Blev I også "glemt" af jeres arbejdsplads, under barsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Jok123

Jeg føler mig også glemt, og jeg har endda ik engang født endnu. Sidst jeg fik løn havde jeg fået lønforhøjelse. Det i sig selv er jo fint nok, men jeg ville da egentlig gerne have vidst hvorfor jeg fik det, men det var der ik nogen der indformerede mig om.

Derudover kører der en HK sag på mit arbejde som jeg og 3 andre medarbejdere er med i (ik noget jeg har noget med at gøre, det er ang. løn). Denne sag er der nu kommet afklaring i, men igen har jeg intet fået af vide.

Så er de ved at flytte rundt på vores arbejdspladser, og 1. jan bliver min arbejdsplads rykket over i et andet kontor. Der vil være 4 arbejdspladser i det nye kontor, men når jeg engang kommer tilbage, så er vi altså 5 medarbejdere til de 4 pladser.. det kan jeg da også godt studse lidt over... igen har jeg intet fået af vide.. alle disse informationer har jeg selv surfet mig frem til via vores intranet.

Min arbejdsplads vil rigtig gerne have at jeg kommer på besøg når jeg har født, men jeg har altså 60 km kørsel derud, og hvis jeg alligevel bare er "glemt" så gider jeg helt ærligt ik bruge en halv dag på at tage derud... men det må jo komme an på en prøve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

heaven

jeg blev bestemt ikke glemt da jeg var på barsel.... jeg er gog i en børnehave, og hos os har vi en barselspolitik - så alle bliver husket til alle arrangementer. Selv den alm fredags-rundstykkers-kaffe og fødselsdage osv...

selvom man er på barsel er man jo stadig ansat... vi er 12 ansatte 

Jannie-der godt kan forstå du er ked, det ville jeg også være

Anmeld

13. november 2011

Muffinmus

ehm, nej når jeg er på barsel er jeg på barsel, så går jeg jo ikke til firmajulefrokoster eller sommerfester, jeg hygger med min familie og mit abrjede er laaangt væk, som jeg godt kan lide det er så min familie er i fokus den tid der i forvejen går så hurtigt:-)

Så, JA, jeg er glemt på mit arbejde, fordi jeg har det fint med det, eller kunne jeg sagtens have sagt tidem jeg gerne ville med til diverse fester, men med små børn går jeg i forvejen ikke til fester jo, heller ikke medmit job. Så jeg kan tage med igen når baslen erslut og jobbet er hverdag igen, indtilda r det lykkeligt at nusse lidt.

Anmeld

13. november 2011

MisMille

Jeg synes det er et svært spørgsmål, tror det kommer an på arbejdespladsen..

Jeg regner ikke med at blive inviteret når jeg går på barsel, men vores sommerfester og julefrokoster er også et 2 dags arrangement med teambuilding.  

Men vil da blive ked af det, hvis de glemmer min julegave  Hehe..

Anmeld

13. november 2011

lycly

Muhmi skriver:

Æv at du føler dig efterladt....

Men, det er altså meget normalt at man ikke bliver inviteret med til de ting der er på arbejdet under barsel... Man skal jo heller ikke være med til status, selvom det er alle medarbejdere der skal møde op der

Man bidrager ikke med noget i den tid at man er på barsel andet end at man hiver lønchekken hjem hver måned, så kan man heller ikke forvente goder som fester og andre arrangementer

Der er jeg slet ikke enig. Synes det er to vidt forskellige ting. Man får løn for at være med til status, ikke for at være til julefrokost. Derfor synes jeg man bør blive inviteret til diverse sociale arrangementer. Og især fordi vi på mit arbejde også er venner på kryds og tværs privat. Stort set hele mit netværk og vennekreds er fra den branche. Derfor føler jeg mig udelukket.

Anmeld

13. november 2011

lycly

ano14316 skriver:

Jeg er sikker på at når jeg vender tilbage fra barsel så er jeg helt glemt.. for har sandsynligvis skiftet chef en 2-3 gange... Så måske er der ingen der aner jeg eksistere til den tid..

Jeg frygter også bare at jeg får ny chef under min barsel, og der så ikke er nogen der husker mig!

Anmeld

13. november 2011

lycly

MariaE skriver:

ehm, nej når jeg er på barsel er jeg på barsel, så går jeg jo ikke til firmajulefrokoster eller sommerfester, jeg hygger med min familie og mit abrjede er laaangt væk, som jeg godt kan lide det er så min familie er i fokus den tid der i forvejen går så hurtigt:-)

Så, JA, jeg er glemt på mit arbejde, fordi jeg har det fint med det, eller kunne jeg sagtens have sagt tidem jeg gerne ville med til diverse fester, men med små børn går jeg i forvejen ikke til fester jo, heller ikke medmit job. Så jeg kan tage med igen når baslen erslut og jobbet er hverdag igen, indtilda r det lykkeligt at nusse lidt.

Det er jo fint nok for dig hvis du har det sådan . Sådan har jeg det bare ikke, og især fordi vi er meget sociale på min arbejdsplads, og jeg ser mange af dem privat. Og vi er stort set alle venner på kryds og tværs. Så jeg ser det ikke som "firma" ting, men arrangementer i selskab med venner. DERFOR er det ikke fedt at blive udelukket. 

Og bare fordi man gerne vil til en julefrokost, så er det jo ikke fordi at jeg ikke kan nyde min barsel. Det gør jeg jo de 364 andre aftener på året

Anmeld

13. november 2011

Muhmi

LunaLykke skriver:

Der er jeg slet ikke enig. Synes det er to vidt forskellige ting. Man får løn for at være med til status, ikke for at være til julefrokost. Derfor synes jeg man bør blive inviteret til diverse sociale arrangementer. Og især fordi vi på mit arbejde også er venner på kryds og tværs privat. Stort set hele mit netværk og vennekreds er fra den branche. Derfor føler jeg mig udelukket.

Så kan jeg også godt forstå at du bliver ked af at blive udelukket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.