Frøken af og til, og det virker altid efter hensigten

Anmeld

14. november 2011

Henriette Aaby

Vi var på studiebar på IHA. Det var J-dag og ja helt appelsinfri var jeg ikke. Så da jeg faldt af barstolen, var det manden min der samlede mig op. Jeg synes han var sød, så vi kyssede et par timer, og gik derefter hjem hver for sig.

Jeg havde min betænkligheder, for han var 23, og jeg var lige fyldt 32... Så der gik et ½ år før vi igen mødes i studiebaren... Det blev også til lidt kysseri...

Et par dage efter ringede manden min og spurgte om vi skulle mødes. Det gjorde vi så. Og den næste månedstid date vi indtil vi besluttede at vi var kæreste.

Det nu 6 år siden det var J-dag og det først frø blev lagt. Vi har nu været gift i 3 år, sammen har Maja på som er 2 år 10 måneder og 1 dag. Og om lidt er vi forældre til 2

Anmeld

14. november 2011

chael

Har skrevet det før i en lign tråd herinde.

Men den helt korte.

Vi mødtes gennem fælles venner, han så en pige, men droppede hende for mig

Og så havde vi een date, og han sov der og vi har sovet samme siden. Og efter 3 mdr, havde jeg den første positive test i hånden.

Siden da er der kommet 2 unger mere og vi har nu været samme i 6½ år

*CAmilla

Anmeld

14. november 2011

lycly

Vi var elever i samme butik, og til en fest endte vi, meget berusede, hjemme i min seng  Vi begyndte at hinanden og et par måneder efter inviterede han mig op til sin far, hvilket indikerede at han ville noget seriøst med mig. Og så har vi kaldt os kærester siden Det er lidt over 2 år siden nu .

Anmeld

14. november 2011

JJH

Super sød historie TS.

Jeg mødte mit livs kærlighed for 6 år siden, hvor vi datede, det hele gik i vasken, han havde en mere han så og jeg boede stadig med min x. Han flyttede sammen med den anden og jeg fandt en lsøning med min x. for 3 år siden fandt jeg ham på dating, han havde lige oprettet en profil og jeg havde været single i et års tid. Straks tænkte jeg at nu er det nu. idag bor vi sammen og venter vores første barn.

Han blev rettet af og jeg faldt til ro på de 3 år vi ikke var sammen, så vi blev det rette match.

Anmeld

14. november 2011

Maja88

jeg var kassedame i brugsen og han var slagter...

var i et dårligt forhold og jeg havde hørt han havde barn og det hele...

men til en julefrokost, blev jeg fuld og det endte med vi kyssede.. fandt ud af han ingen børn eller noget havde...

jeg slog op med min kæreste dagen derpå og kørte ud til min mand...

onsdag efter vi havde været sammen hver dag, blev vi enige om efter vi havde hygget os at vi nok var kærester.. det er i dag 5 år siden.. vi har været gift i et år lige om lidt og har en dejlig unge fra marts måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.