hvor mange gange skal en 1 årige ha flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Zeus

Jonatansmor skriver:

Nej, jeg er også alt for velopdragen til at modsige den ældre generation. Selvom det er svært sommetider for deres ideer om hvordan kloden drejer, er altså hentet ud af uvidenhed og direkte overtro... sommetider ihvertfald

Held og lykke med 1 års undersøgelse - her havde drengen totalt regnet den ud og skreg NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ hele vejen ind til, ellers ret sød, lægekvinde

Vi var inde til læge undersøgelsen igår.. Det tog hun ikke særligt pænt Puuuha, lægedamen var ond, også stak hun hende ikke engang. Hun fandt ud af at Cajsa havde mellemøresbetændelse, så vi venter med vaccinen til det er overstået

Men skulle jo også gerne have sp besøg i samme forbindelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Jonatansmor

Zeus skriver:

Vi var inde til læge undersøgelsen igår.. Det tog hun ikke særligt pænt Puuuha, lægedamen var ond, også stak hun hende ikke engang. Hun fandt ud af at Cajsa havde mellemøresbetændelse, så vi venter med vaccinen til det er overstået

Men skulle jo også gerne have sp besøg i samme forbindelse

Fnis.. man kan bare aldrig vide med de der lægedamer dér, hellere være på den sikre side end de sniger sig op på en

Mystisk - her stoppede hun med at komme efter den der BOEL-test. Små babyer der var så tykke, glade og kunne selv fik ikke så meget besøg i Kolding kommune sagde hun og mumlede noget med besparelser og det egentligt er helt uansvarligt, for sp'erne ville gerne de var hos os fast til de var 2½

Anmeld

10. november 2011

Zeus

Jonatansmor skriver:

Fnis.. man kan bare aldrig vide med de der lægedamer dér, hellere være på den sikre side end de sniger sig op på en

Mystisk - her stoppede hun med at komme efter den der BOEL-test. Små babyer der var så tykke, glade og kunne selv fik ikke så meget besøg i Kolding kommune sagde hun og mumlede noget med besparelser og det egentligt er helt uansvarligt, for sp'erne ville gerne de var hos os fast til de var 2½

Jeg troede også det var slut efter BOEL prøven, men hun snakkede om, at hun ville komme igen når hun var 1 år, også skulle vi lige ringe sammen omkring den tid.. Men det er også Haderslev kommune, ved ikke om det har noget at sige

Anmeld

10. november 2011

Jonatansmor

Zeus skriver:

Jeg troede også det var slut efter BOEL prøven, men hun snakkede om, at hun ville komme igen når hun var 1 år, også skulle vi lige ringe sammen omkring den tid.. Men det er også Haderslev kommune, ved ikke om det har noget at sige

Nej, det må jeg også melde pas til ... åbenbart en jungle at finde rundt i?!

Anmeld

10. november 2011

helle85

Anonym skriver:

Min søn får 2 gange flaske om dagen og det er så en ved 19 tiden og en om natten .. men hvor meget skal de ha ?

og skal jeg bekymre mig om jern tilskud ? eller ikke når de er 1 år ?

da mine børn var 9 mdr fik de kun en nat  flaske og den stoppede vi med da de var 9-10 mdr

Anmeld

10. november 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Min søn får 2 gange flaske om dagen og det er så en ved 19 tiden og en om natten .. men hvor meget skal de ha ?

og skal jeg bekymre mig om jern tilskud ? eller ikke når de er 1 år ?

Min så sagde at fra 1 år behøvede de den ikke mere..
Den om aftenen og natten var mere fordi de synes det er hyggeligt, ligesom vi hyggespiser om aftenen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.