svigerfamilie og julegaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

K&S

Naannaa87 skriver:

Jeg ville nok lade være med at give kærestens bror en julegave og så kun give til hans søn..

Kald mig bare forkælet, men jeg ville blive lidt skuffet hvis jeg gang på gang brugte tid på at finde en fin gave som de blev glade for og så aldrig fik noget igen..

Så ville jeg starte med at give ham gaver igen når han kom ind i kampen og selv gav lidt tilbage

for sønnen skal ikke straffes fordi faren er "speciel"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Nettemor

Kay skriver:

har lidt svært ved at finde ud af hvorfor.... andet end at min kæreste er mors lille baby... selvom han er 32... han blev født for tidligt... uge 34... hvilket jo var slemt nok den gang... og tror det har sat sit præg på hende...

ja men nu er han jo så 32 og bør jo derfor ikke behandles som den lille baby han ikke er.. selv om det måske er dejligt for din kæreste at blive lidt ekstra forkælet så bør hans mor jo forstå det.. det er jo ikke helt fair for broren. måske hun hellere skulle forkæle sit barnebarn og jeres kommende børn

Anmeld

8. november 2011

Kay

Naannaa87 skriver:

Jeg ville nok lade være med at give kærestens bror en julegave og så kun give til hans søn..

Kald mig bare forkælet, men jeg ville blive lidt skuffet hvis jeg gang på gang brugte tid på at finde en fin gave som de blev glade for og så aldrig fik noget igen..

Så ville jeg starte med at give ham gaver igen når han kom ind i kampen og selv gav lidt tilbage

tja... har også overvejet det... men håber lidt det bliver anderledes i år når han nu har kæreste... men vil jo heller ik lade værer med at købe til ham når vi nu køber til min bror...

Anmeld

8. november 2011

Kay

-Sigrid- skriver:

Haha, det lyder trist

Herhjemme finder kæresten til sin familie, og jeg finder til min - selvom vi betaler sammen og skriver fra "Peder og Sigrid" eller omvendt 

vi tager ud og køber gaverne sammen... og bruger en hel dag på at gå og hygge os med det så det er ik kun mig der "knokler"

Anmeld

8. november 2011

Kay

K&S skriver:

for sønnen skal ikke straffes fordi faren er "speciel"...

nej det kunne vi heller aldrig finde på

Anmeld

8. november 2011

Kay

nettemor skriver:

ja men nu er han jo så 32 og bør jo derfor ikke behandles som den lille baby han ikke er.. selv om det måske er dejligt for din kæreste at blive lidt ekstra forkælet så bør hans mor jo forstå det.. det er jo ikke helt fair for broren. måske hun hellere skulle forkæle sit barnebarn og jeres kommende børn

ja... ligenetop burde hun forkæle sit barnebarn... og ikke gøre forskel... og ja det er 32 år siden... men hun kan bare ikke give slip... og det er på mange punkter... stod det til hende boede vi også i opgang sammen... hvilket jeg aldrig kunne holde ud...

Anmeld

8. november 2011

camilla_agermose

Hos os køber jeg hovedsageligt gaverne, dog har Thomas meget at sige. Men ham og hans (eneste) søster slår sig sammen når det gælder hans familie - og beløbet er det samme hvert år og der er ikke forskel på forældrene.

Det samme gælder omvendt ved mig, der slår mig og min kæreste os sammen med min søster til at give til nevøer, niecer, forældre mv.  - beløbene igen de samme. Så der er ingen ynglingsnevøer/niece.

Thomas søster og min søster får også for samme beløb.

Tror hermed jeg har helgarderet mig mod nogen der vil føle sig snydt.

Jeg bruger ca. 4000 kr (sammen med Thomas) på gaver til jul.

Anmeld

8. november 2011

Kay

camilla_agermose skriver:

Hos os køber jeg hovedsageligt gaverne, dog har Thomas meget at sige. Men ham og hans (eneste) søster slår sig sammen når det gælder hans familie - og beløbet er det samme hvert år og der er ikke forskel på forældrene.

Det samme gælder omvendt ved mig, der slår mig og min kæreste os sammen med min søster til at give til nevøer, niecer, forældre mv.  - beløbene igen de samme. Så der er ingen ynglingsnevøer/niece.

Thomas søster og min søster får også for samme beløb.

Tror hermed jeg har helgarderet mig mod nogen der vil føle sig snydt.

Jeg bruger ca. 4000 kr (sammen med Thomas) på gaver til jul.

vi slår os også sammen med min bror hvert år...

det prøvede vi også de 2 første år med hans bror og gaver til hans forældre... men vi har ikke fået penge får det endnu... så det blev droppet sidste år... gidder virkelig ikke blive pisset op og ned af ryggen på den måde...

Anmeld

8. november 2011

-Sigrid-

Kay skriver:

vi tager ud og køber gaverne sammen... og bruger en hel dag på at gå og hygge os med det så det er ik kun mig der "knokler"

Det er jo smart

Hvis vi gjorde det, ville jeg vælge gaverne og han ville slæbe 

Anmeld

8. november 2011

Miss T

Jeg ville helt konkret samle familien omkring det lille bord inden jul og få forelagt om de ønsker en "gaveordning" eller ej, og på samme tid få prissat beløbet. Så er der ingen der kan tage fejl af noget som helst.

Har det selv som dig bruger laaang tid på at finde gaver der passer til folk, men her er der også nogle som ikke værdsætter det en pind og det gør mig gal. Så hvert år fastsætter vi et beløb og så er det sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.