Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StephanieJ skriver: Haha! Ja det er sgu sjovt som kroppen lige pludselig kan få et flip med at det kun er noget der duer i laaaang tid - og lige pludselig bliver til noget man væmmes ved
Haha!
Ja det er sgu sjovt som kroppen lige pludselig kan få et flip med at det kun er noget der duer i laaaang tid - og lige pludselig bliver til noget man væmmes ved
Ja det er virkelig underligt! Jeg kunne fra den ene dag til den anden ikke fordrage bacon!!! og jeg ELSKER bacon. Det kom dog lige så hurtigt tilbage efter fødslen! hehe
(sorry for off-topic! .)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: God idé Haha!! Nu må jeg ned og få købt ost og boller imorgen
God idé Haha!!
Nu må jeg ned og få købt ost og boller imorgen
Hehe... God appetit imorgen så...
Mira0911 skriver: Hehe... God appetit imorgen så...
Hehe tak tak
Tog en chokolade kiks, den tog lige toppen
Katte87 skriver: Ja det er virkelig underligt! Jeg kunne fra den ene dag til den anden ikke fordrage bacon!!! og jeg ELSKER bacon. Det kom dog lige så hurtigt tilbage efter fødslen! hehe (sorry for off-topic! .)
Der skal være plads til en sludder Hehe.
Mmmmmh, baaaacooon!! Kunne nemt lige gnaske en pakke stegt bacon
Er spændt på om jeg får en eller anden psyko trang Dengang jeg var gravid (indtil aborten), der nåede jeg at få mega trang til sodavands is såsom filur, champagnebrug og kæmpe læske Vildt det kan gå så hurtigt!!
Øj kom lige til at tænke på, at det da er MEGA dårlig Zapp isen er væk
StephanieJ skriver: Der skal være plads til en sludder Hehe. Mmmmmh, baaaacooon!! Kunne nemt lige gnaske en pakke stegt bacon Er spændt på om jeg får en eller anden psyko trang Dengang jeg var gravid (indtil aborten), der nåede jeg at få mega trang til sodavands is såsom filur, champagnebrug og kæmpe læske Vildt det kan gå så hurtigt!! Øj kom lige til at tænke på, at det da er MEGA dårlig Zapp isen er væk
Årrrh det kunne jeg også! hehe Bacon
Sådan en trang kan også gå hen og blive halvfarlig Det er underligt at ens krop kan reagerer sådan og så, så pludseligt.
Hmm jeg kender mange der er kede af den med Zapp-isen Jeg er nu bare ikke fan! Kan du huske den der squash is!?? Der er bare INGEN der kan huske den! DÉN var kanon!
StephanieJ skriver: Hehe tak tak Tog en chokolade kiks, den tog lige toppen
Hehe... Ja dem har jeg skisme også et hav af...
sidder og slapper så dejlgt af.. kæresten er til noget fest så jeg har hugget vores seng g hans tykke dyne.. skønttt :-D
Katte87 skriver: Årrrh det kunne jeg også! hehe Bacon Sådan en trang kan også gå hen og blive halvfarlig Det er underligt at ens krop kan reagerer sådan og så, så pludseligt. Hmm jeg kender mange der er kede af den med Zapp-isen Jeg er nu bare ikke fan! Kan du huske den der squash is!?? Der er bare INGEN der kan huske den! DÉN var kanon!
Squash is? Hmmmm, ikke umiddelbart
Kunne heller ikke lide Zapp'en til at starte med, men lige pludselig så var jeg helt tosset med den.Mmh, hvad med solero - exotic?? Den orange, den er også væk
Min kæreste tror da først jeg er gravid hvis jeg gav mig til at stege bacon nu Hahaha!
Mira0911 skriver: Hehe... Ja dem har jeg skisme også et hav af...
Blev mega skuffet, købte en stor prince rulle en dag, men da jeg så kommer hjem opdager jeg at fyldet er "delt op". Så der er "mælk" i den ene side og chokolade i den anden, istedet for choko over det hele
StephanieJ skriver: Squash is? Hmmmm, ikke umiddelbart Kunne heller ikke lide Zapp'en til at starte med, men lige pludselig så var jeg helt tosset med den.Mmh, hvad med solero - exotic?? Den orange, den er også væk Min kæreste tror da først jeg er gravid hvis jeg gav mig til at stege bacon nu Hahaha!
Kan heller ikke lide Solero! hehe. Total sart med is eller noget
Æv altså! Der er ingen der kan huske den, og jeg ELSKEDE den Den var formet som en squashflaske og så var toppen/kapslen af chokolade.
Haha Pjaat, det er da meget normalt at stege bacon kl 1 om natten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128