Hvordan mødte i jeres partnere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Benjamins'mor

Var sammen med en veninde nede i byen, havde egentligt ikke så meget og lave for var lige stoppet på efterskole. Hun kendte så denne fyr, og han kom så ned i byen, vi snakkede meget og han fik mit nr. Men han skrev egentligt aldrig, og først flere måneder efter mødtes vi igen til en fest. Han spurgte om vi skulle komme sammen, og så fuld som man nu var, sagde jeg ja. Og idag har vi en søn på 10 mdr sammen.

Egentligt ikke den helt vilde romantiker historie eller noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Mira0911

Jeg mødte min til en fest... Planen var egentlig at jeg skulle date med hans kammerat... Det skete aldrig... 

Jeg og kæresten fandt først sammen efter 1 år... 

Har snart været sammen i 4 år... 

Anmeld

14. november 2011

Lone Jakobsen

jeg mødte min mand på en dating side.

hans første brev lød nogenlunde sådan "hold da op hvordan får man tid til at hente og bringe 3 børn samtidig med at man arbejder?"

og hvem kan da stå for det

vi havde en lidt svær start, men efter en pause hver for sig, fandt vi ud af at vi ikke ku undvære hinanden, og blev gift på 2 års dagen for vores første møde

Anmeld

14. november 2011

LilleMie

Den korte historie: 3. gang var lykkens gang...

Den lidt længere korte historie: Vi havde været kærester et par gange i gymnasiet (af ca. 1 måneds varighed hver gang), uden der var det store i det. Der var god kemi, men vi var begge umodne og ikke klar til et seriøst forhold.

En aften ca. 3 år efter gymnasiet mødte vi hinanden i byen på et skummelt morgenværtshus kl. 5 om morgenen og faldt i snak. Jeg fandt ud af, at han var blevet en del mere moden (og det var jeg nok også ), vi tog hjem fra byen sammen og vi har været sammen lige siden .

I dag er har vi været sammen i snart 6,5 år og venter nu vores første barn .

Anmeld

14. november 2011

Baby-Blue

Jeg mødte min på en dating side Han skrev først

Anmeld

14. november 2011

nathja

jeg var 27 og stedfortræder i aldi. da der en torsdag kom en ny chauffør med frostvarer, skulle jeg jo ud som sædvanlig og tage imod varerne, ud kom en lækker ung fyr, (alle vores andre chauffører, var mellem 40 og skindøde). synes han var vildt hot og flirtede for hårdt, mine kollegaer heppede på mig men han fattede minus.. sådan gik det mange gange til jeg simpelthen blev enig med mig selv om at enten var han afsat eller også var han bøsse.. snakkede med mine kollegaer om det og de begyndte så at udspørge den chauffør der kom om mandagen.. han forvissede os om at han var hverken eller og jeg skulle bare gå til den.. den gjorde jeg så men han var sgu stadig noget tung at danse med, så til sidst tog jeg en lap og skrev mit nummer ned til ham og sagde at han kunne da bare lige skrive hvis det var, tænkte ikke mere over det og gik ind i butikken igen hvorefter der tikkede en sms ind på min telefon, det var ham..

14 dage senere havde jeg friweekend og han inviterede mig på besøg hos ham, så jeg tog imod tilbuddet.. først var vi weekendkærester, han boede jo i odder(jylland) og jeg i svendborg.. på min fødselsdag samme år fandt vi ud af at jeg var gravid, juli blev vi gift og nu her 3 år(til januar 3 1/2 år) senere er vi stadig sammen, har en datter på 3 år en søn på 1 1/2 år og venter en lille ny til april

Anmeld

14. november 2011

Nessie

Jeg skulle holde julefrokost, og min nuværende kæreste var inviteret med, men vi havde aldrig mødt hinanden før.

Han kom for tidligt, og jeg var som sædvanlig ikke færdig, og stod iført undertøj i soveværelset da han kom. Min veninde lukkede ham ind, og han spurgte efter badeværelset, som jo altså lå bag ved soveværelset. Så han går ind i soveværelset, og ser mig stå der kun iført undertøj og bliver helt forfjamsket  og går ud igen. Kan faktisk ikke huske om han turde vove sig på badeværelset resten af aftenen .

Men, han blev forelsket i mig med det samme, men turde ikke sige noget. Jeg troede at han bare ville være venner, så gjorde heller ingenting, og sådan gik der et godt stykke tid.

Da han endelig tog sig sammen og ville fortælle mig om sine følelser, kom jeg ham i forkøbet ved at fortælle at jeg havde fået en kæreste  Han fik hurtigt drukket sin kaffe og gik igen, og flyttede så til København, og vi mistede kontakten.

Et par år efter sendte jeg en invitation til Tupperware party ud til alle de "gamle" venner, og han ringede for at høre om jeg var blevet skør, og hvordan jeg ellers havde det. Jeg var jo blevet single, og det var han (i al hemmelighed) meget glad for at høre, og vi begyndte at ringe og sms'e sammen.

Ca. halvandet år efter blev vi endelig kærester, flyttede hurtigt sammen og smed p-pillerne.
Dog havde vi problemer med at blive gravid, og det tog så yderligere et par år med behandling før vi endlig fik vores ønskebarn

VI har været kærester i 6 år til december, og forlovet i 5 år

Anmeld

14. november 2011

TaAsJu

Jeg arbejde samme med hans kammerat, som på det tidspunkt var min bedste ven.

En dag kom Kim og sagde jeg har den lige en fyr til dig. Viste sig så Han var lige blevet skilt havde en pige på 2 år som boede ved ham og han var lige flyttet hjem fra Grønland.  Jeg takker pænt nej, da jeg arbejde som bartender, lige var blevet udlært og slet ikke så mig selv som papmor.

Kim har i mellem tiden sendt et billede af mig til Mogens og han giver ikke op, for han syntes da jeg var lidt lækker. Om ikke andet så kunne han da knalde mig og komme videre

Der går 3 måneder og det bliver nytår.. og Jeg i min kæmpe brændret får skevet til alle på min mobil GODT NYTÅR og hvis nogen vil mig noget er jeg og finde på Sprite, det diskotek hvor jeg arbejde.. Også mogens får denne besked og kommer der ind men kan ikke finde mig  Jeg var også svær og se stod på et bord og dansede det meste af aften

Dagen efter får jeg en sviner uden lige fra manden.. HE he kan ikke huske jeg har skrevet eller snakket med ham.. og jeg var dårlig

Nå han blev pige fornærmet og jeg hørte ikke fra ham i 2 uger. indtil en dag han stod inde på salonen og snakkede med Kim. Men han hilste ikke, så da han var gået gav jeg ham en sviner om man ikke kunne hilse. Tilbage fik jeg: jo hej. Og skal du altid være så fræk når du er på arbejde

Vi sms'ed lidt frem og tilbage den aften og aftalte en date dagen efter. Vi havde begge fri, så det kunne blive mens hans datter var i vuggestue.

Han havde bare sig en han kunne knalde, jeg vidste ikke lige helt hvad jeg skulle mene om ham.

Den 12 jaunar har vi vært sammen i 4 år den 6 febuar har vi vært gift i 2 år. Jeg har fået Den dejligste datter Tammie på 6 år, Anna-Sophie på 2 År og har ermin med sidste prinsesse d 1/2-12

Jeg har fundet min bedste ven, min mand og en der kan sige mig i mod, men samtidig være der når jeg har brug for det

Anmeld

14. november 2011

Camulla

mortilflere skriver:

Den korte ................. han lå i min seng..... den lange,....

Jeg startede på Kalø landbrugsskole , jeg boede med en pige der hedder Helle , da vi pakkede ud kom en der hedder Morten , og spurte om vi var friske på at disse 4 mdr hvór vi var der skulle der være gang i den 

Og det var vi " src="http://www.mor-far.dk/forum/images/smilies/wink.gif" alt="" border="0" /> men begge i faste forhold , men gi den gas det skaulle vi nok , vi var 4 piger ud af 300 elever på landbrugs holdet , men mange flere på sprogskolen..

man boede i et hus med tror det var 10 værelser , Morten svingede godt med sin stille bofælle der var bonden ..

Vi stod og snakkede , da der lød et brøl fra Bonden der var ved at blive kvælt i hans sengetøj , manden der åbenbart ikke plejede at skifte senge tøj selv var kravlet ind i det for at hive dynen på plads 

Morten fik rullet ham ud og sat det rigtigt på (hvilke han sg gjorde de 10 mdr de boede sammen )

Og ud kom den der tavse jyde , vi andre snakkede og han var tavs , svarede hvis man sagde noget direkte men kun med ja og nej ...

Søndag aften da vi kom i seng spurte Helle hvilken af dem jeg syntes var søde , jeg sagde at ud af valget var jeg sg glad for jeg var afsat  men jeg troede man kunne piske en stemning op i den tavse så tror jeg han ville være lækker 

Morten havde så spurt bonden om det samme og han havde sagt at kunne man styre mig lidt så jeg kunne holde kæft så ville det klart være mig han ville gå efter , morten fortalte jeg var i forhold , men bonden mente ik jeg ville være det så ski længe  

MANDAG SNAKKEDE vi lidt sammen , tirsdag aften spiste vi sammen , onsdag morgen spurte morten om vi skulle i biffen , Helle kunne ikke , og bonden skulle hjem til sine forældre ..

Mig og morten tog i biffen morten valgte filmen , vilde hjerter , det skal lige siges at morten er i dag en mand der er 43 og jomfru og tør faktisk kun røre ved mig   og vilde hjerter der enten skyder de eller boller næsten sm   og dette er 21 år siden 

Vi kom hjem jeg var stadig flad af grin over at morten havde sagt undskyld 100000 x under filmen så en arbejder i biffen havde dæmpet ham  

Mig og morten og 3-5 andre ente i mit rum da helle ikke var hjemme , de andre gik men bonden blev , på et tidspunkt kom morten igen og spurte om det ik var sent , og jo jeg skulle sg i bad og i seng , bonden rejste sig ikke , så morten tog ham og hans stol i armene og gik  

jeg gik i bad , og heldigvis havde jeg lige den aften et lille håndklæde med og tog derfor trøje på , for da jeg kom ind igen lå bonden og læste i et heste blad på min seng  
Jeg tørrede mit hår og vi snakkede om det fodre blad han læste i , og tilsidst sagde jeg til ham at nu ville jeg gerne i seng 
Helt ok sagde han og løftede dynen  , og så gik jeg i seng <3 
Vi snakkede og kyssede og sådan indtil kl 03 så sagde han , hmm jeg er ik en der ødelægger forhold , så mon du ikke skal ha tid til at tænke inden vi når længere ???
Sov godt vi ses til morgen maden om 3 timer..

æste morgen sagde han ikke en skid  , så lige igennem mig , indtil om eftermiddagen hvor jeg lavede opgaver , i fælles rummet kom han over og læste et stykke op for mig (ham og morten havde hurtigt opdaget hvor ordblind jeg er så det skiftes de til) , han sagde så henkastet hvad jeg havde besluttet ?? jeg svarede at i mine øjne var jeg allerrede utro da vi havde kysset og at mit forhold hjemme ikke var det bedste da han bestemte for meget bla...
Der sad nok 10 i sofaen med store øre i den anden ende af lokalet , bonden bukkede sig ned og kyssede mig og sagde han håbede dette var svar nok til hvad han ville...

Jeg ringede hjem til min kærste og slog op..............

Om aften da det var senge tid var Helle hjemme hos kærsten , så sagde bonden har snakket med morten , han kan godt leve med du sover inde hos os de dage Helle er her for hendes kærste syntes nok ik det er fedt jeg sover hos jer , men når hun ik er her kan vi vel være hos dig , jeg vil ik være for langt væk <3 
og så flyttede vi sammen , og har boet sammen siden...

Vi arbejdede sammen på en bar i Jomfru Ane Gade. Jeg var bartender og han var DJ... Så viste han interesse, sendte sms'er til mig og så tog vi på date i zoologisk have... Nu har vi været sammen i 5 1/2 år - præcis idag 

Anmeld

14. november 2011

Koen.

Jeg var en 16 årig fustreret 10.klasses elev som ikke følte sig tilpas i skolen, så droppede ud og fandt et arbejde, der arbejde han os og vi kom så til at køre sammen (gjorder rent på super dæk centre i hele dk) og ja sååå var det bare lååååve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.