Hvordan mødte i jeres partnere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Cookiemonsteret

Gennem en fælles ven for 2½ år siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Silas&Mille

På scor.dk 

Ikke lige en kæreste jeg søgte der inde.
Havde været single i 3 år da jeg oprettede en profil på siden. Mødte 3-4 stykker via siden, som gav gode oplevelser  men ikke mere end det.

En torsdag i august 2006 har jeg fri fra skole og sidder bare hjemme og aner ikke hvad jeg skal give mig til. Sidder og kigger lidt på Scor og falder over hans profil. Han var i forsvaret (mums, mand i uniform ) men han er yngre end mig, så jeg hoppede videre. Jeg har altid sagt at jeg ikke skulle være sammen med en der er yngre end mig selv 

Men der gik et par timer og så kom der en mail til mig på scor, og den var fra ham Man kunne jo se hvem der havde luret ens profil.

vi skrev lidt frem og tilbage både på mail og msn. Han spurgte om han ikke skulle komme og lave mad til mig i weekenden. Takkede først nej, men efter et par timers mere 'snak' tænkte jeg: så okay da. Fredag kom han med toget fra sønderjylland til Århus og har så boet hos mig siden 

De første 14 dage, forsøgte jeg flere gange at smide ham ud og komme med hentydninger til om han ikke skulle tilbage til hans arbejde. Svar: Nej, han havde taget orlov og var ikke sikker på det var ham mere.

Så det endte med at han sagde op og fik job og ishockey kontrakt i Århus. 
Vi har boet sammen siden den fredag han skulle komme og lave mad.  Der gik dog 3½ måned inden han fik lavet mad til mig første gang.

Det er over 5 år siden vi mødtes første gang, vi har Silas på lidt over 10 måneder og venter lillesøster til februar  

Anmeld

14. november 2011

Simon's moar <3

Til min kærestes søsters fødelsdag

Jeg manglede et sted at sidde, ingen stol i nærheden, men det var tilgengæld Benjamin's lår Og så ja, har vi været sammen lige siden, det er så 1 ½ år.. Dog ikke børn sammen endnu, men det kommer nok

Anmeld

14. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi mødtes første gang i byen, hvor jeg på det tidspunkt havde gang i en anden. Da han så kom hen og prøvede at score mig sagde jeg disse søde ord: "Ad, gå væk!" - Ham jeg på det tispunkt havde gang i, droppede mig nogle dage efter

Cirka 2 mdr efter blev jeg ringet op af en ven som spurgte om jeg ikke skulle feste sammen med ham og en anden i aften. Og det kunne jeg da godt  Det endte så med at til den fest var der RIGTIG mange kærestepar og et par få single mænd  Hæhæ!

Og lad mig lige sige, at når jeg har drukket er jeg IKKE bange for at hverken råbe, skrige eller sige lige hvad der passer mig.

Så jeg fik råbt: "DET ER FANDME IKKE TILLADT AT FOLK KYSSER, NÅR JEG IKKE HAR NOGEN AT KYSSE PÅ!"

Og tja... Efter lidt overtalelse til ham den kære som lige kom ind af døren, så fik jeg da også en at kysse på

Anmeld

14. november 2011

Morgensol

Den korte - På nettet.

Den lange - Havde en profil på en hjemmeside der hed Lunarstorm.dk, lidt ala FB, absolut ikke en datingside og søgte heller ik noget andet end folk at snakke med. For man ku jo lissom ik finde kærligheden over nettet! 

En dag lå der så en besked fra en ret lækker soldat i min indbakke hvor han bare havde skrevet "faldt lige over din profil". Og så spurgte jeg om han havde slået sig og at han da gerne måtte falde over den igen hvis det var! 

Efter det snakkede vi i ca et halvt år hvor han bestemt var noget mere interesseret end jeg var. Han boede i Århus og jeg i Tølløse på Sjælland. Desuden var han udsendt i Irak, så jeg sku dælme ik nyde noget! 

Men han blev ved med at presse på for at vi sku mødes når han var hjemme på leave og til sidst gav jeg mig og tænkte "jajaså, bare et enkelt møde kan jeg vel nok!". Fra min side sku der dog bestemt ik være noget i det.

Men da jeg hentede ham på Roskilde station ku jeg dælme ik stå for ham! Gud hvor var han bare dejlig og lækker! Han blev hos mig i en uge hvorefter han sku hjem til sin familie i hans sidste uge på leave. Jeg tog så over og sendte ham med flyet til Irak, det værste "På Gensyn" jeg nogensinde har prøvet!

I dag har vi været sammen i 5 1/2 år og har Bella fra Marts 2010 og Alberte fra 19 Oktober i år sammen. 

Anmeld

14. november 2011

MisMille

Den korte: Han tog min plads  

Den lange: Arbejde i samme firma men havde ikke mødt hinanden. - Vi deltog begge til en fredagsbar og jeg skulle lige ud og tisse, så måtte forlade min plads. Da jeg kom tilbage var der en der havde taget min plads, blev lidt irriteret.. Satte mig ned ved siden af, men kunne ikke rigtig snakke med mine kollega, da han sad i vejen. 

Lige pludselig vendre han sig om og siger, er det ikke lidt kedligt og han ville til at hjem ad.. Jeg siger så ud af det blå, jo og jeg er faktisk lidt sulten  så vi bliver enige om at finde noget mad.. 

Vi fandt mad, og gik så ellers rundt i købeenhavn og snakke.. Vi gik lige så stille hjemad (vi boede i sammme retning) og pluselig vender han sig om og kysser mig midt på nørrebrogade  så romantisk i mine øjne og et perfekt kys.. (Han tænkte, nu skal jeg gøre noget for at få hende med hjem) hehe..  Men ja, jeg falder for det.. og vi har været sammen lige siden og venter vores første barn til marts...

Han er midt et og alt  min store kærlighed, min ven og min støtte...

Anmeld

14. november 2011

Billemyre

Manden og jeg mødte hinanden på scenen 
Vi spiller begge musicals og skulle medvirke i "Les Miserables" - Jeg som prostitueret og han som min kunde...

På premieredagen valgte vi så at gøre det officielt, at vi også var begyndt at køre stilen udenfor scenen også 

Knap så romantisk, men da meget skægt 

Anmeld

14. november 2011

Billemyre

DK skriver:

Jeg var ung, lækker, 18 år og bartender på arbejde.

Han var høj og klog og iført en lang uldfrakke og sagde "godaften frøken" og kiggede på mig gennem buskede alvorlige øjenbryn og lignede Mr. Darcy fra Stolthed og Fordom på en prik.

Og så var der ligesom styr på det.

Af mange grunde fandt vi først sammen nogle år senere, og har i dag været kærester i snart 6 år. I dag knap så lækker, slet ikke 18 år, og Mikkel uden Mr. Darcy krøller. Men han siger stadig Godaften Frøken af og til, og det virker altid efter hensigten

Åhh... Darcy 

Hvor romantisk!

Anmeld

14. november 2011

Mor til Mike

Vi mødte hinanden på et kursus, og besluttede os for at tage i skoven sammen på et tidspunkt, efter den skovtur der tog nærmest 3 timer, kørte han mig hjem og hentede mig igen om aftenen, og der flyttede jeg så ind til ham dagen efter, og vi har været uadskillige lige siden 

Anmeld

14. november 2011

Lou87

Dejlige historier i har de damer

Den korte af min....... jeg blev scoret for hårdt!!

Den lange:
Jeg havde egentlig kæreste jeg havde været sammen med i næsten 2 år og boede sammen med. Jeg skulle på træningslejr i Sverige og havde sådan lidt på forhånd udset mig en lidt "død" tur fordi hende som jeg snakkede mest med fra klubben ( ikke en veninde jeg sås med privat ) havde udset sig et bytte deroppe (ham!..) og jeg var jo ikk single. Og ganske rigtig starter turen ud med vi ikk får de værelser vi sku og hende jeg snakkede med ender med og dumpe mig allerede der og flytte på væreslse med en anden pige og ham plus en fyr mere. ( jeg er så overladt til "de kedelige" ) Men det ender faktisk med at ham og jeg en aften står og snakker sammen en del timer, jeg kan da godt mærke jeg blir lidt lun indeni, men tænker ikk mere over det nu jeg har en kæreste... han følges også med mig hjem en af dagene vi går hjem fra træningshallen... hvor alle andre åbenbart uden vores viden om det var alle, har sat sig et sted og fået en øl.
Så vi står tilbage ved lejlighederne og mangler nøgler.. Vi beslutter os så for at gå ned på badebroen og der snakker vi længe igen.
Han virker rigtig sød - MEN IGEN, jeg har kæreste og gør ikk noget i det. Hende fra klubben mente så vi bevidst var gået fra de andre for at være alene og blev pænt mobset fordi hun jo ville ha ham så hun lavede et kæmpe plat fulde nr den sidste aften deroppe (7 klasse om igen..) men han sad heldigvis bare ved mig og snakkede og det gjorde han også hele busturen hjem hvor en kasse øl sku konfiskeres.. så der fik han nok nogle blikke
Og ja, mit nr ... Men da vi kom hjem med bussen og min kæreste holdt der og ventede blev jeg da glad for at se ham.. men de næste mange dage efter skrev han til mig og jeg ku godt mærke det var ham jeg savnede mere end min kæreste
Så det ender med vi mødes nogle gange (laver intet fy!) og jeg indser tilsidst at han har slået benene væk under mig.. i dag er han far til min datter og jeg er dybt forelsket i ham stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.