nu kan jeg ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

vi skal ikke bo hos venner vi søger os på livet løs men der er så lang ventetid herude og jeg vil ikke bo et sted hvor det kan være tidsbegrænset.. da jeg ved når vi flytter er det for at bo der i mange år og vi ihvertfald kan få et barn.. de har selv sagt vi må bo der og vil egentlig ikke have vi flytter lyder det tit på dem.. men hans far bliver bare tit skide sur over ingenting og begynder på at vi bare kan gå på kommunen..

I er kun 19 og 21 år - jeg synes, det er alt for tidligt at insistere på, at jeres næste hjem bliver en fast base i mange år. Når tingene er kørt sådan op, at der både er ufred mellem dig og din kæreste og mellem jer og hans forældre, så gælder det da bare om at komme afsted, før det hele revner med et brag. I jeres alder er det de allerfærreste, der etablerer sig et sted, hvor de bliver i mange år. Ved I med sikkerhed, at I overhovedet bliver boende i jeres del af landet, når I skal i gang med jeres studier - eller er I i gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Det lyder ærlig talt som om i skal ud a vagten. I kan jo ikke bo der i måneder endnu! 

Find dog noget midlertidigt, i skal vel heller ikke blive gravidr mens i bor hos sviger ? 

Ellers må du tage til takke og acceptere at det er hans hjem i bor i  

nej vi skal ikke have nogen børn nu.. men der er intet overhovede.. der er så langtids vente tid på boligere her så det er helt vildt.. vi respekter deres privatliv men det er sgu ikke gengældet.. de vader bare ind på vores værelse og bruger vores ting uden og spørger om lov først og de rydder fandme heller ikke op efter dem selv når de har været herinde.. så alt ligger bare rundt omkring.. så vi kan gå rundt og rydde op..

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

I er kun 19 og 21 år - jeg synes, det er alt for tidligt at insistere på, at jeres næste hjem bliver en fast base i mange år. Når tingene er kørt sådan op, at der både er ufred mellem dig og din kæreste og mellem jer og hans forældre, så gælder det da bare om at komme afsted, før det hele revner med et brag. I jeres alder er det de allerfærreste, der etablerer sig et sted, hvor de bliver i mange år. Ved I med sikkerhed, at I overhovedet bliver boende i jeres del af landet, når I skal i gang med jeres studier - eller er I i gang?

vi vil have et fast sted og bo jeg har flyttet rigeligt og gider sgu ikke mere han har fastarbejde tæt på hvor vi gerne vil bo. og jeg skal bare have en elevplads og det kan jeg os få omkring hvor vi bor så nej vi skal ikke flytte med hensyn til det..

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

og gider heller ikke det med så skal vi flyt om et år eller to igen også muligvis stå uden bolig.. for så er vi nødtil at bo hjemme hos dem igen

Anmeld

12. november 2011

Mor og meget mere

Anonym skriver:

hør her jeg har et krav til det med mad det er der ikke skal komme pølser og champingionger i.. og det var dem der tilbud vi kunne bo her da vi havde lejligheden for os selv 7 måneder af gangen.. og min kæreste kan ikke li champinoger jo jeg ville gerne flyt hjem til min mor og sagde os til min kæreste vi så måtte vente med at bo sammen til vi havde fået vores eget.. men det ville han ikke og han gider ikke rykke tingene igen og der er mega ventetid på lejligheder herude og det ved hans forældre os godt..

Undskyld mig, men det lyder HELT forkert, når du stiller KRAV om, hvad der må være i den mad, din kærestes mor laver. Jeg synes, det er en forkælet indstilling. I bor ikke på hotel, og selv om de selv tilbød jer at flytte ind, så vidste de jo ikke, at det indebar, at de skulle ændre på menuen for din skyld.

Anmeld

12. november 2011

SjeBets

pil champignionegerne fra ... det kan mine unger på 11-6-6 og 3 kan så i vel også ?  fordi manden og jeg elsker de svampe .. så de kommer i.. lige som jeg hader pølser men så piller jeg dem fra og de andre æder dem lystig ... herre gud.

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Undskyld mig, men det lyder HELT forkert, når du stiller KRAV om, hvad der må være i den mad, din kærestes mor laver. Jeg synes, det er en forkælet indstilling. I bor ikke på hotel, og selv om de selv tilbød jer at flytte ind, så vidste de jo ikke, at det indebar, at de skulle ændre på menuen for din skyld.

hun har selv sprugt mig hvad jeg kunne li og ikke kunne li så hun ikke puttet det i.. og det har jeg så gjort.. og de laver jo ikke det hele vi er sgu fælles om tingene herhjemme vi laver da os mad.. og hvis vi putter noget i de ikke kan li bliver de da sure.. vi kan da ikke putte hvidløg i vores mad fordi det kan hans far ikke li.. så kan de da os severe pølser og campinoger ved siden

Anmeld

12. november 2011

Mor og meget mere

SjeBets skriver:

pil champignionegerne fra ... det kan mine unger på 11-6-6 og 3 kan så i vel også ?  fordi manden og jeg elsker de svampe .. så de kommer i.. lige som jeg hader pølser men så piller jeg dem fra og de andre æder dem lystig ... herre gud.

Helt enig - øjjj, jeg ville blive tosset, hvis mine børn forlangte en særlig menu - især da, når de var i andre menneskers hjem!!

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

de er skåret så småt at jeg næsten os fjerner alt det andet mad... hvis det var sort nok så man kunne gøre det uden at fjerner alt andet så havde jeg da intet imod det men hun skær dem i så små stykker at det næsten er umuligt. men vi skal jo tage hensyn til hvad de ikke kan li

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Helt enig - øjjj, jeg ville blive tosset, hvis mine børn forlangte en særlig menu - især da, når de var i andre menneskers hjem!!

og jeg bedte ikke om at blive hakket på vel!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.