Blev I også "glemt" af jeres arbejdsplads, under barsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

lycly

Lullaby skriver:

På mit arbejde bliver alle inviteret også dem der har barsel

Sådan bør det også være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Bom

twinboys skriver:

eeejjj det er da løgn

Nej desværre

Anmeld

12. november 2011

Bom

LunaLykke skriver:

Ej nej hvor for meget! Tænk hvis du intet havde hørt om det ! 

Så havde jeg nok først fundet ud af det et par uger inden min barsel var slut..

Anmeld

12. november 2011

ano14316

Jeg er sikker på at når jeg vender tilbage fra barsel så er jeg helt glemt.. for har sandsynligvis skiftet chef en 2-3 gange... Så måske er der ingen der aner jeg eksistere til den tid..

Anmeld

12. november 2011

Maria-s

Jeg arbejder på en stor arbejdsplads og der er det lidt sådan -ude af øje ude af sind. Tingene går super stærkt og ens plads bliver hurtigt fyldt ud af en anden (så jeg er ret så spændt på hvad jeg skal tilbage til!) Jeg har fået invitation til årets julefrokost på min arbejdsmai, sådan en auto der nliver sendt til allel, men nu ingen der har spurgt om jeg vil med. Og jeg har valgt ikke at tage med (det er i aften. KÆMPE fest) da jeg ligger med en influenza under opsejling  Men det har da også klart påvirket mig at der ikke rigtig er nogen af de gamle kollegaer der har spurgt om jeg vil med... Men sådan er det nok bare....

Anmeld

12. november 2011

Frk.S

Jeg er ikke blevet glemt.
Heldigvis - for det ville jeg da blive ked af.

Jeg er blevet inviteret til årets julefrokost, og regner da med at tage med.

Anmeld

13. november 2011

dpb

Du er absolut ikke den eneste!! Havde kun en arbejdsplads med de to sidste, men under begge barsler blev jeg glemt!! både hvad angik julegave og sommer/julefest.... ej, den med julegaven passer ikke helt for under første barsel sendte hun et brev med webadr. hvor jeg kunne gå ind og krydse af hvilken af de udvalgte jeg ville have, men fik den med posten dagen før fristen udløb anden gang kom jeg tilbage i slut okt. og altså nogenlunde samtidg med at der var valgt året før, men det år var det blevet gjort tidligere så fik en standard gave som jeg næsten heller ville have undværet, da den primært bestod af vin!! og ingen af os herhjemme drikker vin syntes ærlig talt at det er for latterligt når de både har ens hjemadr, mailadr (fordi vi faktisk havde en del korrespondance vedr. min restferie på samme tidspunkt som jeg fandt ud af der var blevet bestilt gaver) og tlfnr... derudover var jeg facebookven med et par stykker!! hvilket netop var grunden til jeg opdagede det med festerne

Så nej, du er ikke den eneste!! og har lovet mig selv at selv om jeg er almen medarbejder eller elev når jeg får job så vil jeg gøre hvad jeg kan for at holde kontakt til evt. kollegaer der går på barsel...

Qnuz

Anmeld

13. november 2011

Clisolka

LunaLykke skriver:

Sommerfesten var også en lille måneds tid efter mit ks, men det havde nu været rart med en invitation

Ja, det er princippet i det 

Anmeld

13. november 2011

Holbæktrunten

Jeg bliver stadig inviteret til både sommerfest, julefrokost, jubilæum osv...

Anmeld

13. november 2011

Muhmi

Æv at du føler dig efterladt....

Men, det er altså meget normalt at man ikke bliver inviteret med til de ting der er på arbejdet under barsel... Man skal jo heller ikke være med til status, selvom det er alle medarbejdere der skal møde op der

Man bidrager ikke med noget i den tid at man er på barsel andet end at man hiver lønchekken hjem hver måned, så kan man heller ikke forvente goder som fester og andre arrangementer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.