hvor mange gange skal en 1 årige ha flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.336 visninger
35 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

Min søn får 2 gange flaske om dagen og det er så en ved 19 tiden og en om natten .. men hvor meget skal de ha ?

og skal jeg bekymre mig om jern tilskud ? eller ikke når de er 1 år ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

Min søn får 2 gange flaske om dagen og det er så en ved 19 tiden og en om natten .. men hvor meget skal de ha ?

Man siger at de ikke behøver en flaske mere, fra de er 1 år.. Vi skal til og trappe ud af flasken ved middagstid, og så tager vi aftensflasken senere

Anmeld

10. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Maja er snart 9 mdr, og var på 2 flasker MME og en flakse aftens flaske med vælling, men min sp sagde at jeg godt måtte trappe hende ud af de to med MME og så give hende vællingen så længe jeg nu ville..  Håber det var svar lidt

- Malene&Maja

Anmeld

10. november 2011

LR85

umiddelbart ingen.

Vi stoppede da han blev et år. De kan godt holde på mætheden efter et aftensmåltid, evt med et aften-mellemmåltid alt efter hvornår de kommer i seng 

Anmeld

10. november 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Drengen har ikke fået en flaske siden han var 6 måneder?

Man skal altså passe på med det MME, det giver huller i tænderne...

Anmeld

10. november 2011

Koen.

Fra et år behøver de ikke flaske, men min Lærke på 19 mdr (imorgeb) får stadig en godnat flaske det med jern kan jeg filme ikke lige huske

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

okay super .. så giver jeg ham indtil mme kartonen er færdig .. og så stopper jeg .. for han elsker kamiliete om natten .. det ku jeg erstatte istedet for mælken

Anmeld

10. november 2011

K&S

Anonym skriver:

De behøver ikke MME, fra de er 1 år.

Anton var 13 måneder, da vi stoppede med godnat flasken

Han behøver slet ikke flasken om natten - han kan sagtens være mæt af et aftensmåltid (+evt. godnatflasken) indtil morgenen efter.

Jeg læste lige at du ville skifte MME om natten ud med kamille te - jeg ville personligt nøjes med at tilbyde ham vand af kop?

Hvis han får en sund og varieret kost behøver han ikke jerntilskud fra 1 år.

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

De behøver ikke MME, fra de er 1 år.

Anton var 13 måneder, da vi stoppede med godnat flasken

Han behøver slet ikke flasken om natten - han kan sagtens være mæt af et aftensmåltid (+evt. godnatflasken) indtil morgenen efter.

Jeg læste lige at du ville skifte MME om natten ud med kamille te - jeg ville personligt nøjes med at tilbyde ham vand af kop?

Hvis han får en sund og varieret kost behøver han ikke jerntilskud fra 1 år.

okay super tak for det

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

Anonym skriver:

De behøver ikke MME når de er fyldt 1 år 

Du skal ikke bekymre dig om jerntilskuddet, nu hvor han er blevet 1 år. Det skal gives fra 6 mrd - 1 år ifølge Sundhedsstyrelsens anbefaling 

Isabella stoppede selv med sine flasker da hun var omkring 8 mrd. gammel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.