Blev I også "glemt" af jeres arbejdsplads, under barsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

twinboys

Bom skriver:

Ja det var det ihvertfald også for mig, så du er ikke ene..

Ved mig var det faktisk så slemt at jeg måtte hører ude i byen at mit arbejde skulle lukke.. Ringede til chefen, og hun havde da sørme glemt og ringe til mig..

eeejjj det er da løgn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

twinboys

Godt jeg fra 2.januar bliver min egen chef, men julefrokosten holder jeg med dagplejebørnene dagen inden vi går på juleferie med en dejlig julefrokost til middag...

Anmeld

12. november 2011

lycly

twinboys skriver:

Godt jeg fra 2.januar bliver min egen chef, men julefrokosten holder jeg med dagplejebørnene dagen inden vi går på juleferie med en dejlig julefrokost til middag...

Gid jeg var min egen chef Men jeg er kun elev, så der er laang vej endnu

Anmeld

12. november 2011

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

For det gør jeg! Det er ved at være rigtig træls efterhånden... Jeg har været på barsel siden juni og fødte i juli. I september (eller august, kan ikke lige huske det) blev der ÅBENBART holdt en sommerfest. Der blev jeg ikke inviteret eller overhovedet informeret. Før jeg læste en million statusopdateringer på facebook omhandlende denne fest dagen EFTER. Der blev jeg sgu lidt skuffet. Selvom man har en lille baby, og jeg sikkert havde takket nej, så havde det været rart at blive inviteret.

Så her i aften finder jeg så ud af, at der sgu er julefrokost på mit arbejde. I AFTEN. Fedt. Tak. Igen havde det været rart, at blive inviteret, for ville da virkelig gerne have været med! Min datter er jo på flaske, så jeg har rent faktisk mulighed for at komme lidt ud.
Der blev jeg sgu lidt trist, må jeg indrømme. At ens chef ikke engang tænker på lige at informere mig.

Er det virkelig sådan når man er på barsel?? Eller er det bare helt exceptionelt for min arbejdsplads?

Sådan er det desværre de fleste steder,, Og sådan er det de steder jeg har arbejdet.. Man arbejder ikke .. Så "fortjener" heller ikke en jule frokost ..

Ikke min mening, men arbdejsgiverens..  

Anmeld

12. november 2011

twinboys

LunaLykke skriver:

Gid jeg var min egen chef Men jeg er kun elev, så der er laang vej endnu

smiler hvor er du sød...

Anmeld

12. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Ja det har jeg også oplevet, jeg blev også glemt

Anmeld

12. november 2011

LinLin

LunaLykke skriver:

For det gør jeg! Det er ved at være rigtig træls efterhånden... Jeg har været på barsel siden juni og fødte i juli. I september (eller august, kan ikke lige huske det) blev der ÅBENBART holdt en sommerfest. Der blev jeg ikke inviteret eller overhovedet informeret. Før jeg læste en million statusopdateringer på facebook omhandlende denne fest dagen EFTER. Der blev jeg sgu lidt skuffet. Selvom man har en lille baby, og jeg sikkert havde takket nej, så havde det været rart at blive inviteret.

Så her i aften finder jeg så ud af, at der sgu er julefrokost på mit arbejde. I AFTEN. Fedt. Tak. Igen havde det været rart, at blive inviteret, for ville da virkelig gerne have været med! Min datter er jo på flaske, så jeg har rent faktisk mulighed for at komme lidt ud.
Der blev jeg sgu lidt trist, må jeg indrømme. At ens chef ikke engang tænker på lige at informere mig.

Er det virkelig sådan når man er på barsel?? Eller er det bare helt exceptionelt for min arbejdsplads?

Jeg blev IKKE glemt Der var julefrokost der Adam var 3 mdr - den var jeg da med til Har også besøgt dem mange gange - og de har været glade for at se os og spurgt meget ind til ham og hordan jeg havde det. Arbejder i en vuggestue med 12 ansatte - tænker da at str på arbejdspladesen har noget at sige også...

Anmeld

12. november 2011

Mor til Frederic og Freya

LunaLykke skriver:

Overhovedet ikke her..

Er firma's første kvindelige ansat, så allerede på anden dagen kom de med en sand gaveregn...

Og efterfølgende kunne hun finde på at ringe og spørge... Chef; ja det er fra dansk autohjælp fredericia er det linda jeg snakker med? Mig; he he, tosse - ja det er mig... Chef; er det ikke noget med at du er ansat hos os, men går hjemme på barsel og fik en dreng? Mig; (færdig af grin) Jo det er det vidst.. Chef; vi savner jer, kan I ikke lige komme forbi? Mig; selvfølgli chef...

Vi er en lille arbejdsplads med 11 fast ansatte, hvor chef er den ældste søster - den yngste sidder og hjælper hende på kontor og deres bror kører lastbil bjærger. Deres far (gammel chef) sidder og passer station hver morgen, indtil tøsserne ankommer og laver lidt papir arbejde... Da vores station ligger på samme matrikel som deres privat hus, i gamle dage (4-5 år siden) havde vi kontor nede i hans hus - men har fået bygget 'vores eget'.

Anmeld

12. november 2011

lycly

DAs mor skriver:

Jeg blev IKKE glemt Der var julefrokost der Adam var 3 mdr - den var jeg da med til Har også besøgt dem mange gange - og de har været glade for at se os og spurgt meget ind til ham og hordan jeg havde det. Arbejder i en vuggestue med 12 ansatte - tænker da at str på arbejdspladesen har noget at sige også...

Størrelsen har helt klart noget at sige. Der er omkring 150 ansatte på mit arbejde, men i min afdeling er vi nok omkring 15 tror jeg. Med 1 leder. Så det burde da være muligt at huske at en medarbejder (endda en elev) er på barsel..

Anmeld

12. november 2011

Lullaby

LunaLykke skriver:

På mit arbejde bliver alle inviteret også dem der har barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.