Spørgsmål til udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

annec

-Sigrid- skriver:

Fornemt mange tak 

Hvilken stol havde I?

Vi har denne fra Tiny Love

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Haha sejt  

Tror Peder han har insisteret på en body str 56 med dinoer på, ellers har han vist heller ikke købt så meget... Han valgte mønsteret på vores voksi? 

Mænd forstår vist heller ikke den der shoppelyst som kvinder kan have

Her fik manden lov til at vælge autostole, men han er også så tilpas kedelig, at jeg vidste det ville blive gråt eller sort

Anmeld

28. november 2011

BetonSlotsPrinsesserne

-Sigrid- skriver:

Nå ja, det kunne man jo også gøre, tak for rådet 

Det var så lidt!
Jeg havde tilfældigvis lige købt en masse brusegardins hægter, men fik ikk brug for dem, så de gik til det

Anmeld

28. november 2011

Fenja09

Kan se at du har fået mange svar, men vælger lige at give mit besyv med

Ammepuden brugte jeg kun en enkelt gang. For mig er/har det været nemmere at bruge dyne og/eller pude når jeg ammer.

Babyalarmerne har vi slet ikke haft i brug endnu og vores pige er 3 måneder. Måske ville det have været anderledes hvis hun havde ligget i barnevogn fra start af, men vores datter vejede ikke nok da hun blev født til at måtte det. Derudover var hun i de to første mdr af sit liv meget sensitiv så hun har altid ligget ved os. Regner med at vi en dag skal bruge dem når hun skal ud at ligge i barnevognen.

Skråstolen har vi lige fået i dåbsgave og har brugt nogle enkelte gange - vi har ønsket os den og vil få brugt den meget, har jeg på fornemmelsen.

Hvis vi skal have flere børn vil jeg som noget af det første investere i en slynge, så jeg har den dag barnet bliver født. Synes der er flere ting vi har købt, som vi ikke har brugt eller først lige er begyndt at bruge nu f.eks musikuro, kravlegård osv.

/Fenja

Anmeld

28. november 2011

-Sigrid-

Fenja09 skriver:

Kan se at du har fået mange svar, men vælger lige at give mit besyv med

Ammepuden brugte jeg kun en enkelt gang. For mig er/har det været nemmere at bruge dyne og/eller pude når jeg ammer.

Babyalarmerne har vi slet ikke haft i brug endnu og vores pige er 3 måneder. Måske ville det have været anderledes hvis hun havde ligget i barnevogn fra start af, men vores datter vejede ikke nok da hun blev født til at måtte det. Derudover var hun i de to første mdr af sit liv meget sensitiv så hun har altid ligget ved os. Regner med at vi en dag skal bruge dem når hun skal ud at ligge i barnevognen.

Skråstolen har vi lige fået i dåbsgave og har brugt nogle enkelte gange - vi har ønsket os den og vil få brugt den meget, har jeg på fornemmelsen.

Hvis vi skal have flere børn vil jeg som noget af det første investere i en slynge, så jeg har den dag barnet bliver født. Synes der er flere ting vi har købt, som vi ikke har brugt eller først lige er begyndt at bruge nu f.eks musikuro, kravlegård osv.

/Fenja

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.