nu kan jeg ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.400 visninger
43 svar
0 synes godt om
12. november 2011

Anonym trådstarter

jeg går virkelig snart psykisk ned eller går helt amok.. skrev om noget ligende igår om mine svigerforældre.. men argh de er da bare så fuck't i deres hoveder og især min svigerfar, så begynder han idag i bilen og sige vi bare gik op på kommunen på mandag og sagde vi ikke havde noget sted og bo så vi kunne flytte hurtigt... jeg kan virkelig ikke holde det ude mere.. jeg går virkelig snart psykisk ned. eller je tænder helt af på dem.. åh hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre..

skulle bare ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

baby012

Anonym skriver:

jeg går virkelig snart psykisk ned eller går helt amok.. skrev om noget ligende igår om mine svigerforældre.. men argh de er da bare så fuck't i deres hoveder og især min svigerfar, så begynder han idag i bilen og sige vi bare gik op på kommunen på mandag og sagde vi ikke havde noget sted og bo så vi kunne flytte hurtigt... jeg kan virkelig ikke holde det ude mere.. jeg går virkelig snart psykisk ned. eller je tænder helt af på dem.. åh hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre..

skulle bare ud med det..

jeg er ikke med ? bor du ved dine svigerforældre eller ?? 

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jeg er ikke med ? bor du ved dine svigerforældre eller ?? 

ja fordi vi ikke har fået nogen lejlighed endnu... glemte jeg bare og skrive

Anmeld

12. november 2011

Drømme

Anonym skriver:

skulle bare ud med det..

Puuh, det lyder ikke rart

Kan du sætte et link til din tidligere tråd ind ? så er det lidt lettere at finde ud af hvad det handler om..

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Drømme skriver:

Puuh, det lyder ikke rart

Kan du sætte et link til din tidligere tråd ind ? så er det lidt lettere at finde ud af hvad det handler om..

https://www.baby.dk/debat/145342pi1/ordet-er-frit/argh-ihhhh-osv.aspx

Anmeld

12. november 2011

LR85

Men hvorfor prøver i ikke at finde et andet sted a flytte hen. Du kan ikke holde det ud og måske ville de også sætte pris på privatlivet? Det er da bare med a høre kommunen hvad de kan hjælpe med og ellers spørge venner, facebook, dba og finde noget. 

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Men hvorfor prøver i ikke at finde et andet sted a flytte hen. Du kan ikke holde det ud og måske ville de også sætte pris på privatlivet? Det er da bare med a høre kommunen hvad de kan hjælpe med og ellers spørge venner, facebook, dba og finde noget. 

vi skal ikke bo hos venner vi søger os på livet løs men der er så lang ventetid herude og jeg vil ikke bo et sted hvor det kan være tidsbegrænset.. da jeg ved når vi flytter er det for at bo der i mange år og vi ihvertfald kan få et barn.. de har selv sagt vi må bo der og vil egentlig ikke have vi flytter lyder det tit på dem.. men hans far bliver bare tit skide sur over ingenting og begynder på at vi bare kan gå på kommunen..

Anmeld

12. november 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

https://www.baby.dk/debat/145342pi1/ordet-er-frit/argh-ihhhh-osv.aspx

Det lyder, som om I aldrig skulle være flyttet ind. Dine svigerforældre er jo tydeligvis lige så trætte af situationen, som I er, og det kan jeg egentlig godt forstå. Det kræver enorm tolerance at skulle lægge hus til andre end de nærmeste over længere tid, og selv om jeg holder meget af min datters kæreste - de er begge 18 år - så ville jeg have det svært med det, hvis han boede her fast.

Når du fx ikke synes, det er ok, at din svigermor laver mad, som du ikke kan lide, så synes jeg, du er galt på den. Hun skal jo ikke indrette sit liv efter dig, og du skal ikke sætte dagsordenen for, hvilken mad, hun må lave.

Det er helt uholdbart, at I bliver boende, og jeg synes egentlig, du skal flytte hjem til din mor igen, indtil I finder noget sammen. Ingen af jer har nogen glæde af situationen, som den er nu.

Anmeld

12. november 2011

LR85

Anonym skriver:

vi skal ikke bo hos venner vi søger os på livet løs men der er så lang ventetid herude og jeg vil ikke bo et sted hvor det kan være tidsbegrænset.. da jeg ved når vi flytter er det for at bo der i mange år og vi ihvertfald kan få et barn.. de har selv sagt vi må bo der og vil egentlig ikke have vi flytter lyder det tit på dem.. men hans far bliver bare tit skide sur over ingenting og begynder på at vi bare kan gå på kommunen..

Det lyder ærlig talt som om i skal ud a vagten. I kan jo ikke bo der i måneder endnu! 

Find dog noget midlertidigt, i skal vel heller ikke blive gravidr mens i bor hos sviger ? 

Ellers må du tage til takke og acceptere at det er hans hjem i bor i  

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det lyder, som om I aldrig skulle være flyttet ind. Dine svigerforældre er jo tydeligvis lige så trætte af situationen, som I er, og det kan jeg egentlig godt forstå. Det kræver enorm tolerance at skulle lægge hus til andre end de nærmeste over længere tid, og selv om jeg holder meget af min datters kæreste - de er begge 18 år - så ville jeg have det svært med det, hvis han boede her fast.

Når du fx ikke synes, det er ok, at din svigermor laver mad, som du ikke kan lide, så synes jeg, du er galt på den. Hun skal jo ikke indrette sit liv efter dig, og du skal ikke sætte dagsordenen for, hvilken mad, hun må lave.

Det er helt uholdbart, at I bliver boende, og jeg synes egentlig, du skal flytte hjem til din mor igen, indtil I finder noget sammen. Ingen af jer har nogen glæde af situationen, som den er nu.

hør her jeg har et krav til det med mad det er der ikke skal komme pølser og champingionger i.. og det var dem der tilbud vi kunne bo her da vi havde lejligheden for os selv 7 måneder af gangen.. og min kæreste kan ikke li champinoger jo jeg ville gerne flyt hjem til min mor og sagde os til min kæreste vi så måtte vente med at bo sammen til vi havde fået vores eget.. men det ville han ikke og han gider ikke rykke tingene igen og der er mega ventetid på lejligheder herude og det ved hans forældre os godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.