Hvad laver I sådan en lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Steph_Laurits

Mira0911 skriver:

Jeg laver ikke så meget... Sidder og kan ikke bestemme mig til om jeg skal spise Snøfler eller boller.. 

Mmmh, kunne godt spise en bolle med ost ligenu!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Mira0911

StephanieJ skriver:

Mmmh, kunne godt spise en bolle med ost ligenu!!!

Det er skisme også godt... Selv de frugter som I  spiser nu.... 

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

Katte87 skriver:

Årh MUMS!  

Jeg sidder bare og smovser, slik, chips og cola Og overvejer at tage mig lidt is!  hehe

Så larkerer jeg negle, hører musik og surfer på baby.dk En masse multitasking hehe

Rigtig tøsehygge

Lyder bestemt ikke dårligt!

Er begyndt at prøve på at spise sundere (mere frugt og grønt) og så tage frugt istedet for slik - men NØJ kan godt høre chipsposen i skabet

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

Maemi skriver:

Det er ihvertfald velfortjent afslapning . 

Og mange tak! 

Håber dig og kæresten får en hyggelig aften  
Min kære kæreste er ude med drengene, så glæder mig til at han kommer hjem til mig - lige nu forsøger jeg bare at fylde sengen ud alene  

Det er altså også dejligt med en dobbeltseng for sig selv og så bare flyde ud og ligge på tværs

ELSKER også når kæresten ikke lige er her, og så bare vikle mig ind i vores dobbeltdyne

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

Slott skriver:

Kæresten og jeg er lige kommet hjem fra en hyggelig tur i Kbh hvor vi har været ude og spise og derefter en tur i Tivoli og se jule-halløjet

Hvor hyggeligt.

Det er SÅ stemningsfyldt og romantisk når der er jul i tivoli

Vil gerne til det igen engang (sidst var som 14-15 årig, med min store kærlighed)

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

Mira0911 skriver:

Det er skisme også godt... Selv de frugter som I  spiser nu.... 

Ja det er også lækkert med frugt (prøver at spise lidt sundere), så har bare lyst til alt muligt

Som nu, en bolle med ost!!

Anmeld

12. november 2011

K&S

Ja som spørgsmålet lyder, hvad laver I så her i de sene aftentimer?

Kæresten og jeg sidder ligenu og nyder en gang frisk frugt (MUMS) og skal til at se en film

Vi har lige set Grease og nu ser jeg Saturday Night Fever, mens manden roder lidt på computeren (ligesom mig)

Bøvsen er hos mormor & morfar, så vi nyder at kunne gå sent i seng, fordi vi ikke skal tidligt op i morgen

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

StephanieJ skriver:

Rigtig tøsehygge

Lyder bestemt ikke dårligt!

Er begyndt at prøve på at spise sundere (mere frugt og grønt) og så tage frugt istedet for slik - men NØJ kan godt høre chipsposen i skabet

Hehe Elsker nu også frugt! Og især sådan en ordentlig gang frugtsalat Vi er bare blevet rigtig stykke med sukkeret efter jeg har født (og det startede vist også meget godt under graviditeten hihi)

Anmeld

12. november 2011

Mira0911

StephanieJ skriver:

Ja det er også lækkert med frugt (prøver at spise lidt sundere), så har bare lyst til alt muligt

Som nu, en bolle med ost!!

Jeg skulle vidst bare tie stille... 

Anmeld

12. november 2011

Dinsen

Kærsten er gået omkuld på sofaen.... og så er jeg ski så heldig de viser Mr. Hollands Opus  på tv3, en film jeg har set 100vis af gange i mine "unge" dage... Den er virkelig go... så har lommetørklædet klar, ved der kommer tåre i slutningen af filmen :-) 

og reklamepauserne slår jeg self. ihjel her på baby.dk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.