LunaLykke skriver:
For det gør jeg! Det er ved at være rigtig træls efterhånden... Jeg har været på barsel siden juni og fødte i juli. I september (eller august, kan ikke lige huske det) blev der ÅBENBART holdt en sommerfest. Der blev jeg ikke inviteret eller overhovedet informeret. Før jeg læste en million statusopdateringer på facebook omhandlende denne fest dagen EFTER. Der blev jeg sgu lidt skuffet. Selvom man har en lille baby, og jeg sikkert havde takket nej, så havde det været rart at blive inviteret.
Så her i aften finder jeg så ud af, at der sgu er julefrokost på mit arbejde. I AFTEN. Fedt. Tak. Igen havde det været rart, at blive inviteret, for ville da virkelig gerne have været med! Min datter er jo på flaske, så jeg har rent faktisk mulighed for at komme lidt ud.
Der blev jeg sgu lidt trist, må jeg indrømme. At ens chef ikke engang tænker på lige at informere mig.
Er det virkelig sådan når man er på barsel?? Eller er det bare helt exceptionelt for min arbejdsplads? 
Overhovedet ikke her..
Er firma's første kvindelige ansat, så allerede på anden dagen kom de med en sand gaveregn...
Og efterfølgende kunne hun finde på at ringe og spørge... Chef; ja det er fra dansk autohjælp fredericia er det linda jeg snakker med? Mig; he he, tosse - ja det er mig... Chef; er det ikke noget med at du er ansat hos os, men går hjemme på barsel og fik en dreng? Mig; (færdig af grin) Jo det er det vidst.. Chef; vi savner jer, kan I ikke lige komme forbi? Mig; selvfølgli chef...
Vi er en lille arbejdsplads med 11 fast ansatte, hvor chef er den ældste søster - den yngste sidder og hjælper hende på kontor og deres bror kører lastbil bjærger. Deres far (gammel chef) sidder og passer station hver morgen, indtil tøsserne ankommer og laver lidt papir arbejde... Da vores station ligger på samme matrikel som deres privat hus, i gamle dage (4-5 år siden) havde vi kontor nede i hans hus - men har fået bygget 'vores eget'.
Anmeld