Rose 1 måned + mega billedspam :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Frøken J.

LunaLykke skriver:

Wow, er der allerede gået en måned Men NØJ hvor er hun bare skøn!

Ja, er det ikke vildt??? :O Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

I siger da smukke ud begge to Du var bare lidt sulten, hehe.

Synes altså det er lidt underligt, at hun er samme størrelse som anastasia selvom der er 3 ugers forskel

Det er skide dejligt med alle de smil, endelig kommer der noget tilbage, så man ikke kun giver. Et lille smil kan bare lyse hele ens dag op .

Tak søde - Ikke kun lidt, men meget sulten! De kom med de sandwiches imens jeg lå og ammede hende på siden, og synes bare den lå der hånligt og grinede af mig, fordi jeg ikke kunne amme og spise på samme tid

Men ja, hun er en ordentlig basse Gode elastikker Der er tit jeg tror hun smiler til mig, men så lige efter kommer der bare en ordentlig våd prut, og så er der gevinst i bleen. Så hun har hendes sociale smil og hendes "nu skider jeg i bleen lige om lidt"-smil

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

Vivian87 skriver:

Hvor er hun bare super lækker  

Tak

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

AnneP skriver:

Hvor er hun bare smuk og lækker!!!

Tusind tak

Anmeld

10. november 2011

Becks

Frøken J. skriver:

Så er det en måned siden vores lille prinsesse kom til verden! Tiden flyver. Selvom der har været problemer elsker vi hende ekstremt højt! Hun er så smuk og er begyndt at smile socialt fra tid til anden! Hun vil stadig sove hos mig, men er blevet bedre til at sove i lift om dagen.

SP var her i dag, og Rose vejer 5 kg, så hun er en dejlig prop Længde målte hun ikke, fordi det bare var et ekstra besøg for at se om hun havde taget på, men for ca 2 uger siden var hun 55 cm

Her kommer lige en gang fotos fra hendes første måned i kronologisk rækkefølge! Også hvor hun er hysse og en grim mor

Hun er altså ret lækker

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

Eeej hvor er hun bare skøn og sikke nogle dejlige billeder 

Det er så sødt de to billeder hvor i ligger og sover sammen og der hvor hun ligger på hendes hånd - arhmen altså blive jo helt skruk selvom jeg allerede er gravid ;-)

hun skal nok bli en rigtig hjerteknuser 

Tak Vi sover sådan arm i arm de fleste nætter. På den ene side kan det godt være lidt anstrengende, fordi jeg savner at holde om Lars om natten, og hun vil bare helst sove sådan. Men på den anden side kan jeg mærke jeg mangler noget i armene, hvis jeg forsøger at få hende til at sove i liften om natten

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

Tutter skriver:

Hun er altså ret lækker

Tak! Håber du snart får to streger, så du kan få din egen

Anmeld

10. november 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Tak Vi sover sådan arm i arm de fleste nætter. På den ene side kan det godt være lidt anstrengende, fordi jeg savner at holde om Lars om natten, og hun vil bare helst sove sådan. Men på den anden side kan jeg mærke jeg mangler noget i armene, hvis jeg forsøger at få hende til at sove i liften om natten

nåårh hvor sødt

Jeg er simpelthen en møgkælling med sådan noget, kan slet ikke ha at nogen rører mig når jeg skal sove - så er det for varmt, så snorker han, så aer han mig så jeg ikke kan sove osv osv osv

Men dejligt at I kan sove sådan lidt sammen alle tre det må også være lækkert for lillepigen

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

Hun er bare så dejlig - syntes den måned er gået stærkt! 

Anmeld

10. november 2011

delimus

Åhh hvor er hun da skøn :-) 

Det gør ikke den sidste ventetid nemmere :-o 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.