Jonatansmor skriver:
Det fik han så også - jerntilskud - som jeg nu har fundet ud af hvorfor han skulle have det 
Men, altså, han lever jo i bedste velgående, så skade har han ikke taget af at have hende som sp og hun var ellers en yderst behagelig oplevelse for en som mig der er lidt stram når det kommer til myndigheder der "skal ind og blande sig" - på alle andre områder har hun ramt spot on - men ved ikke hvor hun så har det fra med flasken ... hmmmm.....
Vi har bare været super glade for flasken, især når hun har været syg, hvor det nærmest har været det eneste vi kunne få i hende..
Men nogen børn gider ikke flasken fra de går over på skemad, hvor de nærmest stopper når de er 4 mdr, og det tror jeg heller ikke er det store problem når alt kommer til alt 
Men synes tit jeg falder over det herinde, at sp'erne giver forskellige om råd/vejledning om én og samme ting
Det samme med den erstatning vi gav Cajsa.. Hun fik hård mave af de forskellige mærker, bortset fra grøn allomin. Men vores sp sagde at der ikke var nok næring i, så vi SKULLE skiftes mellem allomin, og et andet mærke, hvis det var..
Så herinde, var der en anden der havde fået af vide, at det var et fuldgyldigt måltid alene, og man ikke behøvede skifte rundt hele tiden.. Jamen altså 
Anmeld