Erfaring med Wheely Bug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

morethanperfect

stm2812 skriver:

Okay det var godt at vide så.. altså ikke på dine vegne, men så ved jeg da hvad det er jeg skal gå efter.. Kan jo lige så godt få en der holder til hende længe nok så ..

Ja .. Men der står jo at den lille er fra 1-3 år .. Meen hvis jeg selv havde set str. på dem havde jeg købt den store ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

stm2812

Muffin skriver:

Men hvis du er typen der sætter pris på design skal du nok ta en wheely bug frem for en scooter- for de er altså ikke kønne de der plastik scootere.. Min datters scooter røg ud i haven da wheelyen kom, for den passer bare bedre til vores indretning  hehe

Synes godt nok også at de er utrolig godt lavet. Det er også det der gør at man nok er villig til at give lidt ekstra penge for den

Anmeld

10. november 2011

stm2812

morethanperfect skriver:

Ja .. Men der står jo at den lille er fra 1-3 år .. Meen hvis jeg selv havde set str. på dem havde jeg købt den store ..

ja det var også lidt det jeg tænkte. så tror også umiddelbart at jeg havde taget den lille hvis jeg ikke havde fået andet af vide

Anmeld

11. november 2011

Pige2009

stm2812 skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt. Har også allerede købt et par gaver til hende. Synes bare hele tiden jeg falder over noget nyt hun også skal have... Gid pengene bare voksede på træerne

Meeeen, tror nu stadig lidt jeg overvejer den hehe.. Men er glad for dit input, for det giver da noget at tænke ekstra over.

Hi hi ja.

Velbekomme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.