Jeg føler mig også glemt, og jeg har endda ik engang født endnu. Sidst jeg fik løn havde jeg fået lønforhøjelse. Det i sig selv er jo fint nok, men jeg ville da egentlig gerne have vidst hvorfor jeg fik det, men det var der ik nogen der indformerede mig om.
Derudover kører der en HK sag på mit arbejde som jeg og 3 andre medarbejdere er med i (ik noget jeg har noget med at gøre, det er ang. løn). Denne sag er der nu kommet afklaring i, men igen har jeg intet fået af vide.
Så er de ved at flytte rundt på vores arbejdspladser, og 1. jan bliver min arbejdsplads rykket over i et andet kontor. Der vil være 4 arbejdspladser i det nye kontor, men når jeg engang kommer tilbage, så er vi altså 5 medarbejdere til de 4 pladser.. det kan jeg da også godt studse lidt over... igen har jeg intet fået af vide.. alle disse informationer har jeg selv surfet mig frem til via vores intranet.
Min arbejdsplads vil rigtig gerne have at jeg kommer på besøg når jeg har født, men jeg har altså 60 km kørsel derud, og hvis jeg alligevel bare er "glemt" så gider jeg helt ærligt ik bruge en halv dag på at tage derud... men det må jo komme an på en prøve.
Anmeld