Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nøj, hvor er hun altså lækker! Elsker det billede hvor hun ligger og ikke er så glad, haha. Det er da for kært!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Så er det en måned siden vores lille prinsesse kom til verden! Tiden flyver. Selvom der har været problemer elsker vi hende ekstremt højt! Hun er så smuk og er begyndt at smile socialt fra tid til anden! Hun vil stadig sove hos mig, men er blevet bedre til at sove i lift om dagen.SP var her i dag, og Rose vejer 5 kg, så hun er en dejlig prop Længde målte hun ikke, fordi det bare var et ekstra besøg for at se om hun havde taget på, men for ca 2 uger siden var hun 55 cm Her kommer lige en gang fotos fra hendes første måned i kronologisk rækkefølge! Også hvor hun er hysse og en grim mor
Så er det en måned siden vores lille prinsesse kom til verden! Tiden flyver. Selvom der har været problemer elsker vi hende ekstremt højt! Hun er så smuk og er begyndt at smile socialt fra tid til anden! Hun vil stadig sove hos mig, men er blevet bedre til at sove i lift om dagen.SP var her i dag, og Rose vejer 5 kg, så hun er en dejlig prop Længde målte hun ikke, fordi det bare var et ekstra besøg for at se om hun havde taget på, men for ca 2 uger siden var hun 55 cm Her kommer lige en gang fotos fra hendes første måned i kronologisk rækkefølge! Også hvor hun er hysse og en grim mor
Frøken J - nu må du altså ikke blive sur, men er bestemt sikker på du tager fejl.. Det kan da ikke passe, det kan da ikke passe at smukke Rose allerede er 1 mdr. gammel.. Synes det var for få dage siden vi læste den gode nyhed
Nuuuurhhh hvor er hun bare DEJLIG/SMUK Bliver da endnu mere skruk
Hehe der var nok en som var sulten hihi.. det har I satme gjort godt søde
Smuk smuk smuk!!!
Og hvor er det vildt hun er en måned allerede! Synes lige hun er kommet til verden! Og rart at se at der er en der kan se lige så hys ud som Lukas
Hvor er hun dog bare køn med det lange sorte hår og de mørke øjne *smelte*
Frøken J. skriver: Hahaha! Det er så skægt at se hvor rart de har det efter en ordentlig skidetur. Jeg er flad af grin nogen gange, for nogen gange hvis der kommer en ordentlig skid, så kan man se på hendes ansigtsudtryk, at hun bliver helt overrasket over det
Hahaha! Det er så skægt at se hvor rart de har det efter en ordentlig skidetur. Jeg er flad af grin nogen gange, for nogen gange hvis der kommer en ordentlig skid, så kan man se på hendes ansigtsudtryk, at hun bliver helt overrasket over det
Ha ha nice Vil jeg gerne se
Sikke en køn lille pige i har fået jer. og tillykke med den første måned, tiden går så stærkt.
Frøken J. skriver: Tjah, jeg synes jo ikke studie er en hindring (mærker du presset??)
Tjah, jeg synes jo ikke studie er en hindring (mærker du presset??)
Haha fornemmer det - der er jo bare det ved det, at der "kun" er lidt over et år tilbage - og det er da træls at mangle tre måneder efter barsel..
Frøken J. skriver:Så er det en måned siden vores lille prinsesse kom til verden! Tiden flyver. Selvom der har været problemer elsker vi hende ekstremt højt! Hun er så smuk og er begyndt at smile socialt fra tid til anden! Hun vil stadig sove hos mig, men er blevet bedre til at sove i lift om dagen.SP var her i dag, og Rose vejer 5 kg, så hun er en dejlig prop Længde målte hun ikke, fordi det bare var et ekstra besøg for at se om hun havde taget på, men for ca 2 uger siden var hun 55 cm Her kommer lige en gang fotos fra hendes første måned i kronologisk rækkefølge! Også hvor hun er hysse og en grim mor
Hvor er tiden dog gået hurtigt
Hun er en skøn lille pige, hysset eller ej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128