På scor.dk 
Ikke lige en kæreste jeg søgte der inde.
Havde været single i 3 år da jeg oprettede en profil på siden. Mødte 3-4 stykker via siden, som gav gode oplevelser
men ikke mere end det.
En torsdag i august 2006 har jeg fri fra skole og sidder bare hjemme og aner ikke hvad jeg skal give mig til. Sidder og kigger lidt på Scor og falder over hans profil. Han var i forsvaret (mums, mand i uniform
) men han er yngre end mig, så jeg hoppede videre. Jeg har altid sagt at jeg ikke skulle være sammen med en der er yngre end mig selv 
Men der gik et par timer og så kom der en mail til mig på scor, og den var fra ham
Man kunne jo se hvem der havde luret ens profil.
vi skrev lidt frem og tilbage både på mail og msn. Han spurgte om han ikke skulle komme og lave mad til mig i weekenden. Takkede først nej, men efter et par timers mere 'snak' tænkte jeg: så okay da. Fredag kom han med toget fra sønderjylland til Århus og har så boet hos mig siden 
De første 14 dage, forsøgte jeg flere gange at smide ham ud og komme med hentydninger til om han ikke skulle tilbage til hans arbejde. Svar: Nej, han havde taget orlov og var ikke sikker på det var ham mere.
Så det endte med at han sagde op og fik job og ishockey kontrakt i Århus.
Vi har boet sammen siden den fredag han skulle komme og lave mad. Der gik dog 3½ måned inden han fik lavet mad til mig første gang.
Det er over 5 år siden vi mødtes første gang, vi har Silas på lidt over 10 måneder og venter lillesøster til februar
Anmeld