Erfaring med Wheely Bug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.406 visninger
33 svar
0 synes godt om
10. november 2011

stm2812

Jeg er simpelthen så meget i tvivl om jeg skal købe en Wheely Bug til min bette pige. Synes den er rigtig fin, men det er også mange penge for den, hvis man bare betaler det fordi den er meget populær...

er der nogen af jer der har en og hvad er jeres erfaring med den? er den alle pengene værd i jeres øjne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

stm2812

10. november 2011

SukkerDronning

Følger lige med overvejer nemlig at give en wheely bug i fødselsdagsgave til min lille bølle..

Anmeld

10. november 2011

stm2812

Sirup skriver:

Følger lige med overvejer nemlig at give en wheely bug i fødselsdagsgave til min lille bølle..

Ja de er simpelthen så fine, så kunne være rart at høre hvad andres børn synes om den

Anmeld

10. november 2011

Muffin

Køb dem når de er på tilbud f.eks nettorvet.dk der købte min kæreste den store mus til kun 450kr det er jo betydeligt mindre end når den ikke er på tilbud.

Og vi er meget glade for vores, eller ungerne er- jeg bruger den mest til at ligge fødderne på foran tv'et eller falde over den om natten

Ville aldrig give fuld pris, den fungere jo lidt ligesom en scooter til 100kr i føtex- den er bare flottere i designet

Anmeld

10. november 2011

stm2812

Muffin skriver:

Køb dem når de er på tilbud f.eks nettorvet.dk der købte min kæreste den store mus til kun 450kr det er jo betydeligt mindre end når den ikke er på tilbud.

Og vi er meget glade for vores, eller ungerne er- jeg bruger den mest til at ligge fødderne på foran tv'et eller falde over den om natten

Ville aldrig give fuld pris, den fungere jo lidt ligesom en scooter til 100kr i føtex- den er bare flottere i designet

Ja det var da godt nok også billigt. Kunne være man skulle holde lidt øje derinde så

Har også prøvet at se efter en brugt en i pæn stand, men synes bare i forhold til hvad standen virker til at være i, at folk så forlanger rimelig meget for den

Anmeld

10. november 2011

stm2812

Muffin skriver:

Kan se de også har dem på nettorvet lige nu til 549kr for en stor en... Uhhh nu kribler det jo endnu mere for at købe en

Anmeld

10. november 2011

SpunkenJo

Muffin skriver:

Lige nøjagtig

Men fine, det er de bestemt

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

stm2812 skriver:

Jeg er simpelthen så meget i tvivl om jeg skal købe en Wheely Bug til min bette pige. Synes den er rigtig fin, men det er også mange penge for den, hvis man bare betaler det fordi den er meget populær...

er der nogen af jer der har en og hvad er jeres erfaring med den? er den alle pengene værd i jeres øjne?

Jeg synes også den er super fed og dem jeg kender er glade for den. Dog har min datter en lille rød scooter, som er lige så god og hun elsker den

Anmeld

10. november 2011

Caroline86

Laura er rigtigt glad for sin (store) tiger og hun bruger den hver dag! For hende er det slet ikke det samme som scooteren da wheelien reagerer på en helt andet måde når hun drøner rundt på den

Så jeg er stor fortaler.. synes både de er fine OG gode

Laura har store erfaringer med de fleste "drøne rundt på"-muligheder hun har både biler, wheely, scooter, gåvogn som man kan køre på osv og hun bruger det hele på hver sin måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.