Rose 1 måned + mega billedspam :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Frøken J.

M (: skriver:

Haha, det kræver vist at manden siger ja (plus at ser kan ses en ende på studiet!) - men når de to "små" forhindringer er ovre, så ja, helt klart!

Tjah, jeg synes jo ikke studie er en hindring (mærker du presset??)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Frøken J.

delimus skriver:

Der er bare aaaalt for længe når man ser sådan nogle skønne billeder :-) STORT tillykke med hende 

Kan godt huske det! Og jeg fødte først 41+1, imens alle dem jeg snakkede med herinde fødte løs. Var ved at gå ud af mit gode skind til sidst!! Og tak

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Haha ja, nu er der lige forsvundet et år herfra - syntes det var i går jeg kom hjem med hende! Tiden går superstærkt nu, så NYD den 

Nyder det! Kan ikke forestille mig når barslen er slut, min lille pige skal da ikke ud i den store farlige verden :O

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

det er rigtigt men Henrik får nu ikke lov til at smutte fordi jeg ikke vil ligge i arm når vi sover, så ligger vi tæt på så mange andre tidspunkter (det skulle ikke forstås frækt men bare sådan generelt.....

Jaja, det ville jeg også have sagt! Haha, ej. Ret skægt vi nok bor relativt tæt på hinanden egentlig, hvis du også bor i Nord

Anmeld

10. november 2011

MaleneJensen

Hvor er hun da bare Skøn... Tillykke med hende

Anmeld

10. november 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Jaja, det ville jeg også have sagt! Haha, ej. Ret skægt vi nok bor relativt tæt på hinanden egentlig, hvis du også bor i Nord

Jamen det kan være vi gør det jeg bor på trøjborg tæt på Sten Billes Torv helt op for enden af Tordenskjoldsgade cirka ;-)

dejligt sted 

Anmeld

10. november 2011

lycly

Frøken J. skriver:

Ja, er det ikke vildt??? :O Og tak

Det er så vildt. Det er ligesom om at der bliver færre timer i døgnet og færre dage i ugen, når man får barn

Anmeld

10. november 2011

Isabella_mor

eijhhh hvor er hun LÆKKER altså  

tilltkke med den første måned lille rose bass

Anmeld

10. november 2011

twinny

hvor er hun skøn...

tiden går bare så hurtigt...

Anmeld

10. november 2011

Gaia

Sikke nogle fine billeder. Og hun er da bare en dejlig julegodte  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.