Spørgsmål til udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Janni.

-Sigrid- skriver:

Haha jeg glæder mig også lidt til at sidde med min lille pige i den, når hun skal ammes Kæresten har indtaget den lige for tiden  Øv! 

Vi har denne, har haft den i 5 år nu og elsker den stadig POÄNG Stol, sortbrun, Alme mellemrød Bredde: 68 cm Dybde: 82 cm Højde: 100 cm Siddebredde: 56 cm Siddedybde: 50 cm Siddehøjde: 42 cm

Uh ja, og så virker det ikke så mærkeligt længere Ej glæder mig sådan til hun kommer! 

Åh den ser lækker ud. 

Bliver så dejligt når krøllen melder sin ankomst. Uanset om i skal ligge på gulvet eller ej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Mother-love

Min søster syede den fineste ammepude men kunne ikke bruge den før isabella kom på flaske. Så var hun ikke blevet flaskebarn ville jeg aldrig have brugt den.
Babyalarm bruger vi meget.
Skråstol vil vi ikke leve uden vi har brugt den siden hun var 2 måneder og den er rigtig god til at give hende grød i da hun ikke kan sidde på en rigtig stol endnu.
Aktivitetstæppe er først noget hun sådan rigtig gider nu ( hun er 5,5 månede) men ville ikke sige den er så nødvendig igen da hun snart kan sidde selv og så vilvi nok ikke bruge den.

Jeg syndes kravlegården er rigtig god specielt når hun bliver lidt ældre hvis man skal i bad og lign.

Anmeld

13. november 2011

camillakrath

-Sigrid- skriver:

Okay, du er så en af de første der ikke bruger alarmen

Okay, hvornår brugte du den så mest?

Ja jeg ved godt jeg hører til en af sjældenhederne  Jeg synes bare sagtens jeg kan høre ham hvorend han nu sover.

Skråstolen har jeg brugt meget. Nok også for meget. Nu bruger han den når jeg skal i bad, eller fx lave mad. Før brugte han den når vi skulle spise.

Jeg har også det hus fra Lamaze

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Toshiba skriver:

det er jeg også.... men jeg kan jo ikke høre når hun slår øjnene op... hun sover vel 5-6 meter  fra hvor jeg er....

Smart, sådan en kal jeg vist have inden hun flytter ud fra vores værelse 

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Nadia&Daniel skriver:

Hvor nødvendigt er babyalarm? - den er GULD værd

Hvor nødvendigt er ammepude? - brugte vores i 1 mdr.

Hvor nødvendigt er skråstol? -  den er GULD værd

Og hvor nødvendig er aktivitetslegetøj? (Sådan den hvor de ligger på ryggen og kigger på fine ting på en bøjle)/ vi havde et aktivtetstæppe - det var GULD værd for os

Super, dit svar er vist det gennemsnitslige  

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

morethanperfect skriver:

Babyalarm bruger vi hele tiden , og har altid brugt den .. Når Oscar skulle ud og sove osv.

Ammepude har jeg aldrig haft ...

Skråstol syns jeg var meget rart at have , men de kan ikke bruge den særlig længe . Oscar gad ikke sidde der mere end 2 mdr..

Aktivitetslegetøj er ert vigtigt fordi det styrker babys sanser

Hmm .. Bæresele var unødvendigt her .. Det gadf han virkelig ikke ..

Bumbo stolen har vi været rigtig glade for Den vil jeg klart anbefale

Super, mange tak 

Og den der stol ... Tja, den skal bare købes

Anmeld

13. november 2011

Zeus

Hvor nødvendigt er babyalarm?

Hvor nødvendigt er ammepude?

Hvor nødvendigt er skråstol?

Og hvor nødvendig er aktivitetslegetøj? (Sådan den hvor de ligger på ryggen og kigger på fine ting på en bøjle)

Er der nogle ting I vil foreslå, og er der nogle ting I mener er unødvendigt? 

Babyalarmen bruger vi dagligt.. Vi har bare en prima nova, men ville ønske vi havde købt super novaen!

Skråstolen var da god nok, men hun voksede ud af den, da hun var omkring 4 mdr..

Har ikke haft ammepude med nogen af mine piger..

Legetæppet var uundværligt, men den voksede hun også fra da hun var omkring 4 mdr..

Bæreselen var helt og aldeles uundværlig! Både Isabella og Cajsa havde kolik, Isabella havde stensikkert, og den var bare guld værd! Dog voksede Cajsa også ud af dén, da hun var omkring 4 mdr.. Men så købte vi en fastvikle, og senere end Mai Tei og en skildpadde

Jeg satte alle tingene til salg da hun blev 4 mdr, det er derfor jeg kan huske det

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

nej, faktisk ikke, vi har kun været uheldige med dem vi har haft

Ej det var da træls 

Hvilke navne skal vi så undgå?

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

LouiseVous skriver:

Jeg var super glad for min skråstol, især da hun begyndte at få grød...
Aktivitetsbøjle ved jeg ikk om er så vigtig, men min SP anbefalede mig at hænge en snor på tværs i kravlegården med legetøj på, mht sanser og det... Så det kan nøjes med at være hjemmelavet

Nå ja, det kunne man jo også gøre, tak for rådet 

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Janni. skriver:

Åh den ser lækker ud. 

Bliver så dejligt når krøllen melder sin ankomst. Uanset om i skal ligge på gulvet eller ej 

Det er den også, jeg kan vugge mig selv i søvn 

Ja, nemlig Bare hun kommer ud i et stk inden februar tror jeg jeg er meget godt tilfreds - så må hun godt have 11 eller 9 tær ;b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.