ja... i min svigerfamilie er det lidt underligt det der med julegaver...
v har alle år vi har kendt hinanden købt gaver sammen til begge vores familier... og det er også fint...
vi giver alle i hans familie... det vil sige hans mor og far, bror og broerens søn og i år så også broerens kæreste (det har været samen siden januar)
og nu handler jul for mig ikke om at få eler gi gaver eller hvad hvem får... normalt... meen... ja bedøm selv...
jeg bruger rigtig meget tid på at udvælge de gaver jeg giver... for at gøre dem glade jeg giver det til... 
i alle år har vi givet kærestens bror og brorens søn gaver... hverken dyre eller billige men en gave de hvert år er blevet glade for... men ikke et eneste år har vi fået noget retur!? heller ikke de år vi har holdt sammen med dem... og nej det er ikke fordi han ikke har hverken penge eller tid... 
og så kommer vi til min svigermor... hun gør så meget forskel på de 2 drenge... min kæreste får og får og får.... en ny mobil fordi forældrende lige sys... ikke engang i jule eller føsdags gave... og ikke en helt billig... og dyre julegaver osv. men kærestens bror han får ik ret meget og ikke så "fine" gaver... noget han ønsker sig... men slet ikke på samme plan... 
og hvad jeg får af mine svigerforældre... jo til min føsdag fik jeg en kæde min svigermor havde købt på loppemarked og en underlig perle til at putte på som hun havde liggende... så grimt at min kusine på 11 kunne gøre det 100 gange bedre...
og hun ved at det ikke er min stil... for hun har givet udtryk for hvad hun syntes om min stil... og det var ik ligefremt posetivt! 
nå ja skulle lige ud med det så jeg kunne gøre mig klar til igen i år at bruge lang tid på at finde de perfekte gaver til min svigerfamilie...
Anmeld