Erfaring med Wheely Bug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Muffin

Men hvis du er typen der sætter pris på design skal du nok ta en wheely bug frem for en scooter- for de er altså ikke kønne de der plastik scootere.. Min datters scooter røg ud i haven da wheelyen kom, for den passer bare bedre til vores indretning  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

stm2812

Caroline86 skriver:

nej, og vi fik den relativt billigt da vi var nogle stykker herinde der bestilte dem samlet fra England og så fik vi dem betydeligt billigere end i DK

Det er så også meget heldigt Nettorvet har også den store model til 549kr, så det er dælme heller ikke slemt i forhold til hvad jeg ellers lige synes jeg har fundet den til på nettet.

Er det den store eller lille I har? Har hørt at det bedst kan betale sig med den store, men så går der vel også bare det længere tid før hun kan bruge den jo... Det er så det næste dilemma hehe

Anmeld

10. november 2011

Mor til L&S

stm2812 skriver:

Jeg er simpelthen så meget i tvivl om jeg skal købe en Wheely Bug til min bette pige. Synes den er rigtig fin, men det er også mange penge for den, hvis man bare betaler det fordi den er meget populær...

er der nogen af jer der har en og hvad er jeres erfaring med den? er den alle pengene værd i jeres øjne?

Herhjemme er den et hit - Liva er nu 19 mdr og bruger den rigtig meget og har gjort det siden hun var 11 mdr ca

Jeg købte den på en engelsk hjemmeside, hvor de er betydelig billigere...

Anmeld

10. november 2011

Caroline86

stm2812 skriver:

Det er så også meget heldigt Nettorvet har også den store model til 549kr, så det er dælme heller ikke slemt i forhold til hvad jeg ellers lige synes jeg har fundet den til på nettet.

Er det den store eller lille I har? Har hørt at det bedst kan betale sig med den store, men så går der vel også bare det længere tid før hun kan bruge den jo... Det er så det næste dilemma hehe

det er den store...

har egentlig slet ikke overvejet den lille, for den er virkelig lille, synes jeg

Og Laura har passet sin fint, hele tiden

Anmeld

10. november 2011

stm2812

Mor til Liva skriver:

Herhjemme er den et hit - Liva er nu 19 mdr og bruger den rigtig meget og har gjort det siden hun var 11 mdr ca

Jeg købte den på en engelsk hjemmeside, hvor de er betydelig billigere...

ja har godt prøvet at google det lidt og synes det er helt utroligt så stor forskel der er i pris.. Godt internettet findes

Anmeld

10. november 2011

stm2812

Caroline86 skriver:

det er den store...

har egentlig slet ikke overvejet den lille, for den er virkelig lille, synes jeg

Og Laura har passet sin fint, hele tiden

Okay ej men så bliver det vist også den store hvis jeg tager beslutningen om at hun skal have sådan en... Tusind tak for hjælpen

Anmeld

10. november 2011

Caroline86

stm2812 skriver:

Okay ej men så bliver det vist også den store hvis jeg tager beslutningen om at hun skal have sådan en... Tusind tak for hjælpen

det var skam så lidt

Anmeld

10. november 2011

businesstigger

stm2812 skriver:

Jeg er simpelthen så meget i tvivl om jeg skal købe en Wheely Bug til min bette pige. Synes den er rigtig fin, men det er også mange penge for den, hvis man bare betaler det fordi den er meget populær...

er der nogen af jer der har en og hvad er jeres erfaring med den? er den alle pengene værd i jeres øjne?

Kan ikke sige om de er bedre eller dårligere end andre lign. modeller men vi har en lille tiger og vores store dreng har været super glad for den og den lille er også begyndt at vise stor interesse for den.

Anmeld

10. november 2011

morethanperfect

Vores søn er lige blevet et år og han fik den lille i gave .. Meen den er altså rigtig lille . Hans ben er næsten for lange til den , og han er kun 78 cm ... 

Anmeld

10. november 2011

stm2812

morethanperfect skriver:

Vores søn er lige blevet et år og han fik den lille i gave .. Meen den er altså rigtig lille . Hans ben er næsten for lange til den , og han er kun 78 cm ... 

Okay det var godt at vide så.. altså ikke på dine vegne, men så ved jeg da hvad det er jeg skal gå efter.. Kan jo lige så godt få en der holder til hende længe nok så ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.