nu kan jeg ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

SjeBets

Anonym skriver:

de er skåret så småt at jeg næsten os fjerner alt det andet mad... hvis det var sort nok så man kunne gøre det uden at fjerner alt andet så havde jeg da intet imod det men hun skær dem i så små stykker at det næsten er umuligt. men vi skal jo tage hensyn til hvad de ikke kan li

deter vel også deres hjem som de har åbnet for jer. Hvis jeg skulle huse min datter og kæreste eller søn og kæreste, så måtte det også være på sådan en måde at jeg ikke skulle ændre alt muligt for dem, men de måtte indordne sig i mit hushold. 

min bror og hans kæreste boede hjemme nogle mdr, mens de ventede på¨deres hus, og de boedei en campingsvogn bagved hallen, men der havde de madaftner og de gjorde rent og al verdens ting for at hjælpe så godt de kunne. Men bare det at de havde mad aftner gjorde jo at de også have noget at sige.. 

Og hvis det er sådan et problem med de svampe snak med hende om hun ikke kan lade dem være noget str så du kan pille dem fra.  Jeg gad personligt ikke gøre dte til sådan et stort problem. da jeg går ud fra du regner med at blive med kæresten ja så hænger du også på hans familie, så heller få det bedste ud af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

deter vel også deres hjem som de har åbnet for jer. Hvis jeg skulle huse min datter og kæreste eller søn og kæreste, så måtte det også være på sådan en måde at jeg ikke skulle ændre alt muligt for dem, men de måtte indordne sig i mit hushold. 

min bror og hans kæreste boede hjemme nogle mdr, mens de ventede på¨deres hus, og de boedei en campingsvogn bagved hallen, men der havde de madaftner og de gjorde rent og al verdens ting for at hjælpe så godt de kunne. Men bare det at de havde mad aftner gjorde jo at de også have noget at sige.. 

Og hvis det er sådan et problem med de svampe snak med hende om hun ikke kan lade dem være noget str så du kan pille dem fra.  Jeg gad personligt ikke gøre dte til sådan et stort problem. da jeg går ud fra du regner med at blive med kæresten ja så hænger du også på hans familie, så heller få det bedste ud af det 

vi laver da os mad og gøre rent både min kæreste svigerfar og jer har allergi overfor alt muligt hverdag når jeg kommer hjem fra skole tørre jeg støv af i hele lejligheden støvsuger og vasker op hvis der er noget..

men det var os mere med de bare vader ind på vores værelse og bruger vores ting uden at spørger om lov og for den sags skyld ikke rydder op efter sig når de har været herinde når vi ikke har været hjemme vi vader da heller ikke ind i deres soveværelse og bruger ting der ikke er vores uden at spørger først.. det er mere det jeg er pisse træt af.. og vi altid skal tage hensyn til dem men intet er gengældet noget af det..

Anmeld

12. november 2011

delimus

Anonym skriver:

jeg går virkelig snart psykisk ned eller går helt amok.. skrev om noget ligende igår om mine svigerforældre.. men argh de er da bare så fuck't i deres hoveder og især min svigerfar, så begynder han idag i bilen og sige vi bare gik op på kommunen på mandag og sagde vi ikke havde noget sted og bo så vi kunne flytte hurtigt... jeg kan virkelig ikke holde det ude mere.. jeg går virkelig snart psykisk ned. eller je tænder helt af på dem.. åh hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre..

skulle bare ud med det..

Hmm det bliver da en mere og mere saftig histore 

MEN han har faktisk ret i det. Han har nok ikke lige fået det sagt på den smarteste måde vil jeg tro.
Men jeg ville sgu gå på kommunen mandag morgen, hvis jeg var dig, uden deres viden, og så se hvad de kan gøre.....
I er simpelthen nød til at komme væk fra det hus, så længe i stadig kan snakke med hinanden 

Anmeld

12. november 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

og jeg bedte ikke om at blive hakket på vel!!!

Nej, men vel heller ikke for at få at vide, at du gør det helt rigtige, hvis det vitterligt ser ud til, at det er dig, der har en skæv opfattelse af situationen?

Jeg skal nok lade være med at skrive mere - men jeg synes virkelig, du skal prøve at overveje, om det KAN være din indstilling, der er forkert og ikke pr. definition "de andres".

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

delimus skriver:

Hmm det bliver da en mere og mere saftig histore 

MEN han har faktisk ret i det. Han har nok ikke lige fået det sagt på den smarteste måde vil jeg tro.
Men jeg ville sgu gå på kommunen mandag morgen, hvis jeg var dig, uden deres viden, og så se hvad de kan gøre.....
I er simpelthen nød til at komme væk fra det hus, så længe i stadig kan snakke med hinanden 

vi er os skrevet op i kommunen og ved hvordan det er herhjemme.. men de sagde der var lang vent tid på lejligheder.. også kom hun i kan lave et barn så kan i få en lejligheder hurtigere..

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Nej, men vel heller ikke for at få at vide, at du gør det helt rigtige, hvis det vitterligt ser ud til, at det er dig, der har en skæv opfattelse af situationen?

Jeg skal nok lade være med at skrive mere - men jeg synes virkelig, du skal prøve at overveje, om det KAN være din indstilling, der er forkert og ikke pr. definition "de andres".

det jeg ber om fra dem er vi respekter deres privatliv og vi tager hensyn til dem med hensyn til mad osv.. men intet er det er gengældet overhovede og det kan jeg ikke holde ud.. og vi blev enige om det hele skulle være fair.. jeg forlænger da os de ikke bare vader ind på vores værelse når vi ikke er hjemme og næremst roder i vores ting og bruger dem uden tilladelse..

Anmeld

12. november 2011

LR85

Er enig her. Se i at flyt inden du gør det hele værre med svigerfamilien. 

Anmeld

12. november 2011

Carl-Emil's mor

Fuldstændig enig! Var ts min søns kæreste var jeg godt nok flyttet hjemmefra for den der mig selv også andre bagefter holdning kan jeg ikke snuppe!!

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Fuldstændig enig! Var ts min søns kæreste var jeg godt nok flyttet hjemmefra for den der mig selv også andre bagefter holdning kan jeg ikke snuppe!!

Hør sådan er det slet ikke jeg ønsker at de irespekterer vores privatliv lige så meget som vi respekter deres Og skal tage hensyn til dem med mad osv gælder det samme vej

Anmeld

12. november 2011

Vivian87

Höör skriver:

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.