Julepynt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Jeps... Jeg fik pyntet op i weekenden.... Men jeg synes der mangler noget, så skal have købt noget mere... Men nej, min lille julelys-landsby og alle mine kravlenisser er kommet frem fra gemmerne Det er bare SÅ hyggeligt

Du er da godt nok tidligt på den søde Glæder mig til at se billeder!

Herhjemme er det mig der står for al julehalløjet og jeg ELSKER det - men min mand hader det, så det er en kamp

Det er lidt trist, for jeg kan ikke nyde det på samme måde når han hader det... MEN han er gået med til at vi skal have juletræ i år - det er store sager

Så jeg pynter op lige omkring den 1. december nogle gange et par dage før alt efter hvordan det lige passer ind i planerne. Glæder mig til at Maxen kan være med til det om nogle år

OG så er vi jo næsten lige flyttet, hvilket vil sige at det bliver helt nyt at pynte op her, så det glæder jeg mig rigtig meget til - så mon ikke der bliver brugt en seddel eller to på noget nyt pynt hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

twinny

Her bliver det midt november.. Der skal være pyntet op før 1. advent...

Jeg ELSKER julen.. Så for mig gerne 1. november, men det er min kæreste ikk tilfreds med.. Men jeg har lige fået sneget en juleengel ind, der kan være lys i..

Anmeld

8. november 2011

Happiness

twinny skriver:

Her bliver det midt november.. Der skal være pyntet op før 1. advent...

Jeg ELSKER julen.. Så for mig gerne 1. november, men det er min kæreste ikk tilfreds med.. Men jeg har lige fået sneget en juleengel ind, der kan være lys i..

Hihih... kan godt lide du "sniger" noget ind Jeg gjorde det det første år vi boede sammen. Han ville SLET ikke have pynt op... Men fik lov til at pynte meget lidt. Men så hver dag sneg jeg endnu en lille ting ind. Der gik en uge før hanm opdagede det... Og der var ligesom kommet 7 ting ind Men han kunne se humor i det, og siden har han bare ladet mig styre det

Så længe det kun er en måned det er oppe i

Anmeld

8. november 2011

Zafir

Jeg har stemt 1. dec. men reelt bliver det nok den 5. dec i år, fordi jeg holder fødselsdag i den første weekend i dec... og jeg HADER julepynt til min fødselsdag. - Det skal være fødselsdagsgejl

Så pynter jeg op dagen efter jeg holder fødselsdag. Også er der juuuuuuuuuuuul. Så skal vi bage og sager også.

Anmeld

8. november 2011

TaAsJu

1 søndag i advent eller 1 dec hvad der kommer først.... her hjemme hygge vi om jule oppyntningen.. Meeen i år tror jeg det er nissen der har gjort det.. vil skal til juleklippe dag på skolen første søndag i advent i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.