Lulle25 skriver:
Tror altså ikke du skal tage det så tungt. Hvis der er sket stor udskiftning er det jo nok grunden til din leder ikk lige har kontaktet dig, for hun har nok haft travlt med at få de nye på plads.
Nyd din barsel og så kan du komme tilbage når du opstarter på arbejdet igen. Det er jo lidt svært for nogle vil jo gerne være hjemme ved børnene under barsel og synes måske det er traels at blive inviteret til det ene eller andet på jobbet når de går hjemme. Måske er det bare det din leder tænker
Tror ikk det er for at glemme dig eller være fej overfor dig i hvert fald
kh louise
Jeg forstår hvad du mener, men sådan hænger det ikke helt sammen på min arbejdsplads.
Der har ikke været stor udskiftning lige i den afd min leder er chef for. Så hun har ikke haft nye at se til. Det er mere sådan på hele min arbejdsplads (er normalt meget social). Og ja, nogen vil måske ikke med til festerne, men de kan jo bare takke nej når de får en invitation
Har snakket med en anden fra min afd som også lige har været på barsel, og hun blev også lidt glemt.
Nyder min barsel, men føler mig uden for, fordi jeg pludselig føler at jeg ikke er en del af dem længere, fordi jeg altid har været med til alt hvad der har været af arrangementer 
Anmeld