Erfaring med Wheely Bug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

stm2812

Baagøe skriver:

Jeg synes også den er super fed og dem jeg kender er glade for den. Dog har min datter en lille rød scooter, som er lige så god og hun elsker den

hehe ja det er jo det. Det er svært at vide om noget billigere legetøj lige så godt kan dække det behov..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Pige2009

stm2812 skriver:

hehe ja det er jo det. Det er svært at vide om noget billigere legetøj lige så godt kan dække det behov..

Det gør vores scooter i hvert fald

Anmeld

10. november 2011

stm2812

Caroline86 skriver:

Laura er rigtigt glad for sin (store) tiger og hun bruger den hver dag! For hende er det slet ikke det samme som scooteren da wheelien reagerer på en helt andet måde når hun drøner rundt på den

Så jeg er stor fortaler.. synes både de er fine OG gode

Laura har store erfaringer med de fleste "drøne rundt på"-muligheder hun har både biler, wheely, scooter, gåvogn som man kan køre på osv og hun bruger det hele på hver sin måde

ja hun har da noget forskelligt hun kan fare rundt på så men er også det jeg har hørt, at de er meget begejstrede for at den netop reagerer som den gør og drejer så nemt.

Og hvis det er en der bliver brugt meget, så er det jo bestemt heller ikke mange penge at bruge på den.

Anmeld

10. november 2011

stm2812

Baagøe skriver:

Det gør vores scooter i hvert fald

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

stm2812 skriver:

Så det var måske værd at overveje

Anmeld

10. november 2011

stm2812

Baagøe skriver:

Så det var måske værd at overveje

Ja helt bestemt. Føler mig jo endnu mere splittet nu

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

stm2812 skriver:

Så tag da den billige!

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

stm2812 skriver:

Så kan du bruge de resterende penge til at købe andre ting til bebsen

Anmeld

10. november 2011

Caroline86

stm2812 skriver:

ja hun har da noget forskelligt hun kan fare rundt på så men er også det jeg har hørt, at de er meget begejstrede for at den netop reagerer som den gør og drejer så nemt.

Og hvis det er en der bliver brugt meget, så er det jo bestemt heller ikke mange penge at bruge på den.

nej, og vi fik den relativt billigt da vi var nogle stykker herinde der bestilte dem samlet fra England og så fik vi dem betydeligt billigere end i DK

Anmeld

10. november 2011

stm2812

Baagøe skriver:

Så kan du bruge de resterende penge til at købe andre ting til bebsen

Det er selvfølgelig rigtigt. Har også allerede købt et par gaver til hende. Synes bare hele tiden jeg falder over noget nyt hun også skal have... Gid pengene bare voksede på træerne

Meeeen, tror nu stadig lidt jeg overvejer den hehe.. Men er glad for dit input, for det giver da noget at tænke ekstra over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.