Miss T skriver:
Jeg ville helt konkret samle familien omkring det lille bord inden jul og få forelagt om de ønsker en "gaveordning" eller ej, og på samme tid få prissat beløbet. Så er der ingen der kan tage fejl af noget som helst.
Har det selv som dig bruger laaang tid på at finde gaver der passer til folk, men her er der også nogle som ikke værdsætter det en pind og det gør mig gal. Så hvert år fastsætter vi et beløb og så er det sådan.
uhh sådannoget striks noget kan jeg ikke finde ud af... for må indrømme at jeg giver ikke alle for det samme... ikke engang min fætter og kusine der er søskende får for samme beløb... for må indrømme at jeg er ved at brække mig over at deres farmor og farfar der lige ligger en 5'er eller 50'er i kortet ved den ene af børnene fordi den andens gave har kostet det mere... og så bliver den anden lid... hvorfor får h*n penge også???
men jeg balancere det så de får for ca. det samme og så får de begge noget de bliver glade for...
men ja... kan godt se det smarte i forhold til at gøre det med svigermor og sådan... men ved bare at det vil skabe røre i andedammen og alle vil blive pisse sure 
men ellers godt forslag 
Anmeld