Rose 1 måned + mega billedspam :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Tak søde - Ikke kun lidt, men meget sulten! De kom med de sandwiches imens jeg lå og ammede hende på siden, og synes bare den lå der hånligt og grinede af mig, fordi jeg ikke kunne amme og spise på samme tid

Men ja, hun er en ordentlig basse Gode elastikker Der er tit jeg tror hun smiler til mig, men så lige efter kommer der bare en ordentlig våd prut, og så er der gevinst i bleen. Så hun har hendes sociale smil og hendes "nu skider jeg i bleen lige om lidt"-smil

Hehe, ja, så lære man det fra starten, barnet før moren

Har hørt mange snakke om det med smil før/under trykkeriet, har er det efter, hehe. Hun skriger imens og efter kommer et lettelsen smil og så bliver hun eller slatten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

nåårh hvor sødt

Jeg er simpelthen en møgkælling med sådan noget, kan slet ikke ha at nogen rører mig når jeg skal sove - så er det for varmt, så snorker han, så aer han mig så jeg ikke kan sove osv osv osv

Men dejligt at I kan sove sådan lidt sammen alle tre det må også være lækkert for lillepigen

Sådan havde jeg det faktisk også inden jeg fødte Han skulle bare ikke holde om mig! But you don't know what you've got 'till it's gone

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Hun er bare så dejlig - syntes den måned er gået stærkt! 

Tak søde! Og ja, ikke? jeg fatter det ikke :O

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

delimus skriver:

Åhh hvor er hun da skøn :-) 

Det gør ikke den sidste ventetid nemmere :-o 

Taaak! Bare vent, lige om lidt har du din egen af slagsen

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Hehe, ja, så lære man det fra starten, barnet før moren

Har hørt mange snakke om det med smil før/under trykkeriet, har er det efter, hehe. Hun skriger imens og efter kommer et lettelsen smil og så bliver hun eller slatten.

Hahaha! Det er så skægt at se hvor rart de har det efter en ordentlig skidetur. Jeg er flad af grin nogen gange, for nogen gange hvis der kommer en ordentlig skid, så kan man se på hendes ansigtsudtryk, at hun bliver helt overrasket over det

Anmeld

10. november 2011

M (:

Frøken J. skriver:

Tak søde! Du må se at lave din egen

Haha, det kræver vist at manden siger ja (plus at ser kan ses en ende på studiet!) - men når de to "små" forhindringer er ovre, så ja, helt klart!

Anmeld

10. november 2011

delimus

Frøken J. skriver:

Taaak! Bare vent, lige om lidt har du din egen af slagsen

Der er bare aaaalt for længe når man ser sådan nogle skønne billeder :-) STORT tillykke med hende 

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Tak søde! Og ja, ikke? jeg fatter det ikke :O

Haha ja, nu er der lige forsvundet et år herfra - syntes det var i går jeg kom hjem med hende! Tiden går superstærkt nu, så NYD den 

Anmeld

10. november 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Sådan havde jeg det faktisk også inden jeg fødte Han skulle bare ikke holde om mig! But you don't know what you've got 'till it's gone

det er rigtigt men Henrik får nu ikke lov til at smutte fordi jeg ikke vil ligge i arm når vi sover, så ligger vi tæt på så mange andre tidspunkter (det skulle ikke forstås frækt men bare sådan generelt.....

Anmeld

10. november 2011

Becks

Frøken J. skriver:

Tak! Håber du snart får to streger, så du kan få din egen

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.