Hvad laver I sådan en lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Mira0911

StephanieJ skriver:

Blev mega skuffet, købte en stor prince rulle en dag, men da jeg så kommer hjem opdager jeg at fyldet er "delt op". Så der er "mælk" i den ene side og chokolade i den anden, istedet for choko over det hele

Ej hvad er det for dog for noget!? Jeg selv var godt nok også blevet skuffet da... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Steph_Laurits

jydeinden skriver:

sidder og slapper så dejlgt af.. kæresten er til noget fest så jeg har hugget vores seng g hans tykke dyne.. skønttt :-D

Muuuuuuuuuuuuuuums!!

Der er bare ikke noget bedre, og elsker især hvis man fryser helt vildt når man ligger sig under dynen - så pakker man sig meget mere ind, og så syntes jeg altid at jeg sover meget bedre (ved ikke om det er fordi ALT i kroppen bare er spændt når man fryser)  Er sær, I know

Anmeld

13. november 2011

jydeinden

StephanieJ skriver:

Muuuuuuuuuuuuuuums!!

Der er bare ikke noget bedre, og elsker især hvis man fryser helt vildt når man ligger sig under dynen - så pakker man sig meget mere ind, og så syntes jeg altid at jeg sover meget bedre (ved ikke om det er fordi ALT i kroppen bare er spændt når man fryser)  Er sær, I know

hehe ja der har jeg jo så den ulempe at jeg meget sjældent fryser.. så den dyne jeg lge nu ligger med er kun rigtigt god til at putte med, men den er forfærdelg at sove med hvis min kæreste også ligger i sengen, for så får jeg det Så varmt.. men elsker at ligge med vores ipad eller en bog og bare slappe fuldkommen af

Anmeld

13. november 2011

Steph_Laurits

Katte87 skriver:

Kan heller ikke lide Solero! hehe. Total sart med is eller noget

Æv altså! Der er ingen der kan huske den, og jeg ELSKEDE den Den var formet som en squashflaske og så var toppen/kapslen af chokolade.

Haha  Pjaat, det er da meget normalt at stege bacon kl 1 om natten  

Aner ikke hvad det er for en, den siger mig ikke lige noget

Aaaaaaaj!!! Hvad er du da for en  De smager mega godt de is  Vi må lave en is-tester-dag  Haha!

Hhahahahahahhaha, spurgte lige kæresten:

Mig: "Skaaat, skal vi dele en pakke bacon, har du ikke lige lyst til det??"

Kæresten: "Ved ikke lige om jeg har lyst til det, altså det er ikke noget jeg sidder og tænker på, men hvis du gerne vil - så kan vi godt"

Hahaha, vi er bare lige store kegler ham og jeg

Anmeld

13. november 2011

Steph_Laurits

Mira0911 skriver:

Ej hvad er det for dog for noget!? Jeg selv var godt nok også blevet skuffet da... 

Det er bare overhovedet ikke det samme

Så jo så EFTER at jeg havde åbnet pakken at det også er vist udenpå, men da ikke til at se når man står med en sød tand

MEGA ØV, men så holder de lidt længere

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

StephanieJ skriver:

Det er bare overhovedet ikke det samme

Så jo så EFTER at jeg havde åbnet pakken at det også er vist udenpå, men da ikke til at se når man står med en sød tand

MEGA ØV, men så holder de lidt længere

Hehe... 

Helt nye slags kiks der kommet? 

Anmeld

13. november 2011

Steph_Laurits

jydeinden skriver:

hehe ja der har jeg jo så den ulempe at jeg meget sjældent fryser.. så den dyne jeg lge nu ligger med er kun rigtigt god til at putte med, men den er forfærdelg at sove med hvis min kæreste også ligger i sengen, for så får jeg det Så varmt.. men elsker at ligge med vores ipad eller en bog og bare slappe fuldkommen af

Jeg har det også oftest varmt, men får "fryse-anfald" især når jeg er MEGA træt osv. så sover jeg bare SÅ godt

Der er altså heller ikke noget bedre end en ordenlig omgang dyne hygge!

Jeg kan NEMT ligge under min dyne en HEL dag og intet lave

Anmeld

13. november 2011

Ka+Ma=Be

StephanieJ skriver:

Aner ikke hvad det er for en, den siger mig ikke lige noget

Aaaaaaaj!!! Hvad er du da for en  De smager mega godt de is  Vi må lave en is-tester-dag  Haha!

Hhahahahahahhaha, spurgte lige kæresten:

Mig: "Skaaat, skal vi dele en pakke bacon, har du ikke lige lyst til det??"

Kæresten: "Ved ikke lige om jeg har lyst til det, altså det er ikke noget jeg sidder og tænker på, men hvis du gerne vil - så kan vi godt"

Hahaha, vi er bare lige store kegler ham og jeg

Ja i know Er herre kræsen når det kommer til is og slik hehe. Istester dag lyder som en kanon ide! Eller måske dage - bare så man ikke får TOTALT ondt i maven

haha hvor er han skøn! Min kæreste ville bare glo ondsvagt på mig  Og så sikkert sige noget i stilen af, at jeg bare ville spise det hele selv alligevel! 

Anmeld

13. november 2011

jydeinden

StephanieJ skriver:

Jeg har det også oftest varmt, men får "fryse-anfald" især når jeg er MEGA træt osv. så sover jeg bare SÅ godt

Der er altså heller ikke noget bedre end en ordenlig omgang dyne hygge!

Jeg kan NEMT ligge under min dyne en HEL dag og intet lave

hehe et gør jeg så ofte, altså det der med at ligge i sengen med dynen og bare slappe af, og ja det er Så skønt.. og når man nu elsker at læse så er det jo oplagt at gøre samtidlig :-D

Anmeld

13. november 2011

Steph_Laurits

Mira0911 skriver:

Hehe... 

Helt nye slags kiks der kommet? 

Har aldrig set dem før.

Men tingene udenpå står også med et andet sprog, de er købt i Netto

Jeg var bare blind den dag (også den dag &nbsp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.