Hvad laver I sådan en lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Steph_Laurits

K&S skriver:

Vi har lige set Grease og nu ser jeg Saturday Night Fever, mens manden roder lidt på computeren (ligesom mig)

Bøvsen er hos mormor & morfar, så vi nyder at kunne gå sent i seng, fordi vi ikke skal tidligt op i morgen

Aaah det lyder skisme lækkert

Kan godt forstå I nyder det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

*Sofie*

Jeg burde SÅ meget gå i seng...
Men er faldet over en masse billeder på en harddisk, som der er lidt bøvl med. Så jeg sidder og flytter frem og tilbage...og sletter...
Har lige slette en masse af x'en...Aaah skønt

Svesken ligger inde i sengen og hoster noget så forfærdeligt. Gad vide om jeg får noget søvn i nat.

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

Katte87 skriver:

Hehe Elsker nu også frugt! Og især sådan en ordentlig gang frugtsalat Vi er bare blevet rigtig stykke med sukkeret efter jeg har født (og det startede vist også meget godt under graviditeten hihi)

Frygter satme også når jeg en dag bliver gravid, at jeg bliver en kæmpe flødebolle med sukkerchok

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

Mira0911 skriver:

Jeg skulle vidst bare tie stille... 

God idé  Haha!!

Nu må jeg ned og få købt ost og boller imorgen

Anmeld

12. november 2011

SS82

StephanieJ skriver:

Hvor hyggeligt.

Det er SÅ stemningsfyldt og romantisk når der er jul i tivoli

Vil gerne til det igen engang (sidst var som 14-15 årig, med min store kærlighed)

Ja det er super hyggeligt - det er en lille tradition vi har lavet med at tage der ind denne dato for det er vores 1,5 års dag idag og vi var der nemligbogså sidste år på vores halv års dag.

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

StephanieJ skriver:

Frygter satme også når jeg en dag bliver gravid, at jeg bliver en kæmpe flødebolle med sukkerchok

Haha   Ja jeg er i hvert fald overrasket over den sukkertrang jeg pludselig har fået

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

Dinsen skriver:

Kærsten er gået omkuld på sofaen.... og så er jeg ski så heldig de viser Mr. Hollands Opus  på tv3, en film jeg har set 100vis af gange i mine "unge" dage... Den er virkelig go... så har lommetørklædet klar, ved der kommer tåre i slutningen af filmen :-) 

og reklamepauserne slår jeg self. ihjel her på baby.dk 

Hehe, det er hyggeligt med film fra da man var yngre!

Kan også sidde og se Gummi Tarzan osv. mange gange - for det vækker bare så gode minder fra dengang

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

*Sofie* skriver:

Jeg burde SÅ meget gå i seng...
Men er faldet over en masse billeder på en harddisk, som der er lidt bøvl med. Så jeg sidder og flytter frem og tilbage...og sletter...
Har lige slette en masse af x'en...Aaah skønt

Svesken ligger inde i sengen og hoster noget så forfærdeligt. Gad vide om jeg får noget søvn i nat.

Det er lidt hyggeligt at kigge på gamle billeder, man glemmer hurtigt hvad  man har til at ligge.

Årh lille pus, håber da bare mor og datter får noget søvn

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

Slott skriver:

Ja det er super hyggeligt - det er en lille tradition vi har lavet med at tage der ind denne dato for det er vores 1,5 års dag idag og vi var der nemligbogså sidste år på vores halv års dag.

God idé

Hyggeligt med traditioner.

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

Katte87 skriver:

Haha   Ja jeg er i hvert fald overrasket over den sukkertrang jeg pludselig har fået

Haha!

Ja det er sgu sjovt som kroppen lige pludselig kan få et flip med at det kun er noget der duer i laaaang tid - og lige pludselig bliver til noget man væmmes ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.