Anonym skriver:
de er skåret så småt at jeg næsten os fjerner alt det andet mad... hvis det var sort nok så man kunne gøre det uden at fjerner alt andet så havde jeg da intet imod det men hun skær dem i så små stykker at det næsten er umuligt. men vi skal jo tage hensyn til hvad de ikke kan li
deter vel også deres hjem som de har åbnet for jer. Hvis jeg skulle huse min datter og kæreste eller søn og kæreste, så måtte det også være på sådan en måde at jeg ikke skulle ændre alt muligt for dem, men de måtte indordne sig i mit hushold.
min bror og hans kæreste boede hjemme nogle mdr, mens de ventede på¨deres hus, og de boedei en campingsvogn bagved hallen, men der havde de madaftner og de gjorde rent og al verdens ting for at hjælpe så godt de kunne. Men bare det at de havde mad aftner gjorde jo at de også have noget at sige..
Og hvis det er sådan et problem med de svampe snak med hende om hun ikke kan lade dem være noget str så du kan pille dem fra. Jeg gad personligt ikke gøre dte til sådan et stort problem. da jeg går ud fra du regner med at blive med kæresten ja så hænger du også på hans familie, så heller få det bedste ud af det
Anmeld