Spørgsmål til udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.722 visninger
84 svar
0 synes godt om
13. november 2011

-Sigrid-

Hvor nødvendigt er babyalarm?

Hvor nødvendigt er ammepude?

Hvor nødvendigt er skråstol?

Og hvor nødvendig er aktivitetslegetøj? (Sådan den hvor de ligger på ryggen og kigger på fine ting på en bøjle)

Er der nogle ting I vil foreslå, og er der nogle ting I mener er unødvendigt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

SjeBets

-Sigrid- skriver:

Og hvor nødvendig er aktivitetslegetøj? (Sådan den hvor de ligger på ryggen og kigger på fine ting på en bøjle)

havde ammepude, men brugte den aldrig. Havde babyalarm men brugte den aldrig faktisk. 

Skråstol blev brugt til nummer to, men nummer et havde ikke temperament til den. Men den der "ligge neden under fanden" har begge været super glade for og de har været brugt rigtigt meget .. 

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

SjeBets skriver:

havde ammepude, men brugte den aldrig. Havde babyalarm men brugte den aldrig faktisk. 

Skråstol blev brugt til nummer to, men nummer et havde ikke temperament til den. Men den der "ligge neden under fanden" har begge været super glade for og de har været brugt rigtigt meget .. 

Super, mange tak 

Anmeld

13. november 2011

SjeBets

hov havde heller ingen brystpumbe af de der mekaniske , havde en til hånden men brugte den en gang.  

men altså verden har også ændret sig meget siden jeg fik unger, synes mange af mine veninder har alverdens sære ting som jeg aldrig havde, men ok de var heller ikke fremme dengang .. 

Anmeld

13. november 2011

Toshiba

-Sigrid- skriver:

bruger /brugte alle ting MEGET - på nær ammepude

Anmeld

13. november 2011

SpunkenJo

-Sigrid- skriver:

Babyalarmen har været uundværlig her. Vi bruger den stadig hver dag. Den står på hans værelse om natten og også når han sover lur.

Ammepude: sådan en havde jeg ikke første gang, og brugte bare en babydyne/sofapude. Har kvt en brugt til 40 kr til nr. 2, som jeg ombetrækker

Skråstoleb var da fin, men de må jo ikke sidde i dem ret længe alligevel, så køb da en brugt, lån en eller vent og se om behovet melder sig (Vi lånte en, ligesom vi lånte en babybjørn bæresele vi ALDRIG fik brugt....)

Et godt tæppe med en bøjle henover med legetøj er skide godt pardon ny french!! Den stimulerer på mange fine måder, og så
Kan man fjerne bøjlen de dage farver/lyd er for meget

Det var vores erfaring med de ting du efterlyser

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

SjeBets skriver:

hov havde heller ingen brystpumbe af de der mekaniske , havde en til hånden men brugte den en gang.  

men altså verden har også ændret sig meget siden jeg fik unger, synes mange af mine veninder har alverdens sære ting som jeg aldrig havde, men ok de var heller ikke fremme dengang .. 

Nå ja, brystpumpe!

Super, så ved jeg da noget om det

Har egentlig bare købt efter en af de lister på nettet, og så hvad en veninde har sagt, så ... Ja, har ingen veninder (som jeg havde inden graviditet) der har børn og både gemalen og jeg er de første i vores generationer som får børn, så ... Ja, vi kender ingen eksperter

Anmeld

13. november 2011

camillakrath

-Sigrid- skriver:

Vi har aldrig brugt babyalarm.

Men for søøøren hvor har vi været SÅ glade for skråstol. Den har været uundværlig.

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Toshiba skriver:

bruger /brugte alle ting MEGET - på nær ammepude

Okay, hvor står jeres barnevogn så henne når I bruger babyalarmen? Og hvornår begyndte I at bruge den... Og hvilken model?

Anmeld

13. november 2011

Koen.

-Sigrid- skriver:

babyalarmer kan og vil jeg ikke kunne undvære
Ammepude, ja der kunne jeg lige så godt have brugt en alm pude
Skråstolen har os været guld værd, især da Lærke sad selv sent så den var god at give grød i
Aktivitets dims.. hmm den har været god, men det var ikke en ting jeg ikke kunne leve uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.