Spørgsmål til udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

-Sigrid-

annec skriver:

Hej

- Babyalarm vil jeg sige er ret vigtigt (for mig), da jeg altid har min søn ude at sove. Så er den jo dejlig, men hvis barnet ikke skal sove udenfor er det jo ikke nødvedigvis nødvendigt

- Ammepude har jeg, tror jeg har brugt den højest 10 gange, syntes faktisk mere at den var i vejen end til gavn. Brugte han dyne i stedet, eller en lille pude som jeg syntes var bedre. Så vil sige den ikke er nødvendig

- Skråstolen har jeg været utrolig glad for, den har han benyttet mens vi har spist aftensmad eller når jeg lige går i bad. Men det er jo en smagssag om den er nødvendig

- Syntes aktivitetslegetøjet har været godt, hvis han lige har lagt på legetæppet mens jeg har ordnet lidt ting, og han elsker det. Legetøjet får altid alle hans historier han nu lige har

Fornemt mange tak 

Hvilken stol havde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

camillakrath

-Sigrid- skriver:

Det er også derfor jeg spørger, når jeg sidder i stuen så er hun maks 4 m fra mig, uanset om hun er på sit værelse eller ude på altanen

Er der en stor forskel på om man ligger betten til at lege under et aktivitets-ting eller i en skråstol?

Ja meget. I skråstolen er de "låst fast". På aktivitetstæppet har de mulighed for at bevæge sig

Anmeld

13. november 2011

dorthemus

-Sigrid- skriver:

Hehe godt hun kunne få kontakt til dig

Det var også noget i den stil jeg havde tænkt mig at købe, men ville lige spørge mig for herinde, og så tror jeg mine forældre MEGET gerne vil købe sådan nogle ting i barselsgave og julegave - ellers kommer jeg nok tilbage til dig

Det gør du bare

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Zeus skriver:

Vi havde ellers fået sådan en smart skråstol med arme på, hvor man kunne hænge aktivitesting, også kunne den vibrere Jo jo, den var fancy...

Jeg kan faktisk huske Cajsa sad i den, da vi opdagede at hun ikke længere bare slog til tingene, men prøvede på at røre dem med en lille knyttet hånd 

En lille bokser?

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

camillakrath skriver:

Ja meget. I skråstolen er de "låst fast". På aktivitetstæppet har de mulighed for at bevæge sig

Ja det ved jeg godt, mente mere hvor underholdte de var

Anmeld

13. november 2011

camillakrath

-Sigrid- skriver:

Ja det ved jeg godt, mente mere hvor underholdte de var

Der har Benjamin foretrukket hans stol

Men vi har også sådan en "lege-skråstol"

http://www.smaakravl.dk/shop/tiny-love-skraastol-417p.html

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

camillakrath skriver:

Fornemt, men jeg tror kun der er den stol der kan vibrere - det er i hvert fald den eneste jeg har set

Tror jeg ender med at købe en dyr en brugt

Anmeld

13. november 2011

camillakrath

-Sigrid- skriver:

Fornemt, men jeg tror kun der er den stol der kan vibrere - det er i hvert fald den eneste jeg har set

Tror jeg ender med at købe en dyr en brugt

Det er også den vi har

Anmeld

13. november 2011

Zeus

camillakrath skriver:

Den havde Cajsa også

Anmeld

13. november 2011

JonTri

Hej. 

Ammepude er ok men ingen grund til at bruge en formue på den. Men som en anden skriver - det gør nuller naller i skuldre og ryg i starten. 

Skråstol... Vi fodrede med grød indtil han ku sidde i højstol. Må alligevel ik bruges fra start. 

Aktivitetstæppe... Har et, men vil finde på noget andet til treeren. F.eks sådan en bøjle der kan stå henover et STORT tæppe. 

Babyalarmer: bor i hus med have, så her er de uundværlige. Selvomsiden baby er tæt på dig, kan man bedre ligge sig til at sove midt dag, med ro i sindet, hvis der er alarm på. 

Under alle omstændigheder er det meste gode barselsgaver!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.